Bachelor Party Vegas (2006)

Alternatieve titel: Vegas Baby

Komedie / Avontuur

geregisseerd door Eric Bernt
met Kal Penn, Jonathan Bennett en Donald Faison

Nathan gaat met zijn vrienden naar Las Vegas om daar zijn laatste vrijgezellen-weekend te vieren. Aangezien het een familie-traditie is van zijn vriend Z Bob, laat hij hem dit alles plannen. Dit had hij beter niet kunnen doen, van het ene probleem raken ze in het andere..

Eerste 10 min zijn grappig om daarna snel af te glijden na een bedenkelijk nveau....

ThaNick
Ik ga over het begin met je mee, maar na de eerste helft vind ik het toch weer leuker worden en vooral aangenamer..

Had er wel meer van verwacht, dat wel..

avatar van henkula
Deze films moeten het vaak van de muziek hebben, ik wil niks zeggen maar.....

AHWA
Jammer dat Donald Faison zich met zoiets inlaat.

avatar van henkula
AHWA schreef:
Jammer dat Donald Faison zich met zoiets inlaat.

Dat soort dingen vraag ik mezelf al lang niet meer af.

Oscar Wilde
Slecht geacteerd, flauwe pishumor en een waardeloze script.

avatar van jedymaster
hele flauwe film met melige humor maar daar kun je ook niet meer van verwachten

avatar van UrbanDjampa
In het begin was het wel redelijk grappig, maar toen ik het eenmaal doorhad werd de film er er niet beter op.

avatar van jefmeisterNL
bah wat een waardeloze film, ik durf te wedden dat een heel erg slap aftreksel van american pie the naked mile nog beter is..... kun je nagaan

tjaa idd een matige (tiener)film,.... af en toe wel kunnen lachen

avatar van Resh
Een ontzettende vermakelijke film op een vrijdagavondje. Heel erg leuk. Leuke verhaal, leuke acteurs. Toch had ik wel wat meer verwacht van Kal Penn. De grappen waren best flauw maar je lacht toch wel om de film in zn totaal. Het einde vond ik het allerleukst en verrassend. Ik had dat nooit verwacht. Vind de gemiddelde van deze film erg laag, terwijl het gewoon een erge leuke film is. En ook best wel origineel .

avatar van nightbreed
Zeer matig met een einde die ik al mijlenver zag aankomen.
Ze hebben een soort van overtreffende trap van een paar succesvolle tienercomedies willen maken, iets wat dus totaal is mislukt.

avatar van WB
WB
Leuke film. Lekker flauwe en leuke humor. Had slechter verwacht, dus ging er met een gemengd gevoel naar kijken. Viel me zeker niet tegen. Zo zie je maar, dat je op je eigen smaak af moet gaan, en niet het gemiddelde cijfer als richtpunt moet nemen.

dvd-man
Ik vind het ook een leuke film, je moet er wel van houden! Dit is echt een flauwe film met interessante/verassende ontknoppingen.

Blijft gewoon leuke humor..

avatar van danny61
Een gewoon avondvullende film.Eens een andere kijk op de bachelor party film's,niet zo sex gedoe als de anderen,maar toch leuk. 2 op 5

avatar van Spartaan1986
De twistin deze comedy op het einde red de film grotendeels. Want meestal is de film niet echt grappig.

avatar van Shinobi
Kansloze film die helemaal niet grappig is. En de plot twist slaat ook nergens op. Hooguit een paar een keer een glimlach op mijn gezicht gehad en dat was het dan wel.

1, 0 Sterren voor de moeite.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Helemaal geen slechte film, lekker vermakelijk zelfs!
Acteer niveau is goed om aan te zien en de twist op het einde is zeker geen minpunt( weer eens wat anders)
Wat ik ook een groot plus punt vind aan deze bachelor party is dat het romantische gedoe er om heen zo klein mogelijk is gehouden en we alleen maar het weekend zien van de heren, vind dit zelf wel een stukje leuker omdat hij zo nergens zoetsappig wordt.
Gewoon 3 sterren! minder verdiend deze film zeker niet, er is zien baar wel moeite in gestoken

avatar van Naomi Watts
Leuk om weer eens wat positief commentaar te horen over BPV .

Flauwe film. Ik vond er niets grappig aan. Verhaal is maar saai.

avatar van AGE-411
vr 2 april om 23.45 op 2BE

Ik vond het een grappige leuke film!

avatar van Kr!kke
AGE-411 schreef:
vr 2 april om 23.45 op 2BE

inderdaad, zal hem mss eens bekijken

avatar van Kr!kke
Het vervolg vond ik beter, deze heeft te weinig grappige momenten + een te voorspelbaar einde.

Wanneer komt deze uit op koop DVD in de gewone winkels dus geen internet winkels !!!

avatar van moviemafketel
Belachelijk laag gemiddelde. Nee het is geen grapje na grapje na grapje-film, maar het is gewoon een leuke feel good-film over vriendschap.
Gelukkig geen zoetsappig gedoe, maar gewoon 1 grote achtbaan van gebeurtenissen. Leuker/origineler vrijgezellenfeest kun je je toch amper bedenken? Zooitje lekkere half naakte meiden erbij. Mij hoor je niet klagen.
Verstand op 0 en gewoon niet te veel van verwachten.

Ik moet zeggen dat ik m echt geniaal vond.
The Hangover is overrated, en deze film underrated. Ik vind ze zo'n beetje op hetzelfde niveau zitten. (Oke Hangover net iets erboven)

Vanaf minuut 1 prima vermaakt, geen seconde verveeld. Had verwacht dat het een soort American Pie was, maar gelukkig niet!

Vond de humor erg leuk, en de twists. Tegen de tijd dat de ontknoping eraan kwam had ik het al een beetje verwacht. Ik zag dat ze het hotel weer ingingen, dus ik dacht dat ze gewoon werden terug gebracht. Maar dat ze de hele cast uit de film tegen kwamen en dat het allemaal opgezet was... 'fucking genious!' Zoals een van de acteurs ook zei.

Jammer van de lage score. Misschien heeft deze film alleen maar kijkers die zitten te letten op camerawerk, scenario, en acteerwerk? Want daar gaat het toch echt absoluut niet om in zulke films.

Gister enorm teleurgesteld in Heat, waarbij ik om het kwartier heb zitten twijfelen of ik m zou uitzetten of niet, en deze film heeft mij blij verrast.

avatar van moviemafketel
KrimpenDrummer schreef:

De rest ben ik met je eens bij deze film, maar deze zin deed wel pijn.
Heat is een geweldige film, waar je rustig de tijd voor moet en wil nemen en dan het liefst zonder reclame ertussen.Maar goed, genoeg offtopic.

avatar van Courtes
maar toch vind ik dit een matig aftreksel als je deze vergelijkt met the Hangover.

Deze film kijkt leuk door , maar kan niet zeggen de grappen origineel waren ofzo , of dat ik nog nooit eerder zo'n soort film heb gezien

vond The Hangover dan iig een stuk origineler overkomen .

Omdat ik dat einde verrassend vond , en omdat The Iceman Chuck Liddell erin zat , toch nog een 3

avatar van Fryce
Paar keer moeten gniffelen .... meer niet.