I'll Always Know What You Did Last Summer (2006)

Horror / Mystery

geregisseerd door Sylvain White
met Star LaPoint, Brooke Nevin en Don Shanks

Een groep tieners uit een klein dorp in Colorado doden per ongeluk een vriend door een uit de hand gelopen grap tijdens een vier-juli-viering. Ze besluiten het lichaam te verduisteren en de moord altijd geheim te houden, maar precies een jaar later, tijdens de volgende vier-juli-viering, worden ze bedreigd door mysterieuze telefoontjes van iemand die kennelijk op de hoogte is van het voorval.

trekt echt nergens op: slecht verhaal,slecht gefilmd en geacteerd

avatar van Friday the 13 th
Ik heb hem niet af kunnen kijken, zwak vervolg op de vorige twee absoluut goede delen (zeker deel 2 op het subtropisch eiland).

Het beeld was slecht gemonteerd, hij was niet spannend en het was een kloteverhaal en een slechte cast.

Nah !! Zeg dat ik het u gezegd heb !!

avatar van mikeyv1979
Jammer is dit zeg!

Ben een groot liefhebber van dit genre!
Deel 1 en 2 waren top!..
Maar dit sloeg echt nergens op,buiten het feit dat Jennifer Love Hugetits er niet in voor kwam..(is eigenlijk al reden genoeg om deze film te laten liggen)was het spel en het vooral het verhaal echt bagger!en een schande voor de reeks!

Erg jammer!

hha__
Redelijke film
Het zou stom geweest zijn
als ze niks van de vorige delen zeiden
en toch deden de vorige delen ook mee
ik vind het maar een 3 waard
het is een SCHANDE voor die films

ik wil alleen nog maar deel 1 en 2 zien

deze NOOIT meer

hallo mag ik vragen wat er zo slecht is aan deze film ik heb hem nog nooit gezien maar e vraagje is 2 enger dan 1????

K@i
deel 1 en 2 waren nog redelijk dit is niks meer dan eerste klase troep !

owke als ik het zo bekijkt weet iik al genoeg

avatar van BlueJudaskiss
De opmerking van K@i is weer heerlijk inhoudsloos.

@xrock_girlx: deze film is niet slechter dan de vorige delen. Geinig horrorfilmpje voor de late avond, niets meer, niets minder. Neem het van iemand aan die heel veel horror gezien heeft: mij!

kee dan doe ik denk ik

K@i
BlueJudaskiss schreef:
De opmerking van K@i is weer heerlijk inhoudsloos.

Ieder zijn eigen mening
Needless to Say more ...............

aerts007
En je weet nog steeds wat ik van deze film vind..?
0.5* Pure nonsens!

avatar van mnrk
Dit deel is totaal overbodig...

Deel 1 en 2 waren nog van enige kwaliteit....deze absoluut niet.

avatar van elmo4ever
mnrk schreef:
Dit deel is totaal overbodig...

Deel 1 en 2 waren nog van enige kwaliteit....deze absoluut niet.

Totaal steun waarom staat deze niet in de flop 100?

1,5 puur omdat hij in de serie best leuk staat!

avatar van Jules15
Ik vond hem best leuk, niet verrassend ofzo maar wel leuk genoeg om verder te kijken alleen het eind en wie de vissermans blijkt te zijn slaat echt alles!

Dis de verkrachte versie van 1
Serieus..
Die o zo bekende fisherman? Is nu ineens een zombie-achtig ding
Sleecht!

avatar van MovieFreak1995
het wordt steeds slechter

avatar van TragieStar.*
Deze film sloeg echt nergens op.
Waarom hebben ze deze film eigenlijk gemaakt?
Het is niet eens een vervolg van de andere.
En zeker het begin is nog al onlogisch. Hoe verzin je het.
En een hele slechte cast en een bagger verhaal.
Echt zonde want de vorige 2 delen waren echt goed.

Maar toch geef ik 2* voor de moeite.
Maar ik ken slechtere films.
Ben meestal niet zo kritisch.

dit deel is stukken minder dan de andere twee delen.

avatar van jeroentjuhhhhh
Deel 1 en 2 vond ik vroeger geweldig, na ze opnieuw gezien te hebben snapte ik dat eigenlijk niet helemaal, al zijn ze best geinig.
Om het toch compleet te maken heb ik deel 3 toch maar lachend meegenomen en ben ik erg benieuwd.
Lijkt me heerlijk slecht.

