Bachelor Party Vegas (2006)

Alternatieve titel: Vegas Baby

Komedie / Avontuur

geregisseerd door Eric Bernt
met Kal Penn, Jonathan Bennett en Donald Faison

Nathan gaat met zijn vrienden naar Las Vegas om daar zijn laatste vrijgezellen-weekend te vieren. Aangezien het een familie-traditie is van zijn vriend Z Bob, laat hij hem dit alles plannen. Dit had hij beter niet kunnen doen, van het ene probleem raken ze in het andere..

avatar van Shinobi
Kansloze film die helemaal niet grappig is. En de plot twist slaat ook nergens op. Hooguit een paar een keer een glimlach op mijn gezicht gehad en dat was het dan wel.

1, 0 Sterren voor de moeite.

Pff wat is deze film zwak. Op het begin van de film dacht ik nog: Ok, traag begin, de film zal nog wel op gang komen, het zal nog wel grappig worden.
Jammer genoeg zul je dit niet in deze film vinden. Buiten de slechte acteerprestaties en de niet passende muziek was er nog één hoogtepuntje.... het einde van de film dat nog redelijk in elkaar gestoken was maar toch, deze film is niet de moeite om naar te kijken! 1,5*

avatar van DonOswaldo
Een van velen, maar desondanks best te doen als je wat simpel vermaak zoekt. Begin vond ik de humor vaak ietsje te flauw of niet goed gebracht, maar daarna heb ik me best vermaakt. Vooral Ash in een space was leuk en de twist vond ik, hoewel niet heel opzienbarend, wel een fijne afwisseling.