Lake Placid 2 (2007)

Horror

geregisseerd door David Flores
met John Schneider, Cloris Leachman en Sam McMurray

Zeven jaar na de gebeurtenissen bij Lake Placid blijken de gruwelijkheden zich te herhalen. Drie monsterlijke krokodillen, waaronder een vrouwtje dat haar nest eieren beschermt, zijn verantwoordelijk voor een reeks dodelijke ongevallen. De lokale sheriff, een jager en een natuurbeschermer bundelen hun krachten om Lake Placid voor eens en altijd veilig te maken.

avatar van Broek
met dat soort effecten kan je gewoon niet aankomen.. het is inderdaad lachwekkend

avatar van De Knip
Geweldig hoe onze Dukes of Hazard held zijn dialogen uitspreekt als er weer iemand gedood is.
Alsof het de gewoonste zaak vd wereld is. Heerlijk slecht:

avatar van casperspook
Whaha, gewoon zo slecht dat je benieuwd bent of het nog erger word

avatar van Reint
casperspook schreef:
Whaha, gewoon zo slecht dat je benieuwd bent of het nog erger word

Geloof me, dat kan dus. Films als Birdemic (1, 2), Troll 2 en The Room zijn nog een klasse erger.

En in het genre van deze film, alles wat onder The Asylum wordt uitgebracht:
1, 2, 3, 4, 5

En deze om mee af te sluiten: The Eden Formula

avatar van Reint
Dan over de film zelf. Het zijn niet alleen de belachelijke CGI-effecten die deze film lachwekkend maken. Het zijn ook de clichématige killings, het belachelijke dialogen die net zo onbeholpen worden gebracht, de karakters die geen enkele diepte bevatten (er gaan constant mensen dood, maar dat lijkt de rest nergens echt op te vallen, er werd nooit over gesproken), en toch wordt er nog een poging gedaan tot een terwijl je je totaal niet met de personages kunt identificeren (ze rennen immers door de jungle, achterna gezeten door een stel met steroiden gevoede krokodillen).

La Barca
@ Reint:
Whahahahahaha die scene in Birdemic_O- Wat verschrikkelijk slecht:D
Je vergeet trouwens ''Creature of the night'' in dat rijtje te noemen;)

Lake Placid 1 Heb ik een hele tijd geleden gezien, meende dat ik hem nog wel vermakelijk vond. Deel 2 daarentegen is weer echt een gedrocht van de bovenste plank! Al deze vervolg B-horrorfilms hebben allemaal precies dezelfde cliche's, om maar te zwijgen over het acteerwerk de special effects die rechtstreeks van de NES komen:(

Wel geniaal trouwens dat het water van het meer erg smerig is, vervolgens krijg je her en der wat onderwatershots en dan is het water helder blauw_O-

avatar van tommykonijn
Ik ga hier niet veel woorden aan vuil maken. Zonder twijfel de slechtste film die ik in tijden gezien heb. Ik heb gewoon gelachen, zo slecht was deze film. Alles zag er super fake uit en het acteerwerk is echt erg slecht. De krokodillen... Ik heb al bij die eerste scene dat de arm van die man werd afgebeten moeten lachen om hoe pijnlijk slecht dat eruit zag. De film wordt daarna ook niet echt beter erop, het blijft oninteressant en slecht uitzien.. Blegh!

avatar van mnrk
Het 1e deel was nog enigzins te doen (heeft toch wel een beetje een kleine cult status)...dit 2e deel was lachwekkend ...

De special effects zagen er bedroevend uit en ook het acteerwerk was zeer slecht ( om het nog de moeite waard te maken komen er gelukkig 2 dames in die even topless gaan zwemmen )...voor de rest was het niet veel.

Zoo dat was me een avondje Lake Placid 2

Ik had al een tijdje zin in om een lekkere foute ''b'' film te kijken, toen ik deze film in de krant zag staan wist ik het ''deze film ga ik zien !'' Nu, achteraf kan ik niks anders concluderen dat het een pijnlijke avondje is geweest....

