The Heartbreak Kid (2007)

geregisseerd door Bobby Farrelly en Peter Farrelly
met Ben Stiller, Malin Åkerman en Michelle Monaghan

Na een reeks mislukte relaties begint Eddie Cantrow bijna de hoop op te geven om ooit nog getrouwd te raken. Daar komt echter verandering wanneer hij de bloedmooie Lila ontmoet, die hij al na een aantal weken ten huwelijk vraagt. Alles lijkt op het eerste gezicht perfect totdat ze op huwelijksreis gaan in Cabo, waar hij erachter komt dat zij lang niet zo perfect is als hij dacht. Ook ontmoet hij er de mooie Miranda, die Eddie aan het twijfelen brengt of het wel een goede zet was om met Lila te trouwen.

avatar van DiKKe_OsCaR
Het einde vond ik juist een leuke grap!

Vond de film overall wel vermakelijk, paar keer leuk kunnen lachen. Maar niet echt iets bijzonders (al was Michelle Monaghan dat zeker wel, wat een mooie vrouw).

avatar van decsss
Zeer leuke comedie, eindelijk weer eens. Ik vind dat de laatste jaren geen leuke comedies worden gemaakt. Om deze heb ik echt in een deuk gelegen een aantal keer, wat ik niet verwacht had. 4****

avatar van Vince-O
slechte film, geen originele grappen, geen geweldig verhaal...zo af en toe uns kunnen lachen, maar daar hield ut op, gelukkig had ik die film met un meisje gekeke, verveling was er dus niet

avatar van fritsje
was wel geinig maar meer niet.
kan de vergelijking met something about mary niet doorstaan.
wel af en toe wat scene's die niet direct voor de "kinderen"geschikt waren, voor een hollywoodcomedy dus nogal gewaagd.Stiller is wel weer de leukste,de mexicanen en de rednecks waren weer een groot cliche!

Echt waar een hele goeie film!
Steeds weer een goeie joke
Ik geef een dik verdiende 4****
Even goed als 'there is something about mary'" vind ik hem !

avatar van GGG
GGG
Erg slechte film! Geen aanrader...

Ik vond het een erg grappige film, leuke flauwe humor (moet je van houden) en een fleugje romantiek erin.. Ik en mijn vriendin hebben een geweldig leuke avond gehad aan deze film

avatar van tommykonijn
DiKKe_OsCaR schreef:
Het einde vond ik juist een leuke grap!

Ik ook maar ik had het niet verwacht.

Ik vond de film wel oké. Ik had er veel meer van verwacht. Ik vond de film wat vergezocht. Ik vond te humor gewoon.. Ik vind dit de minste film van Ben stiller die ik heb gezien

avatar van MarkFish
Volgens mij was de moppen/grappentrommel van de broers Farrelly leeg. Ik heb maar heel af en toe geglimlacht, terwijl ik bij There is Something... afgelopen weekend zelfs een paar keer in een deuk lag en voortdurend moest lachen.

Het einde was dan wel weer leuk, maar daar heb je dan twee uur op moeten wachten. Verder erg flauw, de plotwendingen zijn voorspelbaar en naast Stiller is er niemand die grappig is. Stiller acteert wel weer okee, en een beetje hetzelfde als in There is Something...dus daar was niks mis mee. Het komt er gewoon op neer dat er veel te weinig geslaagde grappen inzaten.

Niet zo'n goede film
ik vind dat Ben Stiller beter kan acteren dan hij laat zien in deze film en dat vond ik erg jammer

Vaig
Ik geef deze film 3 sterren, om het originele einde. Had het in ieder geval niet verwacht

avatar van SuperSideSwipe
De film over het geheel heeft een iets teleurgestelde gevoel bij me achtergelaten. Van Ben Stiller had ik toch iets meer grappige scenes verwacht.

Niet te min zater er absoluut wel een handjevol grappige scenes in die tezamen met het niet al te standaard einde deze film toch wel net aan de moeite waard maakt.

avatar van Ajax&Litmanen1
Ik heb hem net gezien en dat had ik maar beter niet kunnen doen.

De film begon nog wel aardig en in het begin vond ik wel iets wat op humor leek, maar daarna...

Ik vind normaal Ben Stiller films (Night at the museum, Click, 30 Going on 30 etc) wel leuke, prettige wegkijkfilms maar in deze film is hij zo totaal niet grappig.
Tel daarbij het suffe, voorspelbare, niet grappige en zeer cliche achtige verhaal en je hebt een saaie film.

