Hairspray (2007)

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Muziek / Komedie

geregisseerd door Adam Shankman
met Nikki Blonsky, John Travolta en Michelle Pfeiffer

Remake van de gelijknamige film uit 1988. Baltimore, begin jaren '60. Tracy Turnblad, een moddervet maar swingend meisje ziet haar droom uitkomen als zij door de auditie van de Corny Collins Show heen komt. Nu zij eenmaal in deze populaire dansshow zit wil zij ook haar zwarte vrienden er in krijgen, maar dit is vragen om problemen.

Wtf doet Travolta daar nu weer .

avatar van Hannibal
"Olivia, don't you recognize me?"

BlueSword
foto ziet er wel komisch uit.

FisherKing
Ze zoekt Mrs Doubtfire

avatar van Redlop
Ron Hubbard B. Demented

Kijken of Travolta echt een "wijvestem" heeft

avatar van RoOsJ_LoVe
Zac Erfon speelt er ook in
misschien ken je hem wel van the high school musical!!!
echt leuke film:D:P

avatar van stan
Amanda Bynes en Brittany Snow ook
Een genot om naar te kijken

ZAC EFRON SPEELT ERIN!!!!In de film heeft hij zwart haar past em wel!!kijk op www.youtube.com dan zie je klein stukje van hairspray

Is dit een MUsical?????

want er staat als je deze film opzoekt

dit liedje gezongen door......
dit liedje gezongen door......

lowhusky
Christopher Walken is natuurlijk weer klaar voor een dans..

avatar van stan
Jep Musical achtige film

Op IMDB staan rond de 15 stills

Hier is een teaser trailer maar er is echt helemaal niets te zien!

Officiele website:

He bah Zac´s haar is echt lelijk in deze film. Neej geef mij maar het kapsel van High School Musical !

Aah de enige rede waarom ik deze film zou kunnen gaan kijken is ZAC EFRON Nee, idd, hier is zijn kapsel niks en dat van HSM is véél leuker :O

avatar van Mc
Mc
Mijn eerste reactie was 'wtf is dit', maar het kan toch nog wel wat worden, met John Travolta, Queen Latifah, Michelle Pfeiffer en Christopher Walken, wie weet. De regisseur spreekt me wat minder aan... Toch maar een kans geven

Deze film lijkt me erg leuk!
Natuurlijk ook omdat Zac Efron erin speelt!! (A)
(Dat is die jongen uit High School Musical!!)

avatar van IcU
IcU
Ik wordt al suicidaal als ik de trailer zie.

avatar van raymon
Het lijkt me wel grappig om John Travolta zo in een film te zien

avatar van MarijeB
hij lijk me echt helemaal super . er zitten ook vet veel goede acteurs bij en t is een musical, dus dat is wel n goede combo .

Lijkt me een G-E-WELDIGE film!!!

met zac (A)

miepke
Lijkt me wel geniaal hoor.
Heerlijke film.
Heerlijke acteurs.
Heerlijke muziek.
Gewoon een genot om naar te kijken.
... denk ik ... lijkt me.

avatar van Gizzmann
Way to go Travevolta!

avatar van Jolienepien
Lijkt me vet leuk! Ik houd wel van musicalfilms. De liedjes die ik al heb gehoord klinken goed. En nog een reden die zoveel meisjes hier al hebben geschreven: Zac Efron speelt erin!:P

iilSe schreef:

Ik vind dit hem juist wel heel goed staan! Wel echt van die tijd maar het staat hem vet vind ik! Maar dat van HSM is ook heel leuk;).

avatar van Jolienepien
Gisteren was de cast van Hairspray bij Oprah Winfrey op tv! John Travolta, Michelle Pfeiffer, Queen Latifah en NIkki Blonsky werden geïnterviewd en Zac Efron en Elijah Kelley waren er ook. Aan het begin hebben ze ook nog opgetreden.

Volgens Oprah is het een geweldige film. Ze heeft minstens vijf keer gezegd dat je hem moet zien. Maar je kunt ook niet verwachten dat ze hem daar gaat afkraken.

Nikki Blonsky was trouwens nog helemaal niet bekend met acteren. Ze werkte eerst in een ijssalon en toen heeft ze auditie voor Hairspray gedaan en werd uitgekozen.

John Travolta als een vrouw, grappig.

avatar van lykathea
Check die score dan op Rottentomatoes : http://www.rottentomatoes.com/m/hairspray/

Ondanks dat, zal ik 'm zelf zeer waarschijnlijk toch afschuwelijk vinden.

Maar we zullen zien, met zo'n score kan ik de film niet langer meer ontwijken.

avatar van streeter
Jolienepien schreef:
Ze heeft minstens vijf keer gezegd dat je hem moet zien.

natuurlijk, maar dat is omdat John Travolta de favoriete witte persoon is van Oprah, en een van haar beste vrienden.

Ik vind de score op dit moment op rottentomatoes een beetje overdreven. Het is een leuke musical met leuke muziek en goed akteerwerk, maar echt spectaculair vond ik het niet.
***

avatar van lykathea
Daar komt bij dat Oprah één van de allergrootste commercieel gedreven programma's op de tv is.

avatar van pfan
Op nr.3 binnengekomen in de US met een opbrengst van $27.8M.
Waardering op imbd.com 7.9. Bijna allemaal positieve recensies. Héél mooi!