Club Paradise (1986)

geregisseerd door Harold Ramis
met Robin Williams, Peter O'Toole en Rick Moranis

Jack stopt met zijn werk bij de brandweerbrigade om te gaan werken in een klein vakantiekamp in de Caribic. Hij wordt de compagnon van Ernest en samen proberen ze om het kamp populair te maken. Maar Hayes wil het hele eiland opkopen en probeert met de twee af te rekenen.

tom
Waar blijft je reactie linda...

avatar van narva77
Volgens mij ken ik deze, maar weet het niet zeker. Ik ga maar geen stem uitbrengen.

lindastuurman
Okay, hier m'n reactie!!

Deze film keek in in eerste instantie toen ik niet in de goede stemming was ervoor. Later realiseerde ik me (na een aantal herzieningen) dat de film eigenlijk hilarisch is, alleen heeft de film zo z´n zwakke punten. Deze film zal wel 1 van de laagste waarderingen krijgen wat RW films betreft...

neo (crew)
als ik het me goed herinner niet echt geweldig.2 sterren

avatar van petey
Krijg wel opeens weer een enorme trek in een Rum-cola.

Moviestar
Het is toch niet zo'n beroerde film...
Ik zette hem laatst weer eens op en vond hem weer erg leuk, het verhaal is misschien wat raar maar er zitten fantastische one-liners in. Sommige humor is wat flauw maar toch is het een zeer vermakelijke film.

avatar van Legan
Weinig verwachtingen, maar zeer aangenaam verrast. Club Paradise is een leuke feelgoodfilm met vermakelijke humor. Het begint al heerlijk met een leuke brandweerscène en slaagt erin dat gevoel door te zetten in de gehele film. De ene keer is de humor wat flauwer en de andere keer gortdroog, dus voor ieder wat wils. Ook de catchy muziek is lekker feelgood en brengt je gelijk in die caribische stemming. Vermakelijk (niets hoogstaand natuurlijk) geacteerd met leuke personages en met aardig wat bekende gezichten die langskomen. Misschien was ik in een melige bui, maar ik heb soms echt kromgelegen van het lachen door de vele vermakelijke dialogen en situaties. Een oprecht vermakelijke en onderhoudende film.

avatar van Mescaline
Leuke verrassing en een ondergewaardeerd filmpje uit de lange carrière van Robin Williams.
Gekke, droge, flauwe en zwarte humor en dat allemaal door elkaar heen! Het verhaaltje is lekker simpel gehouden maar er is goed gebruik gemaakt van mooie sfeershots op het Caribische eiland en van lekker in het gehoor liggende reggae!
Club Paradise straalt een heerlijke zomerse feel-good sfeer uit.

Don't worry, be happy!

avatar van Quentin
Ben normaal niet zo'n politiek correct figuur, maar vond dit toch erg racistisch en kleingeestig. Had meer verwacht van Ramis. kleine 2*