Employee of the Month (2006)

geregisseerd door Greg Coolidge
met Dane Cook, Jessica Simpson en Dax Shepard

Twee rivaliserende werknemers van een grote supermarkt doen hun uiterste best om deze keer de 'werknemer van de maand'-titel in de wacht te slepen. Één van de werkneemsters, een echte babe, heeft namelijk tegen iemand verteld dat ze met de medewerker van de maand uit wil gaan.

avatar van stan
Ach het klinkt wel grappig

avatar van johanm3
De trailer ziet er nog best leuk uit eigenlijk. Al ziet het er allemaal wel standaard uit, denk dat ze hier best een leuk filmpje van kunnen maken.

Kaffeefiltjer
Ik denk dat het verhaal interssanter was geweest zonder de babe, maar gewoon om de beste willen te zijn !

avatar van FillumGek
Het klinkt heel leuk

avatar van johanm3
In dit soort films moet wel een babe zitten anders kan 50 % van de grappen niet meer gemaakt worden ( )

avatar van fritsy
? is dit deel 2 of wat eigenlijk.

Employee of the Month (2004)
met Matt Dillon, Christina Applegate en Steve Zahn.

avatar van matthijs_013
wat denk je zelf? (vergelijk het plot)

avatar van Rianneke_Dan
Ik kan niet wachten deze te zien.
Vooral door m'n favoriete blondje
Verhaal klinkt wel simpel, maar ach moet kunnen, zal best vermakkelijk zijn.

Gewoon weer een film met hele droge humor, dit lijkt mij wel wat.

avatar van Hilarious
Wat een verrassend leuk filmpje! Natuurlijk geheel voorspelbaar maar daarom zeker niet minder leuk.
Niet dat ik heb moeten lachen met de humor maar ik heb me wel gedurende heel de film uitstekend vermaakt, gewoon even verstand op nul en genieten van een simpel filmpje.
De cast vond ik wel goed hun rol spelen vooral Dane Cook was leuk en goed en Jessica Simpson ook, het is een leuk meisje.

Ik zou hem tussen de 3 en de 3,5 geven maar omdat ik me zo goed vermaakt heb krijgt hij:

3,5*.

Jessica Simpson blijft een leuke vrouw (zolang ze haar mond maar houdt) maar dat redt de film niet. Keek op zich lekker weg maar verder veel te slap, al had ik niet anders verwacht...

Dit gezegd hebbende kom ik tot de conclusie dat ik het boek toch beter vond...

avatar van UrbanDjampa
Ik moet zeggen dat het best een vermakelijke film is. Helaas had Andy Dick een kleine rol, want die mocht er wel vaker in. Ik zag dat de vader Jessica ook iets te maken had met de productie.

Voor mensen onder de 10 óf testbeeldliefhebbers is dit een aanrader. Behoor je niet tot één van deze twee groepen? Overslaan.

avatar van DaanRiver
wel grappige film, maar niet supergrappig ofzo.. leuk voor tussendoor. ik ergerde me wel aan Jessica Simpson. wat een dom rund.. bleh

net gezien een voorspelbare komedie af en toe grappig.En de oortjes van Amy zijn heerlijk daarom geef ik die film een 3

Heb hem gezien en wel ja een leuke Film!

Had me er weinig van voorgesteld, maar heb flink gelachen!

***,5 van mij!

avatar van _Daan_
Erg leuke Film.. En ook omdat Jessica Simpson zich echt liet zien.. 4,0

avatar van FillumGek
Ik heb de hele film met een bescheiden glimlach zitten kijken. Volgens mij maar één of twee keer echt gelachen. Wat niet wil zeggen dat de film niet leuk was, want dat was hij wel.

Vooral het sfeertje in de film vond ik erg leuk. De hele dag een beetje in de market lopen, dollen met je collega's en klanten tevreden stellen. Allemaal erg overdreven weergegeven natuurlijk

Irritante personages waren de neger met zijn domme stem ( verwachten ze dat ik daarom lach?) en Vince. De gladjakker mocht ik vanaf het begin al niet.

Pluspunt is natuurlijk Jessica Simpson. Altijd een genot om naar haar te kijken. Een leuk wegkijkfilmpje, al denk ik dat deze film tegen de tijd wel onder de drie sterren zal zakken.

***

zucht.... wat een frikandellenfilm, alleen de verschijning van jessica simpson zijn 2 sterren waard

avatar van Mc
Mc
Welgeteld 3 leuke scenes, eigenlijk nog best veel voor een film als deze. Niet veel soeps dus.

Aardig filmpje, niks meer en niks minder, maar over het geheel gezien heb ik me prima vermaakt, dus een ruim voldoende

Leuke film, heb me goed vermaakt! Niveau is niet erg hoog, ma dat is niet erg bij zo'n film

avatar van Rianneke_Dan
Ja wat moet ik hier nou van zeggen.

Ten eerste viel de film mij een klein beetje tegen, en als Jessica er niet in had gezeten had hij een onvoldoende gekregen.
Maar sommige scene's waren oke, ook al was het acteren matig en de film ontzettend makkelijk, het was toch net te doen. (door Jess)

Jessica is en blijft mijn favorietje, ze is een hele mooie vrouw, en deed het ook leuk in deze film.
Toch vond ik haar in Dukes leuker, maar dat komt denk ik ook door haar personage.

Mede door Jessica Simpson krijgt deze film krap een voldoende.

Edu
Erg leuke film! Ik heb me niet dood zitten lachen, maar af en toe wel een grijns. Leuk verhaal en ik heb me niet verveeld tijdens de film. En Jessica Simpson maakt het ook leuk om naar te kijken. Kortom een erg leuke film voor tussendoor, 3,5 ster.

Een leuke 3 sterren film.
Grappige humor en een leuk blondje

avatar van Madecineman
Madecineman (moderator)
Behoorlijk onzinnige op en top amerikaans cliché gebeuren, net zoals het hele uit de USofA overgewaaide "Employee of the month" idee dus.

Underdog, blijkt als lopende boezem Jessica Simpson de hormoonspiegel maar hoog genoeg doet stijgen, in staat tot grootse prestaties in de liefde, in de sport en op de werkvloer.
Jawel mensen zo simpel is het leven in Hollywood, werk hard en wordt medewerker van de maand en vergeet tevens niet wie je echte vrienden zijn... dan komt alles goed

Deze film moeten ze samen met het principe van "medewerker van de maand" in een capsule stoppen en afschieten naar een plaats ver buiten ons melkwegstelsel. En dan maar hopen dat hij niet opgepikt wordt door een buitenaardse beschaving.

1 piepklein sterretje omdat ik helemaal in het begin nog wel wat heb kunnen lachen (heb zelf namelijk ook een verleden als professioneel vakkenvuller in een niet nader te noemen supermarktketen achter de rug ).

-Chase-
Heb veel gelachen om deze film ahhaha

-Chase- schreef:
Heb veel gelachen om deze film ahhaha

Veel bagger, aan de teletubbies vind ik nog meer aan.

na de moviefacts van deze film op tmf lijkt hij me wel leuk om een keer te kijken

Wel vermakelijk, maar niet in die zin dat je continue in een deuk ligt. In de nachtdienst gekeken, dus met veel gedwongen onderbrekingen, maar dat maakt by bij dit soort films weinig uit. Onderhoudend, maar de diepgang stopt, bij het induwen van de "play-knop".
Toch 2.5 van mij.