Bachelor Party Vegas (2006)

Alternatieve titel: Vegas Baby

Komedie / Avontuur

geregisseerd door Eric Bernt
met Kal Penn, Jonathan Bennett en Donald Faison

Nathan gaat met zijn vrienden naar Las Vegas om daar zijn laatste vrijgezellen-weekend te vieren. Aangezien het een familie-traditie is van zijn vriend Z Bob, laat hij hem dit alles plannen. Dit had hij beter niet kunnen doen, van het ene probleem raken ze in het andere..

Pff wat is deze film zwak. Op het begin van de film dacht ik nog: Ok, traag begin, de film zal nog wel op gang komen, het zal nog wel grappig worden.
Jammer genoeg zul je dit niet in deze film vinden. Buiten de slechte acteerprestaties en de niet passende muziek was er nog één hoogtepuntje.... het einde van de film dat nog redelijk in elkaar gestoken was maar toch, deze film is niet de moeite om naar te kijken! 1,5*

avatar van DonOswaldo
Een van velen, maar desondanks best te doen als je wat simpel vermaak zoekt. Begin vond ik de humor vaak ietsje te flauw of niet goed gebracht, maar daarna heb ik me best vermaakt. Vooral Ash in een space was leuk en de twist vond ik, hoewel niet heel opzienbarend, wel een fijne afwisseling.

avatar van sandero16
Helaas geen toppertje..

Begin is wel leuk. Middenstuk is echt treurig en voorspelbaar. Op het einde zakt de film echt door het ijs.

Acteerprestaties waren verre van goed. Humor was hier en daar leuk, maar soms ook te flauw.

Geen aanrader!

1,5 *

avatar van Apollinisch
Ja, leuk vrijgezellenfeestje. Maar hoeveel zou dat nou gekost hebben?

Voornamelijk door Kal Penn en Donald Faison de film gaan kijken. Ik had verwacht dat het een standaard Vegas filmpie zou zijn waar je met je verstand op 0 van kan genieten. Het verstand op 0 gedeelte is zeker relevant in deze film. Echter had ik, mede dankzij de cast, verwacht dat de grapdichtheid aanzienlijk hoger zou zijn en bovendien van een hoger niveau. Ik vond de film nu voornamelijk afgeraffeld wat betreft de situaties waarin ze belanden en hoe hiermee omgegaan wordt. Plusplunt van de film is dat het niet volledig alle clichés af gaat, hoewel ik dat misschien liever had gehad gepaard met betere grappen. Acteerprestaties heb ik me verder niet aan geërgerd.