Zeer zwakke film. zelfs een kleuter zonder kop had er een betere film van gemaakt dan de kiekens die dit wanproduct hebben geproduceerd!

avatar van yeyo
Wat een spuuglelijke poster.

avatar van TragieStar.*
yeyo schreef:
Wat een spuuglelijke poster.

Nou zeg!
De poster valt reuze mee.
Heb ergere posters gezien hoor.

In tegenstelling tot deel 1 en 2 vond ik dit maar een slap aftreksel zonder spanning en schrik momenten --> 2,5*

avatar van FarahEl
Mijn god, kots kots. Idiote film. En dat voor iets dat in 2006 gemaakt is!

1.0* voor de moeite.

avatar van bollepeer
ik snap niet dat mensen deze film zo super slecht vinden. oké de acteerprestaties zijn niet optimaal en van het gore had ik meer verwacht, maar toch vind ik dit niet slecht. misschien omdat ik deel 1 en 2 niet gezien heb?

avatar van DonOswaldo
Ontzettend overbodig vervolg. 1 was erg leuk, 2 was ook nog een vermakelijk wegkijkertje, maar dit..

Makkelijk script, voorspelbaar etc., maar daar hou ik rekening mee.

Dat de cast van leuk naar rampzalig is gegaan is echter wel een probleem.

Daarbij is een stukje uit het script te slecht voor woorden: dat ze na de moord op... whats his name.. denken dat het zelfmoord is terwijl er nergens in de buurt een wapen ligt als mogelijk middel (in ieder geval niet met bloed besmeurd) en het wapen waarmee het gebeurd zou zijn een kamer verder ligt, is iets te dom voor woorden. En dan gaat de politie daar ook nog eens van uit, kom op..

En tegen het einde waar de killer ehm ja.. gemalen werd, zag je gewoon iemand dat ding besturen (dan wel in het donker gekleed, doch zichtbaar). wtf is dat dan.. Zeer matige regie..

Ook het cliché-matige einde helpt niet echt mee.

avatar van 0nno
Die blik van die acteurs op de poster voorspelt niet veel goeds ..

avatar van Aapje81
Het orginele eerste deel vind ik nog altijd een van de beste horrorfilms in zijn genre. De opvolger was een zware teleurstelling en dit derde deel was nog niet eens zoveel slechter.

Groot pluspunt vond ik Brooke Nevin. Een genot om naar te kijken en haar acteerwerk was voor dit soort pulp ok.

De rest van de film was echter zwaar ondermaats. De grootste ergernis zat hem in een totaal gebrek aan creativiteit. Het scenerio is haast een replica van deel 1 alleen dan veel slechter uitgevoerd.

De personages zijn slecht uitgewerkt, de kills erg suf en spanning is nergens te bekennen.

De grootste teleurstelling vond ik echter de killer. In mijn ogen was hij op basis van de eerste film een van de meest charismatische figuren uit de horrorgeschiedenis en in dit deel blijft niets van zijn charme over.

Helaas zeer matig

LeonardoDicaprio

Verhaal: slaat nergens op. Ik bedoel in het begin hebben ze het als een grap zichzelf verkleedt en dan opeens blijkt dat hij echt is!? Over 'The Fisherman' is alleen ergens in het middel iets gezegt voor de rest niks, en dan blijkt dat hij het is!? DAT SLAAT NERGENS OP! Maar wel meeslepend

Acteerwerk: niet slecht maar ik zeg liever: dat het onprofessioneel is dan dat het slecht is Hoe dan ook , kan beter.

Overig: HEEEEEL voorspelbaar. Ik zat dit te kijken en op een gegeven moment begon ik te raden wat er zou gebeuren. En ja, 9 van de 10 keer had ik het goed. Erg jammer. En nogal onlogisch. Alle deuren zijn gesloten en toch komt die gast eruit of erin!? Of dat 'The Fisherman' wordt vermoord en dan op het eind toch terug komt. Hou het liever op een saai en gesloten einde dan een open en onlogisch, nergens op slaande einde. Maar naast dit alles is dit zeker vermakend. Gewoon leuk voor 1 keer.

In 1 zin: 'ALLEEN LEUK VOOR MENSEN DIE NIET KRITISCH KIJKEN'

Een 2.0* voor de moeite

P.S. De poster is echt lelijk! Lijkt meer op een film uit de 70ties dan uit 2006.

P.S. P.S. Wie is dat meisje achteraan op de poster? En waarom staat alleen die jongen daar rechts op de poster, volgens mij zijn er nog 2 andere jongens......

avatar van TimZor
haha ik heb niet kritisch gekeken (hoe kan dat nog na epic movie de zelfde avond) maar jeetje wat was dit slecht :S