Ik moet ook erbij zeggen dat ik me niet echt in deze film heb verdiept, waardoor het aanzien van het script en vooral de krokodillen behoorlijk.... Laat ik het zo zeggen, ik moest terug denken aan de Playstation 1. Hoe de krokodil de Boot op-at,dat leek echt nergens naar ! Daar bleef het erg genoeg niet bij alles was ''bizar'' aan de krokodillen,het lopen leek meer op schaatsen, het zwemmen was als een speed-boot recht toe recht aan zonder bewegingen. Het was zo erg dat het niet grappig meer is, eerder pijnlijk en beschamend. Hoe zoiets uberhaupt uit kan worden gebracht in het jaar 2007 ! Hmm die regiseur heeft nog werk gevonden na dit werkje,wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Op gebiedt van regie is het ook niet veel soeps wel is waar minder ''opvallend'' dan ''Snappie'' Ik pak er gewoon eventjes de ''kills van Snappie'' uit want dat was 1 van de redenen voor mij om deze film te kijken. Het werd een grote catastrofe het leek echt nergens op ! De camera positie was behoorlijk merkwaardig, bijvoorbeeld achter ''Snappie'' waardoor het vaag,snel en onduidelijk in beeld werd gebracht,bovendien is er nauwlijks ''goor'' in te vinden. Gemiste kans want van ''gore'' moeten dit soort ''filmpjes'' het toch hebben lijkt mij want op karakter-ontwikkeling moet deze film het helemaal niet hebben Sommigen zullen wel blij zijn als er die Krokodillen waren gezien het einde van de film....

Eitjes weg brengen daarna lekker daten 10 minuten geleden werd er notebenen iemands hoofd eraf gescheurd , daar blijken ze dus niet om te rouwen gezien het verloop. Einde !!!

Voor Horror mist deze film letterlijk alle elimenten. Eigenlijk is dit een stijl-loos,sfeerloos gedrocht wat het daglicht niet mag zien !

avatar van boozebelly
Huilen met de pet op, maar toch wel een paar keer lekker kunnen lachen van ongeloof.
De special effect's lijken helemaal nergens op. Het cgi-niveau van die krokodillen weet maar amper het niveau van The Langoliers te overtreffen. Mensen die die film hebben gezien weten dan wel wat ik bedoel

Verder is ook het acteerwerk van een bedroevend niveau. Een enorme spanningsloze B-film.

Meer valt er niet over te zeggen...

avatar van 606
%%%%%% schreef:

Daarom keek ik het ook in het donker.
Maar buiten dat was deze heel slecht.

avatar van %%%%%%
Ja ik bedoel het eigenlijk anders, want ik zag deze film ook in het donker.
Ik wilde er meer mee zeggen dat deze film niet uitgebracht mag worden.

avatar van 606
%%%%%% schreef:
Ja ik bedoel het eigenlijk anders, want ik zag deze film ook in het donker.
Ik wilde er meer mee zeggen dat deze film niet uitgebracht mag worden.

avatar van boozebelly
606 schreef:
Weet ik, ik maakte ook maar een geintje.

Dit is niet de plek voor geintjes. Wat je thuis op je kamer doet moet je helemaal zelf weten, maar hier op Moviemeter zijn we serieus

606 schreef:

Weet ik, ik maakte ook maar een geintje.

Ja, die vermoedens had ik eigenlijk al

avatar van jippie2010
Deel 1 was één van mijn eerste films die ik in de bioscoop had gezien. Deel twee is een behoorlijke devaluatie. Ik ben redelijk wat b-films gewend, dus ik vond em nog wel vol te houden, maar de special effects waren om te huilen. En dan hebben ze ook nog het watervliegtuig met de computer nageboorst terwijl ze net zo goed een echte hadden kunnen gebruiken. Een belediging voor deel 1. 1.5

LoTroPan
Ik hoor iedereen over de krokodil maar ik vond de acteurs vele malen erger dan de uit de kluiten gewassen krokodil hoor !

avatar van Lennert
In vergelijking met Mega Shark vs. Giant Octopus was deze dramatische film wel een meesterwerk. In vergelijking met eerder genoemde film wist men hier namelijk wel steeds over the top scenes neer te zetten, die ondanks de afgrijselijke special effects in ieder geval wel een glimlachje op mijn gezicht deden verschijnen. Helemaal door het feit dat de acteurs bijna allemaal gedubd lijken (waarom?) kwam het allemaal zo campy en kitscherig over, dat ik de lol er in ieder geval nog wel van kon inzien, iets waar The Asylum absoluut niet in slaagde met hun film over die twee vechtende zeewezens.

