Flight of Fury (2007)

Verenigde Staten / Roemenië
Actie / Avontuur

geregisseerd door Michael Keusch
met Steven Seagal, Alki David en Ciera Payton

John (Steven Seagal) wordt gestuurd om een gestolen Stealth bomber te achterhalen. Zijn betrouwbare side-kick Rojan(Alki David) en de altijd betrouwbare Jesica (Cierra Payton) vechten tegen de rebellen van Bananistan aangevoerd door de slechte Ellianna (Katie Jones).

Thnx.

avatar van DiDa
Te koop vanaf 24-05-2007....

Bron: www.dvd-home.nl

Precies een maand later.

Hopelijk komt er ook weer zo'n Steven Seagal-box uit.

avatar van moviefreak#1
Als je dit gaat vergelijken met Attack Force dan moet deze film inderdaad een recordaantal Oscars krijgen maar ik vind het onzin om deze film alleen goed te vinden omdat het beter is dan Attack Force. Natuurlijk is het beter, kon het nog slechter dan ?

Wat betreft deze film : Dit keer hebben ze aardig hun best gedaan om tenminste iemand te zoeken die de stem van Seagal nog enigszins na kon bootsen. Maar hoe dan ook, de voice-dub blijft vervelend. Verder is het gewoon schandalig dat die man niet even van A naar B kan rennen maar dat zelfs daar stuntmannen voor nodig zijn.

En dan wil ik toch nog even opmerken dat Seagal dit script zelf (mede) heeft geschreven. Voor al die mensen die altijd roepen dat Seagal gewoon voor het geld in vreselijke producties word gestopt door een wurgcontract, hij schrijft deze dingen nota bene zelf. En natuurlijk krijg je met zo'n script een gruwelijk slechte regisseur, welke fatsoenlijke regisseur zou zich nog wagen aan een hoofdrolspeler die niet kan praten, niet kan lopen en eigenlijk niet eens meer kan vechten.

avatar van Jules [NL]
te huur vanaf 24-4

Is al eerder gezegt.

avatar van Jules [NL]
maar of je daar nou heel blij mee moet zijn...
zeer matige film, alhoewel hij me nog wel wát meeviel.
lekker laten liggen dus 1,5*

avatar van sinterklaas
Flight of Fury beelden. Zien er cool uit, ik ben benieuwt.

3,5 voor deze in Roemenie geschoten actie..

avatar van 606
sinterklaas schreef:
Flight of Fury beelden. Zien er cool uit, ik ben benieuwt.

ziet er zeker cool uit

Niet om aan te zien zo slecht.
Afghanistan lag er wel lekker groen bij.

Elke film van Seagal is weer slechter dan de vorige.

avatar van DiDa
De kooprelease datum van Flight of Fury is officieel 24 mei 2007. Maar ik zat net te kijken op bol.com en daar was de film gewoon al te koop (Nederlandse versie). Volgens hun is de releasedatum 3 mei 2007. Weet iemand of de film ook al in de winkel ligt. Beetje raar dit...

avatar van sinterklaas
Ja, inderdaad. Misschien is ie nu al via internet te bestellen en pas later in de winkels.

avatar van happie
Wat een klasbak die Steven. Goede film heb genoten. Moest zelfs een paar traanjes wegpinken zo goed als hij was.

avatar van Egoistico
Deze film en Steven Seagal zijn inderdaad om te janken...

avatar van Ché Cliché
Wat erg zeg. Ongelofelijk rukfilm. Het acteerwerk is om te janken, niet normaal. het verhaal is ongelofelijk slecht en Seagal is oud. Te oud. Het is klaar over en uit. 1 miezerige sterretje...

happie schreef:

sinterklaas schreef:

Nou kom kom, dat is toch niet om te lachen.

avatar van sinterklaas
Overdrijven is ook een vak, wou ik eigenlijk zeggen.

avatar van happie
Ja het is inderdaad een vak maar toch.....

avatar van petra123
ik vind het een raare film en ik laat echt geen traantjes

avatar van blisteringdude
Ik zit er nu midden in en wil hem eigenlijk afzetten, maar dat doe ik niet want ik houd niet van films half kijken. Hij krijgt nu een 0.5, misschien word het nog meer, maar als het zo doorgaat niet.
-Slecht acteerwerk.
-De vliegscene's zijn harstikke nep, en dat zie je.
-een FLUTverhaal, lijkt nergens op.

Jic
die steven seagal heeft volgens mij te veel films gekeken gaat nergens over allemaal een tikje overdreven.

avatar van sinterklaas
Heb deze (samen met Atack Force voor 6,99) bij Media Markt gekocht voor een 10tje. En heb hem gisteren samen met Attack Force gezien. En ik moet zeggen dat deze een stapje omhoog is gegaan tov Attack Force.

Het begon gewoon standaard met een ondsnapping uit een gevangenis en die wegsupermarkt scene vond ik ook gaaf met die overvallers Seagal schakelt ze dan op coole ouderwetse manier uit. Die scene hou ik erin. Wat wel irritant is aan deze film is steeds die herhaaldelijke slagschip/straaljagerscene's. Je ziet ook dat sommige scene's uit andere films zijn geknipt. Ook moet die grauwe natte Roemeense platteland Afghanistan voorstellen. Maar in Afghanistan is het niet zo vaak nat en ligt de weg niet bedolven onder de bruine blaadjes. Ook die Afghaanse dorpen zijn gewoon in Roemenie opgenomen en hebben ze wat karretjes en Arabieren op de straat gezet om het een beetje Arabisch te laten lijken. Die Arabieren zijn gewoon Amerikanen met een tulband en een pruikbaard. Maargoed...

Seagal doet het hierin in ieder geval beter dan in Attack Force. Hij laat zijn handjes weer een beetje wapperen en er zitten ook voldoende actiescenes in. Ook mooie mesgevechten in pure Seagal style en Seagal laat weer wat botjes kraken en de voice dubbing viel dit keer minder op.

Met als resultaat: Beter dan Attack Force met wat mooie gevechtjes, toch een redelijke voldoende.

Op naar Urban Justice.

happie schreef:

Vroeger kon je misschien spreken van een klasbak want toen maakte hij echt films die de moeite waard waren.
Maar de laatste tijd is hij echt om van te kotsen, je ziet dat hij echt geen interesse meer vertoond in zijn films.

hersenloos dit.

Weet gelijk weer waarom ik niks met dit soort films heb.

het gaat van kwaad naar erger met Steven Seagal , totaal ongeloofwaardig en acteerwerk van één of andere c-categorie , jammer dat het zo met hem moet eindigen .

avatar van SpikeR
ik vond hem te simpel, te makkelijk
Hoogtepunt is hij duidelijk al enige tijd voorbij

wel beter als out of reach

nacht
viel mij flink tegen, een van de slechtere films met steven seagal er in.

De film was niet echt spannend had wat beters verwacht van Steven Seagal maar op het laatst was wel beetje actie maja 3***waard