ad
  • 8.115.205 stemmen

The Heartbreak Kid (2007)

Komedie | 116 minuten
2,86 1.259 stemmen

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Bobby Farrelly en Peter Farrelly

Met onder meer: Ben Stiller, Malin Åkerman en Michelle Monaghan

Releasedatum: 5 oktober 2007

• Google Play Bekijk via Google Play

Over The Heartbreak Kid

"He waited all his life to get married. Too bad he didn't wait another week."

Na een reeks mislukte relaties begint Eddie Cantrow bijna de hoop op te geven om ooit nog getrouwd te raken. Daar komt echter verandering wanneer hij de bloedmooie Lila ontmoet, die hij al na een aantal weken ten huwelijk vraagt. Alles lijkt op het eerste gezicht perfect totdat ze op huwelijksreis gaan in Cabo, waar hij erachter komt dat zij lang niet zo perfect is als hij dacht. Ook ontmoet hij er de mooie Miranda, die Eddie aan het twijfelen brengt of het wel een goede zet was om met Lila te trouwen.

imageimageimageimageimageimageimage

avatar van dinhus

dinhus

Teleurstellend gemiddelde, alhoewel 't mijn stem niet zal veranderen, wekt het wel een eerste indruk en misschien een vooroordeel voor de kijker die 'm niet heeft gezien.

Stiller doet wat die altijd doet en dat is, naar mijn mening, een pracht komiek spelen en de lat hoog leggen. Op zijn acteerprestatie en grappen waren niks op aan te merken.

Gewoon een erg leuk wegkijkende film die je de hele tijd geboeid houd, met ook nog een redelijk serieuze nadruk.

En wellicht maakte het einde mij ertoe om deze film een 0,5* hoger te geven, want dat was echt super!

avatar van rep_robert

rep_robert

Inderdaad zwaar ondergewaardeerd op MM, humorloze mensen?

avatar van Ruiter13

Ruiter13

Ik vond dit ook wel leuk, zaten best wat originele en grappige dingen in voor een RomKom. Meestal heb ik het met dit soort films na een klein uurtje wel gezien maar deze bleef de moeite waard.

avatar van Fnd-

Fnd-

Een tegenvallertje! Ik had er veel meer van verwacht en vooral van Ben Stiller.

De film begint leuk maar wordt op een gegeven moment een beetje saai en langdradig en dan beginnen de grappen ook een beetje tegen te vallen!

Een 2,5!

avatar van markie1978

markie1978

Leuke film, een echte Ben Stiller film. Vind hem in dit soort films wel grappig, zijn frustraties laat hij gewoon overzich heen komen. Leuk dat zijn echte vader ook de rol van zijn vader in de film speelt.

Misschien dat zijn vader op zijn oude leeftijd ook nog een keer bekend wordt zo, zou grappig zijn.

avatar van markie1978

markie1978

Dead01 schreef:

Zeer zwakke film voor mij.

Heb niet 1 keer gelachen en verhaal was toch maar vrij saai.

1,5 sterren

Met zo een naam (Dead01) kun je ook niet verwachten dat je geweldige comedies leuk vind.

avatar van Thomasmuscle

Thomasmuscle

Helemaal met markie1978 eens; leuke film, typisch Ben Stiller. Niet bijzonder, maar zeker onderhoudend genoeg en veel leuke grappen!

avatar van Elineloves

Elineloves

Met als eye-candy Malin Akerman. Nouja... oké, niet in elke scène. Maar in veel wel, prachtige vrouw. Stiller is inderdaad een beetje van hetzelfde. Tijdens de herziening was het dan ook iets minder dan de eerste keer. Een luchtig tussendoortje, meer is het niet.

avatar van ILDIB

ILDIB

• 2065 stemmen

Eindelijk een film waarin stiller me niet stoort. Niet echt hoogdravend maar prima vermaak.

avatar van Ew_MK1

Ew_MK1

Ik heb me wel vermaakt met deze comedy. Als je van Ben´s films houdt is dit ook weer een aanradertje. Goeie grappen en een tikje dirty.

avatar van van duijn

van duijn

Voor een keer is hij leuk. daarna niet meer....

avatar van Chaos Industry

Chaos Industry

2,5 ster van mij.

Vond het wel een redelijke comedy, maar voor een 6 (ofwel 3,0 ster) moet er voor mij toch nog een grotere portie humor in. Dat vond ik hier tegen vallen helaas. Ligt misschien ook wel aan de soort humor.

Anyway, 2,5 ster dus van mij.

avatar van Roytjuh21

Roytjuh21

Ik heb me prima vermaakt met deze heerlijk luchtige comedy: The Heartbreak Kid.

De film bevat soms best leuke scenes en dan vooral de scenes met Malin Akerman, zij speelt best goed.

3 sterren!

avatar van hendriks

hendriks

jammer dat ben stiller kant van robin williams opgaat met humor word steeds minder

avatar van Vermeer

Vermeer

Ik kan er niets aan doen en ik bied bij deze mijn excuses aan als filmliefhebber aan alle andere filmliefhebbers. Ik stem namelijk 4 sterren! Amerikaanse komedies als deze kunnen me normaal gestolen worden, maar de rol van Malin Akerman in The Heartbreak Kid is zó ontzettend precies mijn ex, dat ik niet kan stoppen met lachen!

avatar van DonOswaldo

DonOswaldo

• 1915 stemmen

Best leuk.

