Flight of Fury (2007)

Verenigde Staten / Roemenië
Actie / Avontuur

geregisseerd door Michael Keusch
met Steven Seagal, Alki David en Ciera Payton

John (Steven Seagal) wordt gestuurd om een gestolen Stealth bomber te achterhalen. Zijn betrouwbare side-kick Rojan(Alki David) en de altijd betrouwbare Jesica (Cierra Payton) vechten tegen de rebellen van Bananistan aangevoerd door de slechte Ellianna (Katie Jones).

avatar van lars-pixar
‘vliegen en schieten in een’

De regiescheur is gelieft aan Steven Seagal en heeft deze als laatst gemaakt en valt wel in de smaak bij mij. Heerlijke verhaal die zich niet vast houd aan alleen maar vliegen maar ook zich bezig houd met actie scènes’s. Steven Seagal speelt hier weer een goeie rol maar die wordt verwaarloost door zijn acteer werk de rest van de cast was ook niet super maar wel beter dan Steven Seagal. 3,0*

PriestMaiden
Vermakelijke actiefilm met Seagal maar hij heeft betere films.

avatar van jeroentjuhhhhh
Beetje beschamende productie, deels gered door Seagal die op de automatische piloot speelt (ha..). Toch opvallend, gezien het jaar ervoor Shadow Man (2006) uitkwam die alleraardigst uitpakte. Attack Force (2006) heb ik overigens nog niet gezien. Keusch vliegt (ha..) hier echter hard uit de bocht met z'n willekeurige stock footage en weinig boeiende plot waar nauwelijks ruimte voor Seagal's sterke punten te vinden is. Jammer.

avatar van Alexander1900
Holy crap.

Schandalig slecht acteerwerk van Seagal dat het lachwekkend wordt. Hij zat met zijn hoofd heel ergens anders en het interesseert hem geen moer, op enkele scenes na. Dan hebben we nog te maken met slecht camerawerk: bijna continue close-ups terwijl dat helemaal niet nodig is en waardoor je weinig van de omgeving ziet. Verder is alles zo slaapverwekkend neergezet dat ik net zoals Seagal niet op zat te letten.

Slecht. En de dvd kan ik het raam uit mikken.

avatar van cor1946
Wat slecht, geen ster waard.