No Small Affair (1984)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Jerry Schatzberg
met Jon Cryer, Demi Moore en George Wendt

De 16-jarige scholier en amateurfotograaf Charles neemt per ongeluk een paar foto's van een rockzangeres, de 23-jarige Laura. Als hij de foto's ontwikkelt, wordt hij gelijk verliefd op haar. Hij gaat haar opzoeken, en komt erachter dat ze met haar band in een bar zingt, maar dat ze op het punt staan ontslagen te worden. Charles en Laura hebben een affaire, en Charles verzint een plan om Laura te helpen; hij zet een reclamecampagne op om geld in te zamelen...

avatar van Purmerend
Hoe was Demi Moore hier in 1 van haar eerste films?

avatar van moviemafketel
Wel redelijk. Vind haar in haar oude rollen sowieso veel leuker dan haar latere. Braaf filmpje verder dat nergens echt spettert. Wel grappig om de jonge Alan uit Two and a half men te zien acteren. Snap wel dat het geen filmster is geworden, want het is behoorlijk bedroevend wat hij toen al liet zien. Net geen voldoende.