• 8.663.358 stemmen

The Prophecy 3: The Ascent (2000)

Horror | 84 minuten

Genre: Horror

Geregisseerd door: Patrick Lussier

Met onder meer: Christopher Walken, Vincent Spano en Brad Dourif

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot The Prophecy 3: The Ascent

"The Final, Most Thrilling Chapter!"

Gabriel leeft inmiddels op aarde, maar dat betekent niet dat de strijd in de hemel voorbij is. Een afvallige predikant wordt vermoord door een spion van God. Wanneer de man vervolgens weer tot leven komt als half mens/half engel, breekt de hel los...

avatar van Chainsaw

Chainsaw

Had het niet verwacht, maar zelfs deze Prophecy weet te boeien. Nergens echt meesterlijk, maar zeker voor een tweede vervolg is dit helemaal zo slecht nog niet. Walken is overigens ook weer uitstekend op dreef. 3 sterren.

avatar van pietje punk

pietje punk

Walken is zelfs nog beter in dit deel! rest van de film is niet zo heel speciaal, vincent spano is maar nix, net als de nemfamin in de film! het eind is echt belachelijk! maar in totaal toch best oke door dingen om het verhaal heen.

best vermakelijk 3*

avatar van alexis

alexis

vooral de religieuze mythologie, heel interessant!

***

avatar van Leno

Leno

Goedkoop ogende B film met een mager verhaal. Christopher Walken had er volgens mij ook weinig zin in en ik vraag me ook af wat hij hier nog in doet..

Die gast is volgens mij verslaafd aan acteren, hij accepteert zo'n beetje alle rollen!

avatar van Flipman

Flipman

Ik vond dit deel maar matig. Er gebeurde niet veel en ik raakte de draad kwijt waar hetnou allemaal precies om ging. Achteraf snap ik het geloof ik wel weer.

Deze Films waren veel beter geweest als ze een groter budget hadden gekregen.

avatar van 606

redelijke afsluiter

3 sterren

avatar van DragQueen

DragQueen

De derde uit de reeks, en absoluut geen tegenvaller naar mijn mening. goed verhaal wederom, met die lekkere sfeer, die tot nu toe nog steeds wordt behouden. als je 1 en 2 hebt gezien kun je de film wel al een beetje voorspellen natuurlijk. het originele is er naar mijn mening nog niet helemaal af, en walken vertolkt wederom de rol van gabriel. en doet dat met de nodige humor deze keer. ik geef hem 3,5 sterren. een laatste vermakelijk laatste deel uit de reeks. tenminste als ik de kaft mag geloven. al zijn er inmiddels wel weer twee vervolgen gekomen, die ik overigens nog niet heb gezien.

avatar van Hypertext

Hypertext

Goede film met een meesterlijk einde. Je moet eigenlijk wel de eerste 2 delen hebben gezien.

Aanrader.