• 8.663.358 stemmen

Releasedatum: 11 juli 1998

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot The Prophecy II

"An Evil Force has Declared War..."

Om de mensheid te redden van de ondergang, laat God de goedaardige engel Daniel een kind verwekken bij de aardse Valerie. Als aartsengel Gabriel hierachter komt, is zijn woede niet meer te stoppen. Zwaar ontgoocheld omdat God de mens verkiest boven iemand van zijn soort, zet Gabriel alles op alles om te voorkomen dat Valerie haar zwangerschap tot een goed einde brengt...

avatar van jackie

jackie

Mooie rol van Christopher Walken

avatar van Jos2

Jos2

Is dit echt zoveel minder dan die eerste?

avatar van Agony

Agony

• 1993 berichten

Jos2 schreef:

Is dit echt zoveel minder dan die eerste?

vond ik wel meevallen. Het eerste deel vind ik echt heel erg goed en verrassend. Bij dit deel is de verrassing er een beetje af, maar zeker een vermakelijk film met wederom een lekkere rol van Walken..

avatar van Chainsaw

Chainsaw

Zeker niet veel slechter dan de eerste film. Vond de eerste nu ook niet echt briljant, maar dit vervolg was ook zeker amusant. Walken steelt de show.

avatar van pietje punk

pietje punk

het eind was niet echt sterk... walken was weer geweldig hoe hij met die politieradio en al die dingen zat was echt mooi gedaan

hij duurde maar 75 minuten best kort maar eigenlijk wel lang genoeg. een 3.5 door walken en jennifer beals goed geacteerd

avatar van donnie B.

donnie B.

deel 1 goed, 2 en 3 bagger!

avatar van Flipman

Flipman

'k Vond 'm wel cool. De enige reden dat ie niet beter is dan deel één is omdat de verhalen een beetje teveel overeenkomen en omdat in 't eerste deel de toon werd gezet. Dus 't verhaals is dan eigenlijk al verteld, deze film voegt er niks aan toe, maar is toch het zien wel waard.

avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

Dit deel vond ik beter dan zijn voorganger. De originaliteit is eraf maar toch is deze beter kijkbaar imo. Een geweldige Walken en een erg irritante Beals. Al met al 3*.

avatar van 606

deze is ook wel goed

avatar van Jerry1981

Jerry1981

Heb hem net weer eens gekeken, blijft een aardige film. Walken is altijd goed.

avatar van DragQueen

DragQueen

Een erg sterk vervolg, met wederom christopher walken in een sterke rol die hem op het lijf geschreven is. ietsje minder als het eerste deel, maar dezelfde sterke sfeer wordt voortgezet. ondersteund met passende muziek. het verhaal is dik in orde. klasse vervolg, wat ik 4 sterren geef. leuke bijrol van eric roberts trouwens.

avatar van ewalk

ewalk

Alleen Walken imponeert alleen al door zijn verschijning. Verder zwakke film.

avatar van _Moonwalker

_Moonwalker

Leuk vervolg op het eerste deel. Walken heeft weer erg goed en overtuigend zijn rol neergezet.

Moet nog even de rest van de films kijken. Hopelijk zijn ze ietsje beter dan deze vervolg.

avatar van eavymetal

eavymetal

Goede film.

avatar van Daan258

Daan258

Ook dit 2e deel is prima vermaak voor een kleine 90 min.

Alleen Crhirsopher walken maakt de film al gelijk heerlijk om naar te kijken. Zijn stem en gezicht alleen al .

Verder ook prima vervolg en vond het verhaal misschien zelfs nog ietjes leuker als bij deel 1.

Lekker vlot tempo, lekker simpel en hier en daar zeker wat scene's die er bovenuit schieten.

Ook vond ik Brithany Murphy een leuke toevoeging aan de film. ( nog steeds jammer dat ze overleden is, prima actrice altijd.

Al met al goed vermaak.

Ook dit deel een kleine 3,0*

avatar van EW101

EW101

Leuk vervolg op het al leuke Prophecy.

Mooie rol ook van Christopher Walken. Misschien wel een van zijn beste rollen- al zijn trekjes kan hij hierin gooien. Echt heerlijk! 3*

Er had wel iets meer uit gehaald kunnen worden, maar vervelen deed het nooit.

Ik had wel vaker het gevoel dat je niet aan het kijken was naar engelen, maar naar gekken die zeiden dat ze dat waren. De krachten en effecten konden wel wat meer naar voren, grotesker en uitbundiger.

Maar door de acteurs , muziek en concept werkte de film wel.

avatar van Survivor87

Survivor87

Goed en beter dan het eerste deel. Vooral door de leuke rol van Walken en ook Eric Roberts als Michael.