• 8.670.590 stemmen

Met onder meer: Steven Seagal, Skye Bennett en Garrick Hagon

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Shadow Man

Op een trip naar Boekarest, vijf jaar na de dood van zijn vrouw en zoon, wordt de 8-jarige dochter van een ex-politieman (Steven Seagal) gekidnapt. Hij zoekt naar haar in Boekarest terwijl de Roemeense politie, de Amerikaanse ambassade en Russische agenten hem allemaal volgen, omdat ze denken dat hij een microchip heeft, die de formule bevat voor een virus dat miljoenen mensen van deze aardbol kan laten verdwijnen als het in de verkeerde handen terechtkomt.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van Alexander1900

Alexander1900

Shadow Man is een van de mindere films van Steven Seagal. Hij knokt te weinig, het verhaal is warrig en matig camerawerk. Als klap op de vuurpijl heeft Seagal die niet de jongste meer is, dit voorzichtig gezegd, een vriendin die net 18 jaar is geworden. Daar zakt mijn broek vanaf. Triest dat ze dit in de film verwerken mede ook doordat het compleet overbodige scenes zijn, en het duurde in totaal nog geen halve minuut.

Een voldoende.

avatar van SSeagal

SSeagal

Als je de laatste 3 of 4 DTV films naast Shadow Man legt, dan steekt deze er nog steeds enorm boven uit. Ook zag ik Submerged en Black Dawn voor deze, waardoor Shadow Man een veel beter gevoel gaf. Achteraf gezien was ik te enthousiast met mijn stem.

Na paar kijkbeurten moet ik toch realistisch zijn over deze en er een ster afhalen. Kan niet tippen aan The Keeper of Urban Justice. Shadow Man kent meer babbel scenes en te weinig hand to hand fights. Ook geen uitgebreide final battle tegen de bad guy, daardoor eindigt deze ook nog eens met een anti climax. Daarom wordt de 4,5* een 3,5*.

avatar van FunkStarr

FunkStarr

Mwah. We moeten helaas helemaal tot het eind wachten voor een echt goede scene, maar voor een Seagal best nog te doen. Beginscene is nogal vreemd.

avatar van boemboem27

boemboem27

Heel dun verhaaltje.

Erg veel ongeloofwaardige dingen,zoals bv met een klein pistooltje een helikopter laten ontploffen etc.etc

Gewoon tijdverdrijf meer niet.

Zijn maar een paar aardige films van Steven Seagal,zoals bv under siege .