Enige grappige personage vond ik zijn vader, die hem aanspoort meer te neuken en die soms directe en botte opmerkingen maakt. Maar ja, hij kwam maar een paar keer even in de film voor, te kort om het te redden dus.

De film was niet grappig om een komedie te heten en er was te weinig romantiek om er een romantisch verhaal van te maken. Geen aanrader dus.

avatar van woenie
Farrelly Brothers.... ooit makers van de betere komedies. Na There is something about Mary is er alleen troep uitgekomen . Ze kunnen beter stoppen... We hebben nu toch al Judd Apatow...

Niet echt een geweldige film. Van een komedie mag je eigenlijk wel verwachten dat er genoeg grappen worden gemaakt die echt de moeite waard zijn, bij deze film was dat aantal bedroevend laag. Er zaten wel een paar bij die ook echt heel grappig waren maar dat is helaas niet genoeg.
Hoe dan ook, geen goede komedie maar niet zo slecht als 'I now pronounce you Chuck and Larry' .
2,5 ster

avatar van markie1978
Goede leuke film, maar niet zo leuk als Something about Marry zoals somige in dit forum beweren.
De personage van Ben Stiller is erg herkenbaar voor veel mannen.
Daarom zullen mannen deze film leuker vinden, en snap ook dat veel vrouwen deze film niet echt begrijpen.3.5*

avatar van tommykonijn
tommykonijn schreef:
Akkoord er zaten leuke stukjes in maar top vond ik deze film absoluut niet, Er zaten vaker walgelijke scenes in de film en dan Ben Stiller die deed het wel goed maar hij maakte duidelijk minder humor dan in bijvoorbeeld : Along Came Polly en There's Something About Marry die toch wel beter waren , ook had ik er meer van verwacht omdat het van de regiseurs is van Dumb & Dumber maar blijkbaar had ik me lelijk vergist, maar ik zeg ook niet dat hij super mega slecht is maar hij is gewoon echt niet top leuk om eens op een avond te bekijken maar gewoon meer niet!

Ik verhoog mijn stem maar naar 3* maar ik gaf hem 2.5* in vergelijk met de andere Films van de Farrelly Brothers misschien als ik de Film nog eens heb gezien dat mijn stem weer daalt of juist stijgt maar voorlopig laat ik hem staan op 3* maar wel echt net over de 2.5*.

avatar van grovonion
Verrassend goede film, ik vind vooral het hysteische en slechte timing van Eddie geniaal om te zien. Erg pijnlijk hoe hij keer op keer de foute relatie aan gaat. Ook cool einde. De grappen komen allemaal niet zo best over maar de hoeveelheid pis-en kak moppen blijft gelukkig ook beperkt.

hele slechte film ba wat slecht

avatar van gerwinmaster
ik heb het nooit zo op romantische komedies, maar vooral door Ben Stiller en het leuke einde geef ik 'm een 3*

avatar van Carlos Olivera
Erg leuke film vol met leuke grappen en grappige momenten, stiller doet het zoals vanouds gewoon weer goed! Een geslaagde romantische comedy!

Echt weer een typische Ben Stiller rol. We gaan zien.... wat hij er deze keer van bakt

avatar van Petero
Wat een verschil in openheid hebben wij ook met die Amerikanen. Hoe hij reageert op zijn vrouws openheid tijdens de heenreis . 't Zal in VS wel schokkend zijn .

avatar van -P-
-P-
Misschien kwam het omdat ik een paar biertjes op had maar ik vond het wel een vermakelijke film. Niks mis mee.

avatar van jimcarrey gek
Lijkt me eeen grove film en eigelijk ook een beetje een kupiep film ma ik ga hem toch kijken omdat hij van de regisseurs van dumb & dumber is en there's is somhiting about mary

avatar van Ché Cliché
Ik heb gehuild bij deze film.......

maar niet van het lachen........

1,5 ster...

avatar van cezus
Grappige remake van de film uit 1972, zeer vermakelijk en met zéér grappige fragmenten (bedscénes). Echter denk ik wel dat deze film zonder Ben Stiller geen poot heeft om op te staan................ nou ja, Jerry stiller is ook altijd leuk....... daarom 3,5 sterren

Leuke film om te zien. Vooral de ietwat gestoorde echtgenote is aardig om te zien en er zitten wat leuke grappen in.
Maar verwacht niet te veel van deze film.
Gewoon je gedachten op nul zetten en zien.

Snap niet dat deze film zo laag scoort .. vond het echt een grappige film ..met een beetje romantiek en sex .. Wat een crazy bitch zeg die chick... 3.5 ster