The Happy Thieves (1961)

Komedie / Misdaad

geregisseerd door George Marshall
met Rita Hayworth, Rex Harrison en Joseph Wiseman

Eve Lewis (Rita Hayworth) en Jimmy Bourne (Rex Harrison) zijn twee dieven die gespecialiseerd zijn in het stelen van zeldzame kunstobjecten. Om een kostbaar sculptuur te stelen, organiseren ze een afleidingsactie bij een nabijgelegen arena.

avatar van DieGo
Heb hier nog een poster van op mijn computer waar alleen het ebay logootje van weg gephotoshopt moet worden. Misschien is iemand hier handig in?

avatar van JerryL
Deze film is echt een klassieker te noemen.
Een orgineel verhaal, wat iets weg heeft van de oceans eleven film uit deze tijd.
De humor is wel echt typisch jaren '60 en zal door de moderne mens van nu niet altijd meer al leuk worden ervaren.
De film gaat op een lekker tempo, en zal zeker zorgen voor een geslaagde avond.