Santa and the Ice Cream Bunny (1972)

Familie / Fantasy

geregisseerd door R. Winer
met Jay Ripley, Shay Garner en Bob O'Connell

De kerstman heeft een groot probleem. Hij zit vast in het zand op een strand in Florida, terwijl het over een paar dagen al kerstmis is. De kinderen daar, die natuurlijk bang zijn dat zij anders geen cadeautjes zullen krijgen, willen hem wel helpen en brengen allemaal dieren, die de slee van de kerstman zouden kunnen trekken. Als dank vertelt de kerstman het verhaal van Thumbellina aan de hulpvaardige kinderen.

avatar van EW101
Ik heb beelden gezien van de film en heb er totaal geen vertrouwen in ,maar wat verwacht je ook van zo'n titel?

Santa Claus and The Ice Cream Bunny (1974) | Cinemassacre Productions
Hier een review van the AVGN aka James Rolfe .
Kan je de beelden zien.

avatar van moviefreak#1
Schaamteloos. De kerstman is amper een kwartier te zien en het ijskonijn komt misschien een halve minuut voorbij. Het overgrote deel van de film bestaat uit het verhaaltje dat de kerstman aan de kinderen vertelt. Laat dat verhaaltje nu al gefilmd zijn in 1970 en gewoon ordinair in deze "film" zijn geplakt met ongewild commentaar van de kerstman. Erg pijnlijk allemaal.