The Prince & Me II: The Royal Wedding (2006)

Alternatieve titel: The Prince & Me 2

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Catherine Cyran
met Luke Mably, Kam Heskin en Clemency Burton-Hill

Een jonge, knappe prins van een klein land in Europa en een intelligent en avontuurlijk burgermeisje komen elkaar tegen op een universiteit in Amerika en worden verliefd op elkaar. Wat gebeurt er als dit burgermeisje, Paige, met haar prins Edvard mee gaat naar Europa om daar zijn prinses te worden? Een koningshuis op z'n kop? Een land dat binnen no time dol op haar is? En wat doe je als er dan opeens kapers op de kust liggen, die jouw droomprins van je af willen pakken?

avatar van jumpstylemovie

Het geen wat deze film zo irritant maakt is dat het bijna op springen staat door alle clichés die het met zich mee draagt. Een typisch amateuristisch romantisch komedietje.

avatar van Rogyros
Ik zit net het laatste kwartiertje te kijken in afwachting van Law & Order (SVU) en ik begrijp precies wat jumpstylemovie bedoelt.

Ik heb veel te weinig gezien om te kunnen stemmen, maar meer dan dit ga ik nooit van mijn leven kijken.

Inderdaad:

avatar van DonOswaldo
Wel een duidelijk vervolg, maar toch ook weer een andere hoofdrolspeelster, altijd twijfelachtig. Ze doet het dan ook niet veel beter dan Julia Stiles en ook haar irritante bek stoort nogal. Ook dit kijkt verder wel weg, mede doordat de battle tussen de 2 vrouwen af en toe wat leuks tevoorschijn tovert, maar kon natuurlijk veel meer zijn (en je begint langzamerhand ook echt op meer te hopen).

In principe gewoon een overbodig vervolg op een overbodige film.

avatar van J-Flow
Vind het heel erg jammer dat ze Julia hebben vervangen.
Ik heb in 2 dagen de films gekeken, en het irriteert toch dat ze niet hetzelfde zijn, hoewel ik de verwisseling van Soren wel geplaatst vond. Verder waren ook de ouders van de prins veranderd, waardoor het net een andere film lijkt in plaats van een vervolg.
Jammer, anders was mijn beoordeling hoger geweest.

Gelukkig werd er al snel weggezapt, dus ook geen stem/recensie, maar zelfs het niveau van een nationale soap wordt hier amper gehaald. Zelden zo'n amateuristisch filmwerk gezien.

speranza
Mooie romantische komedie met hele mooie beelden van Kopenhagen. Nog mooier dan in The Prince & Me. Deze is ook grappiger maar minder romantisch dan genoemde film.

avatar van benthe
Tja. Niet zoveel soeps.

avatar van TragieStar.*
Vond het nog een redelijke film. Heb de film al een lange tijd geleden gezien, maar nooit een beoordeling gegeven. Pas geleden dus even herkeken, en heb me eigenlijk net zo goed vermaakt als deel 1.

Nu deel 3 maar even afwachten.

Volgens mij had Julia Stiles geen zin meer in een vervolg? Of ze werd gewoon te duur.

vandaag om 12:40 uur