Class Action Park (2020)

Documentaire

geregisseerd door Seth Porges en Chris Charles Scott III
met Johnny Knoxville, Jimmy Kimmel en Jason Scott Sadofsky

Alles was ondergeschikt aan het plezier in het beruchte attractiepark Action Park. Veiligheidsvoorschriften en regels al helemaal. In de jaren 80 en 90 was het park legendarisch. Waren de roekeloze attracties en het onbezonnen gedrag van het publiek urban legends? Stoere verhalen die dankzij een zweem van nostalgie in de publieke herinnering alleen maar spectaculairder werden? Twee onderzoeksjournalisten spitten het uit en ontdekken heel wat waarheid in de mythische verhalen.