I'll Always Know What You Did Last Summer (2006)

Horror / Mystery

geregisseerd door Sylvain White
met Star LaPoint, Brooke Nevin en Don Shanks

Een groep tieners uit een klein dorp in Colorado doden per ongeluk een vriend door een uit de hand gelopen grap tijdens een vier-juli-viering. Ze besluiten het lichaam te verduisteren en de moord altijd geheim te houden, maar precies een jaar later, tijdens de volgende vier-juli-viering, worden ze bedreigd door mysterieuze telefoontjes van iemand die kennelijk op de hoogte is van het voorval.

avatar van otherfool
Natuurlijk had ik deze film na de zwakke eerdere delen moeten laten liggen, maar dat hij *zo* vervelend zou zijn had ik niet verwacht. Fantasieloos strompelt dit slashertje zich naar het eind, zonder ook maar 1 moment eng of spannend te worden. En vanwaar toch die vervelende MTV achtige montagegeintjes?

0,5*.

avatar van stan
diddledidoo schreef:
'Due To Alzheimer I Totaly Forgot What You Did Last Summer...'

Haha zou een goede alternatieve titel zijn voor Scary Movie

Heb gisteren deze film gehuurd. Ik kon het niet opbrengen om de film in één keer uit te zitten... Zo saai. Heb vanochtend toch nog het laatste half uur gezien. Vond de eerdere delen altijd wel grappig, maar dit deel totaal niet. Helemaal jammer hoe de "fisherman" in dit deel is neergezet.

wel een vette film maar wat het zelfde.

3.0

avatar van Horrordude
ik denk dat ze vooral dese film gemaakt hebben omdat de fans niet stopten met zeuren... zoiets zouden ze denk ik nooit vrijwillig maken...

avatar van Gehenna
Ze dachten vast dat er een nieuwe generatie zit te wachten op dit derde deel uit de I Know What You Did- Franchise. Een regelrechte herhaling van deel 1 maar dan in een andere setting..de opbouw is precies hetzelfde, ongegeneerd, best jammer want deel I was geweldig en deel 2 al een stuk minder. Dit derde deel kan ik ook de die-hard fans niet aanraden. 2*

I Shal Ever Forget What You Did Last Summer

Een hele kleurloze film, letterlijk & figuurlijk.
I Know What You Did Last Summer vond ik goed.
I Still Know What You Did Last Summer vond ik al minder.
En deze vond ik waardeloos.
Ook heel erg raar gefilmd met die gekke beeld-versnellingen.
Ze kunnen nu nog een deel er achteraan maken, met zo'n open einde(ik hoop het niet!)

avatar van Horrordude
Waarom letterlijk kleurloos??

dooie films zijn dit toch
k heb ze wel allemaal gezien maar het blijft niks aan

avatar van matthijs_013
De film was zo slecht dat het lachwekkend was. Zelfs de eerste twee delen waren minder eng. Ik vond die uit 1997 en 1998 al onorigineel, maar dit sloeg werkelijk alles! Gejat verhaal, eerder een remake dan een vervolg. Slechte cast, slechte acteerprestaties, te veel clichees en veel te voorspelbaar. Ik heb me werkelijk kapot gelachen om deze film. Dit is toch niet serieus te nemen?

TerrorBird
zwaar trieste en totaal overbodige vervolg doodzonde van de best well redelijke deel 1 en 2

doet me denken aan jp 3 die had ook al een huil vervolg

Waarom letterlijk kleurloos??

Ik vond veel beelden in deze film erg donker.
't kan ook aan mijn tv liggen hoor.

avatar van Uier
Waardeloos.

Van mij krijgt de film 3 sterren. Ik vind het film werk veel beter dan in de eerste 2 films, meer special effects etc. Daarvoor zou ik wel een 4 willen geven. maar het verhaal is zelfs nog afgezaagder dan bij deel 1 en 2. Verder vond ik het best vermakelijk om naar te kijken. Het einde slaat nergens op....

