I'll Always Know What You Did Last Summer (2006)

Horror / Mystery

geregisseerd door Sylvain White
met Star LaPoint, Brooke Nevin en Don Shanks

Een groep tieners uit een klein dorp in Colorado doden per ongeluk een vriend door een uit de hand gelopen grap tijdens een vier-juli-viering. Ze besluiten het lichaam te verduisteren en de moord altijd geheim te houden, maar precies een jaar later, tijdens de volgende vier-juli-viering, worden ze bedreigd door mysterieuze telefoontjes van iemand die kennelijk op de hoogte is van het voorval.

damon schreef:
is het niet : always knew ????
of is mijn Engels zo slecht?

I'll Always Know What You Did Last Summer

Het is goed, omdat je maar een tijdsbepaling in de zin kunt hebben. In dit geval is het 'did'.

avatar van Mug
Mug
De kennis van de Nederlandse taal is al vaak bedroevend laag bij veel gebruikers...maar basisstof Engelse taal is een gedoofde waakvlam.

I'll Always Know What You Did Last Summer =
I Will Always Know What You Did Last Summer

vul Know in voor een ander werkwoord en haal Always weg, bijv. Love
I Will Love What You Did Last Summer
of
I Will Loved What You Did Last Summer

Lijkt me duidelijk....

Nu wordt er weer vermoord :s terwijl de titel van de eerste film uitgaat, waarom houden ze dan niet vast aan het eerste verhaal Zo kan je wel een vervolg creeren (of hoe men dat ook alweer schrijft ) Maar nu begint het weer opnieuw dat is best wel frusti

avatar van donnie darko
dit ziet er echt rampzalig slecht uit. Wat doen jennifer love hewitt en freddie prince jr. trouwens op de poster.

avatar van Turkeyloverz
viel me ook op..

Omdat die poster erg nep is, vermoed ik.

avatar van stan
Volgens mij ook, maar ik had deze ook niet meegestuurd

avatar van stan
Ik heb een andere (teaser) poster gestuurd en is geaccepteerd

Niet veel dus, dezelfde als deel 2, alleen dan met twee andere woorden.

nee hoor.. Ze lijken alle 3 op elkaar de tekst van 1 en 2 zijn ook hetzelfde

Ja, maar nu zijn er twee woorden anders:

I Still Know What You Did Last Summer is nu
I'll Always Know What You Did Last Summer

De tekst ziet er hetzelfde uit.

avatar van stan
Ja maar de tekst van de 2e film ziet er net zo uit als de 1e film dus daar kan je het niet op afrekenen

Nee, maar dat was ook al niet veel. En dat ze dat nu nóg een keer doen met hetzelfde plaatje, dan getuigt dat helemaal van onoriginaliteit.

Punt voor jou

avatar van Edie
donnie darko schreef:
dit ziet er echt rampzalig slecht uit.

Zeg dat! Ongelooflijk...

Edie schreef:

Zeg dat! Ongelooflijk...

Deze is nog beter als de 1e poster hoor dus wat zal je wel niet gezegt hebben als je de 1e poster gezien zou hebben

Laten we maar ophouden over die poster. Deze is toch niet officieel helaas, dus beetje nutteloos om daar oeverloos over door te emmeren.

wanneer komt deze uit?

avatar van SSeagal
Mijn god, die titel alleen al, haha! What's next? I know what you did last Winter?

avatar van stan
volgens Imdb in Amerika op 31 October maar het wordt wel een direct to dvd versie en komt dus niet in de bios

BlueSword
hmm ben wel benieuwd, ben nu op dit moment i know what you did last summer aan het kijken en daarna deel 2.
ik vind het wel leuke films.

_48_MX_
deze film lijkt mij zó bruut...
Deel 1 en 2 heb ik op Friday the 13th gezien

Goeie voorspelbare films

Lijkt me zwaar bruut

avatar van Nicolage Rico
Wat een ongelooflijk lompe titel, zeg! Hahahaha.

Het niveau van deze film zal niet beter zijn dan de eerste 2 delen.

avatar van Turkeyloverz
Meestal zouden bekende/goede acteurs zo een film kunnen redden, maar nee: onbekende acteurs en -regisseur..

Bekende of goede acteurs is nogal een verschil.

BlueSword
hmm ik zie nu pas dat jennifer love hewitt er niet meer in speelt, erg jammer.

kos schreef:
Bekende of goede acteurs is nogal een verschil.

Vaak als ze bekend zijn, is er nog sprake van een redelijk (tot goed) niveau. Je weet zelf ook wel dat acteurs die in een derde of vierde deel van zo'n film gaan spelen niet ongelooflijk getalenteerd zijn.

Puur geanalyseerd op het verleden.

avatar van BlueJudaskiss
Dit is gewoon hetzelfde verhaal als het eerste deel!

avatar van Nicolage Rico
Ja, het wordt toch moeilijk om een keer iets nieuws te verzinnen?

avatar van BlueJudaskiss
Nicolage Rico schreef:
Ja, het wordt toch moeilijk om een keer iets nieuws te verzinnen?

Doe het dan gewoon niet.