Ben Stiller is geknipt voor deze rol en ook z'n vader Jerry Stiller doet het goed als z'n vader, *geniet even van z'n ironie-momentje*. Ook Malin Akerman doet het uitstekend als de gestoorde vrouw.

Weet toch wel op de lachspieren te werken zo nu en dan, al gaat het vanaf het moment dat hij Miranda ontmoet, in ieder geval qua dat, wel wat bergafwaarts.

Einde aardig subtiel. Ergens wel jammer, ikzelf hou wel van dat oversentimentele waar de man haar op een of andere spectaculaire wijze terugwint. De humor die nog even de kop boven water kwam steken (dat hij alweer getrouwd was) was wel een leuke toevoeging.

avatar van Jessen0wnt

Jessen0wnt

Vanmiddag gekeken en een leuke komedie met de grap naar de andere. Aantal grappen erg standaard maar een aantal erg gedurfde grappen waar ze gek genoeg eens wel tijd voor namen. Film is natuurlijk heel erg standaard en niet erg origineel of vernieuwend, maar wat scheelt het. Een leuke 100 minuten heb ik beleefd en er was helemaal niks mis mee. Een voldoende, 3 sterren.

avatar van fappie

fappie

• 2005 stemmen

Deze film is zo fout.

avatar van dominion

dominion

Erg leuke komedie.

Normaal hou ik ook van de films waarin Ben Stiller in speelt dus dan verwacht ik hier ook veel van.

Soms kon ik hier ook echt hard om lachen.

Vaak zijn de films van de Farrelly's ook erg grappig vooral Dumb and Dumber dus ze hebben ook echt goede humor.

Zit ook lekker veel platte humor en seks in en daar hou ik ook wel van.

Toch wel een van de grappigste komedies die ik heb gezien in tijden.

Een krappe 4,0.

avatar van brabusRUS

brabusRUS

dominion schreef:

Erg leuke komedie.

Soms kon ik hier ook echt hard om lachen.

Zit ook lekker veel platte humor en seks in en daar hou ik ook wel van.

Toch wel een van de grappigste komedies die ik heb gezien in tijden.

Een krappe 4,0.

Hoe kan jij, als 14-jarige, 1487 films hebben gezien?! Vanaf je 8ste heb je dus bijna elke dag een film gezien. Lijkt mij niet echt realistisch. Just wondering.

avatar van pampie

pampie

Hij bekijkt alleen trailers en brengt dan zijn stem uit. (denk ik)

avatar van supadragon8

supadragon8

had veeeel meer van ben stiller verwacht

maffiosomontana

Vermakelijke Valentijnskomedie met een vrijwel altijd hilarische Ben Stiller. Het enige nadeel is dat sommige scenes te voorspelbaar zijn.

avatar van gizmo_o

gizmo_o

Redelijke komedie, met een aantal zeer grappige momenten (e.g. sexscenes, Lila (Akerman) verbrand, ruzies met de neef van Lila & gesprekken met zijn vader Doc (Stiller) ) maar ook een hoop saaie scenes, die toch, helaas, de overhand hebben. Standaard verhaal met een ietwat afwijkend einde, wat wel leuk gevonden is.

Stiller (Eddie) is te pruimen, Akerman werkte me vaak op de zenuwen, Stiller, Corddry (Mac), Mencia (Tito) & Monaghan (Miranda) doen het aardig tot prima.

Al met al net geen voldoende, 2,5*

avatar van mnrk

mnrk

Gewoon een leuke komedie met een Ben Stiller die weer prima op dreef is...

Het verhaal is gewoon leuk en duurt precies lang genoeg, ook het overige acteer werk is prima in deze film. De grappen zijn goed gevonden maar soms wel voorspelbaar ( maar dat mag de pret niet drukken ).

avatar van Muyo

Muyo

Leuke komedie met goed acteerwerk van Ben Stiller.

De film is goed in elkaar gezet, maar hij mocht iets korter duren van mij.

Een simpel verhaal, maar desondanks kijkt hij wel lekker weg.

Zoals deze heb ik er wel meer gezien, maar toch weet Ben Stiller je vaak net iets meer te vermaken.

Humor was wel aanwezig maar in kleine getallen, het had iets meer mogen zijn.

De aansluiting van alle gebeurtenissen waren ook goed.

3 sterren.

avatar van Courtes

Courtes

Het einde van deze film is wel echt episch

avatar van ArnoldusK

ArnoldusK

Ik kan niet meer dan een halve ster geven.

Mijn god wat een drama. Denk één keer gelachen.

avatar van Davidus

Davidus

Vond dit echt een leuke film.

Ben Stiller speelt toch echt gewoon goed in dit genre. De sukkel-loser die in allerlei embarrassing situaties raakt, maar wel heel herkenbaar voor de toeschouwer (althans voor mij; vrouw die gaandeweg steeds minder aantrekkelijk wordt en vriendin die alles heeft wat vrouw niet heeft...

Volgens mij is komedie de moeilijkste filmgenre en hij Is toch een van de weinige die dit goed beheerst , althans 1 vd weinige waarbij ik echt flink moet lachen

avatar van Tommy De Vito

Tommy De Vito

Is dit serieus waar een Farrelly film? Wat een bar, bar slechte comedy zeg. Zo flauw en het slaat werkelijk waar nergens op. Totaal niet grappig, snel vergeten deze film..