Grappig om John Schneider eens buiten The Dukes Of Hazzard te zien, eigenlijk nog best wel een camp-acteur die in b-films best een leuke rol kan neerzetten zolang het niet te serieus wordt. De rest van de cast was redelijk rampzalig, maar ook weer nergens zo hinderlijk dat het echt vervelend werd. Wel moet ik zeggen dat dit product in vergelijking met films als Crocodile er toch wel rampzalig uitziet, waarom men niet af en toe een pop inzette ipv die afgrijselijke CGI blijft me een raadsel.

Zonder enige verwachtingen is Lake Placid 2 best leuk. Men besteedt in ieder geval geen uren aan het uit vogelen wat voor monster dan wel niet in het meer zou kunnen zitten en pretendeert ook nergens een goede film te zijn, maar houdt het origineel toch wel enigszins in de gaten. Heel stiekem moet ik toch toegeven dat ik me best vermaakt heb.

avatar van Kr!kke
Geen hoogstaande film qua special effects (de krokodillen zien er echt verschrikkelijk uit) en acteerprestaties, maar daarom niet minder vermakelijk. Ik heb er niet te lang bij stilgestaan dat de krokodillen er echt niet uitzagen: ik heb er gewoon van genoten dat ze duidelijk met een lege maag te kampen hadden. De amusementswaarde lag dus nog wel vrij hoog, vandaar dat ik nog redelijk gul kan zijn bij het uitdelen van een stem.

avatar van hendriks
dit is meer een docu over hoe maak je een slecht vervolg
en verpest je alles van het eerste deel

avatar van panax
wat is dit beroerd zeg,een half uur gezien ,wat een slechte acteurs,dieptriest,beroerde rommel!!!

avatar van tommykonijn
Ik moest spontaan lachen toen ik hem weer in de TV Gids aangekondigd zag staan

avatar van xxERWINxx
Redelijk vermakelijk filmpje, wel heel erg standaard verhaal. De mensen die geen functie in de film hebben gaan dood, en de overgebleven hebben geen enkele emoties als er iemand dood gaat. Krokodil was ook nep, dan vind Ik Rogue beter.

avatar van Sid-the-gekste
Is dit nou een horrorfilm of een lachfilm haha

Sid-the-gekste schreef:
Is dit nou een horrorfilm of een lachfilm haha

Deel 1 heeft wel het genre komedie meegekregen...

avatar van Sid-the-gekste
jippie2010 schreef:

Deel 1 heeft wel het genre komedie meegekregen...

Oke ik heb deel 1 niet eens gezien volgens mij :S

avatar van jippie2010
Die is in ieder geval een stuk beter dan deel twee haha

avatar van john mcclane 2
Heel,even dacht ik valt mee.maar nee.
Slechte acteurs.de krokodil kan nog enigsins mee.maar verder zijn de special fx echt ongelofelijk slecht.
Maar als je de film bio ziet van regiseur Flores die deze film regiseerde,,is het een en al troep .
Die ga ik dus vermijden.
Wat een bagger

ipman-99
"Get lost, Barney Miller!" ... " !!!

Low Budget tweede deel (Heropfrissing) Emoji !!! 'Lake Placid 2' is het vervolg op deeltje
1 uit 1999. Hier zien we al duidelijker dat we hier te maken krijgen met duidelijke
computer getrukeerde effecten. Alles is heerlijk fout op zijn low budget.
De cast is compleet anders, al is de boerderij aan het water van de partij.
Actrice Cloris Leachman speelt de zus Sadie Bickerman, in het eerste deel was dat Delores !
Foute personages, naakte en schaars geklede chicks die eerst hun lichamen mogen
pronken om daarna te dienen als slachtvee ! Een wel gekend recept dat meermaals wordt herhaald, maar wat in mijn ogen nooit tegensteekt.

avatar van xxERWINxx
Vandaag herbekeken, vond het een vermakelijke film, de krokodillen zagen er nog wel redelijk uit, het verhaal ging ook nog wel, ik heb slechtere krokodillen films gezien.
Deze was best goed!