The Prince & Me 3: A Royal Honeymoon (2008)

Romantiek / Komedie

geregisseerd door Catherine Cyran
met Kam Heskin, Chris Geere en Adam Croasdell

Koning Edvard en Koningin Paige gaan eindelijk op huwelijksreis, na een drukke tijd na hun bruiloft. Maar al snel krijgt hun huwelijksreis een andere wending door een minister, die de plek waar het stel verblijft wil verkopen omdat er olie blijkt te zitten.

Wanneer komt deze in de bioscoop?
Of komt hij rechtstreeks op dvd?

avatar van MissyNador
Feebs schreef:
Wanneer komt deze in de bioscoop?
Of komt hij rechtstreeks op dvd?

Hij komt niet in de bios volgens mij! Maar meteen op DVD. Een hele slechte film. Nog slechter dan de tweede deel.

Ja, lijkt mij ook door een heel andere cast..

avatar van EspenSGX
Dit gaat behoorlijk de Dr. Dolittle kant op en dan bedoel ik dat de eerste 2 nog bioscoop films waren met originele cast (en in dit geval was daar in deel 2 al geen sprake meer van) en daarna een DVD film zonder enige kwaliteit.

avatar van selientje
lijkt me wel leuk maar het is stom dat het met een andere cast is

Deel 2 viel me behoorlijk tegen, maar ik ben toch nog wel nieuwsgierig naar deel 3. Ik zou er niet voor naar de bioscoop gaan, maar een keertje huren misschien.

avatar van Dooz
Vreselijk en waar is toch die leuke Paige gebleven ?

De eerste film was nog goed, de was al een heel pak minder en deze is nog minder. Ze veranderen ook elke keer van cast. ik heb deze nu bezien omdat ik de andere ook gezien had. Ik verwachte wel dat hij zo slecht was. verhaal is vrij cliché. Nu zie ik dat er nog een 4de film van komt, die zal ook wel niet goed zijn.

avatar van bassie200
Wat een verschrikkelijke film is dit zeg, echt helemaal niets is goed aan deze film, van de acteurs, tot de muziek, van het verhaal tot de 'special effects'.......

Elk volgend woord hieraan is verspild!!

0.5* voor de mooie omgeving!!!

avatar van Jessen0wnt
Vandaag voor de grap eens aangezet, ik weet dat mijn zus altijd de verkeerde en slechte films uitzoekt, maar ik had toch niks beters te doen. En ja hoor, dit was weer een verkeerde en slechte keuze!

The Prince and me 3 moet je kijken met een niet al te serieus oog, gewoon lekker kijken en dan komt het vast goed. Dacht ik, na een half uur viel ik letterlijk in slaap en werd pas 3 uur later wakker. Slaap te kort of gewoon een hele slechte film?

Nee, de film is niet eens heel slecht. Er is een mooie locatie, en er is duidelijk wel wat aandacht besteed aan de ditjes en datjes. Ik kon alleen lachen om het snowboarden, met name de val. De rest van de grappen waren gewoon mislukt. niet grappig, niets noppes. Toch leuk geprobeerd.

Waarom mis ik altijd orginaliteit in dit soort films? Ze lijken allemaal ZO-erg op elkaar. Word er gek van!

Ik zwijg momenteel over het acteren.

Dick2008
Dit deel is een stuk beter dan deel 2. Eigenlijk alleen maar weer gekeken vanwege Kam Heskin, die weer best aardig speelt. Ook Chris Geere die nu de prins vertolkt speelt in het geheel niet slecht, eigenlijk beter dan Luke Mably. Over het algemeen is het acteerwerk van allen wel beter dan in deel 2, alleen Joshua Robin als Oliver speelt irritant en Todd Jensen als minister is ook niet helemaal geslaagd.

Verder toch een aardig vermakelijke romantische komedie omdat de chemie tussen Edvard en Paige wel goed is en het verhaal op zich ook niet slecht is. De muziek was dan minder maar de beelden van de natuur dan weer mooi. Jammer dat het allemaal zo goedkoop eruit ziet anders had ik wel hoger gestemd. 3.0

(Deel 4 is met dezelfde hoofdrolspelers, iets minder dan dit deel maar nog altijd beter dan deel 2).

avatar van xbubbles
deze film was echt heel erg saai, ik heb geen één leuk moment kunnen ontdekken... het eerste deel vond ik wel erg leuk! het tweede ook nog wel, maar deze... nee.

avatar van m1701
Film viel toch wel een beetje tegen en dat kwam vooral de acteurs, deze zijn helemaal niet leuk, goed en geloofwaardig.
Verhaal was op zich wel aardig maar niet heel bijzonder.
Leuk voor een xtje meer niet

snoozerlover
Niet de meest leuke film. Het wordt een beetje uitgemolken. De eerste 2 waren vele malen leuker

De eerste twee delen waren wel mooi maar deze.... Geen goed woord voor er worden steeds meer cliché's bij gehaald. Als je dan een grote cliché van maakt doe het dan goed. Stop er geen dingen in die er niet in horen zoals een zwaardgevecht.

Dick2008
Dick2008 schreef:

Toch een leuke kitsch-film deze film. Een jong koninklijk echtpaar (van Denemarken) dat nu op huwelijksreis is (in Belavia), maar gechanteerd wordt. (Ja hoor..) Dit is niet zo erg overtuigend. Alsof je als koning en koningin helemaal geen lijfwachten en beveiligers en zo hebt. Maar als luchtig romantisch filmpje is de film me toch wel goed bevallen. Ik heb hem nu van dvd bekeken en veel beter dan verwacht. Sfeervol gemaakt en Chris Geere die hier en daar de actieheld mag spelen en best grappig. Jammer van een zeer irritante rol van Joshua Robin en Todd Jensen als premier Polonius speelt ook geen leuke rol, dat was vorige keer ook al. Maar het is grotendeels meer een romantische komedie met Geere en Heskin en heb me er tegen verwachting in goed mee vermaakt, al had ik me bedenkingen. Maar erg leuk gemaakt deze derde uit de vierdelige reeks. De film is opgenomen in Bulgarije (Sofia) wat mooie plaatjes oplevert. 5.0