Desalniettemin 3*

TerrorBird
Horrordude schreef:
Ik denk dat voor de fans deze film het helemaal verpest heeft, het is geen moordenaar meer, maar een legende
erg jammer

very well said..........................deel een en twee waren nog goed

deze is nog net zo'n POEPFILM als bijv Within !!!!!!

Dwerg Papegaai
TerrorBird schreef:

very well said..........................deel een en twee waren nog goed

deze is nog net zo'n POEPFILM als bijv Within !!!!!!

tjah niks aan toe tevoegen deze film was indeed huiverwekend slecht

om te huilen gewoon !!!!!!!!!!!!!

avatar van moviegirl
deze film is gewoon een na-aper van de eerste 2.
gewoon slecht. geen worden ervoor 0,5*

Roseicollis
erg jammer

volkomen mee eens
welke indiot is op het indiote idee gekomen om zo'n indiote vervolg temaken

wat een INDIOT !!!!!!!!!!

0.5 is teveel nog

Sugakiss
Roseicollis schreef:

volkomen mee eens
welke indiot is op het indiote idee gekomen om zo'n indiote vervolg temaken

wat een INDIOT !!!!!!!!!!

0.5 is teveel nog

Indiot ?

Sugakiss
Ik heb deze film vandaag nog met 2 vriendinnen gekeken. We hadden de 1ste 2 ook al gezien. Mwah er zaten wel een paar schrikmomenten in maar dat was dan ook alles. Vind de 1ste tot nu toe het best.

avatar van BlueJudaskiss
Aanstellers hier allemaal. Hoewel de titel anders doet vermoeden is dit nog lang geen onaardige film, die zeker zijn kwaliteiten heeft. Goed camerawerk, sfeervol in beeld gebracht, vooral de openingscredits.

Aan het feit dat dit soort films meer re-makes zijn dan vervolgen stoor ik me allang niet meer, ik ben het gewend. Het zijn net als films als Halloween 4 & 5 prima projecten voor beginnende regisseurs, en Sylvian White doet het lang niet onaardig. Leuk ook dat Don Shanks weer voor moordenaar mag spelen.

2,5*, misschien nog omhoog naar 3*.

Met mijn stomme kloten ben ik natuurlijk vergeten dat er nog een deel tussen zat. Had 1 gezien, 2 hier liggen maar toch eerst 3 gekeken per ongeluk.

Nuja, ik denk dat ik 2 ook maar meteen in de vuilbak gooi (alhoewel, die is nog met Jennifer, dus al een ster op zich waard ). Maar deze was dus gewoon brol. Het verhaal hong aan een versleten zijde draadje en de schrikmomenten waren er gewoon niet. De moorden waren donker en de lijken trokken op niks. Gewoon met ketchup gedaan precies.
En dan natuurlijk weer hetzelfde idiote einde.

Ik wacht ongeduldig op de 'I'll never forget what you did last summer'

NOT :s

avatar van valerio2003
niet echt bijzonder 2*

kaydegreef
Een grote teleurstelling...
Deel 1 en 2 waren veel beter!

avatar van danny61
Gewoon voor eens naar te kijken verder niet veel zaaks.

avatar van moviefanatic
Deze film is zo slecht, dat het grappig is!! Is dit met opzet zo gedaan of zo?

Vandernagel
Niet eens zo'n slecht begin hoewel wel een beetje 'serieachtig'. Voor de rest slecht geacteerd, weinig sfeer, voorspelbaar, goedkoop, weinig verhaal, corny einde, vol clichés ... Kortom alle ingrediënten voor alweer een slechte sequel.

1,5 sterren

avatar van gerwinmaster
Ik hield al niet van deze serie, maar dit is toch wel the last and least der horrors. Deel 1 was dan nog het leukst. Sorry, maar een 0,5

avatar van -Roald-
ik vindt het wel balachelijk dat die fisherman in deel 3 zo veel levens heeft zeg:P :S. hij had al lang dood moeten zijn:)