Tadpole (2000)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Gary Winick
met Sigourney Weaver, Aaron Stanford en John Ritter

Wanneer de 15-jarige Oscar de trein naar huis neemt om daar Thanksgiving te vieren, laat hij zijn beste vriend Charlie weten dat hij een plan heeft: hij zal het hart veroveren van zijn ware liefde. Er is echter een probleem: Oscar's ware liefde is zijn stiefmoeder Eve.

avatar van Mescaline
Aardig filmpje wat makkelijk wegkijkt.. en door zijn korte speelduur niet te langdradig wordt..
Leuk verhaaltje.. wat opzich wel leuk was.. maar wat natuurlijk al veel eerder gedaan is door bijvoorbeeld Dustin Hoffman..
Het einde vond ik wel heel erg simpel.. maar omdat de rest van de film goed kijkbaar was.. toch maar een voldoende

avatar van Mezelf
op de achterkant stond ; ja comedy bladiebla...
en genre; comedy
Das volgens mij echt helemaal verkeerd ingeschat
Ik vond het eerder een beetje dramatisch, ik heb geen 1 keer gelachen..
Misschien was het hele verhaal wen komisch bedoelt, maar werk de grappen dan beter uit ofzo

maar ach, ik heb deze film met nog 4 anderen voor 5 euro gekocht..
dus wat maakt het uit

Dick2008
Een film waarbij ik toch met enige verwachting naar zat te kijken, uitgaande van als je leest waar de film over gaat en ook hoe die begint. Achteraf had ik toch het gevoel naar een vieze tegenvaller gekeken te hebben. Eigenlijk een film van niks, niks geen romantische comedy en Sigourney Weaver valt ook tegen. Eigenaardig genoeg toch nog 3.0 omdat het een korte film is, maar had hij langer geduurd dan had ik hem afgestraft met een lagere waardering. Zo'n film hoef ik echt niet nog eens te zien.

Meneer Bungel
hugohei schreef:
Ik wil niet lullig doen...
En, gelukt?

Verder wel een behoorlijk slechte film, inderdaad. Ongeïnspireerd script (die vreselijk mijmer-intermezzo's!), het oogt als een amateurfilm en het acteerwerk wordt nergens bijzonder.

avatar van breedbeeld
Prettig filmpje en score.