• 8.262.124 stemmen

Genre: Thriller / Romantiek

Geregisseerd door: Kevin Dowling

Met onder meer: Danny Aiello, Anne Archer en Angelina Jolie

Plot Mojave Moon

Al McCord hangt rond in zijn favoriete restaurant wanneer hij de aantrekkelijke Ellie ontmoet, die een lift zoekt naar de stad in de Mojave woestijn, waar haar moeder woont. Ellie wordt verliefd op hem en hij wordt verliefd op haar moeder, ondanks de constante aanwezigheid van diens vriend.

imageimage

avatar van Tamara95

Tamara95

Ik zelf vond de verhaal van de film niet echt bijzonder ik vond het erg saai ik vond het alleen leuk dat 1 van mijn idolen zoals Angelina Jolie in de film speelde ze kan namelijk goed acteren maar het heeft niks met haar te maken dat deze film slecht is ik vond deze verhaal alleen niet echt boeiend maar verder was het wel ok!

Van mij krijgt het een 3.

avatar van raymondg

raymondg

Heb deze film al heel lang op video. Vond gisteren de DVD en heb deze maar meegenomen. Ik vond het destijds wel een leuke film. Binnerkort dus maar weer eens kijken.

avatar van catootje

catootje

Wat een slechte film. Heb er geen woorden voor.

avatar van MrsDoodekins

MrsDoodekins

Dit was echt de saaiste film van mijn Jolie verzameling.

Maar moest m hebben..

Weet totaal niet waar die film over gaat.

Heb echt puur Jolie zitten kijken.

Jammer...

avatar van movie acteurs

movie acteurs

Middelmatige actiefilm. Vrij saai eigenlijk en actie is het niet echt. Een 2,0 voor Jolie en ook voor Danny Aiello.

avatar van jorisvdh

jorisvdh

Haha ik heb deze film gekeken voor Jolie, maar verder niet zoveel aan.
Heb vooral gelachen om de explosie van de auto van Boyd Ik hoop niet dat ze daar serieus hun best voor hebben gedaan

avatar van stefan88

stefan88

egt te slecht voor woorden

avatar van Leno

Leno

De film begint heel aardig, niet in de laatsge plaats dankzij het goede acteren van Aiello en Archer. Na een half uurtje komen er allerlei flauwe verwikkelingen in het verhaal wat de film niet ten goede komt. De humor werkt ook niet echt en eerder genoemden kunnen de film uiteindelijk niet echt redden.

avatar van Q Jones

Q Jones

Deze film slaat nergens op. Maar dat neemt niet weg dat het heel vermakelijk is.

Het verhaal is zo dom dat het gewoon grappig is, als de film afgelopen is zit je ook nog met een aantal vragen en er zijn veel dingen niet goed uitgewerkt. Maar ik kon me er gewoon niet aan storen heb constant met een glimlach op mijn gezicht zitten kijken.

De acteurs zijn allemaal goed, Jolie is de reden waarvoor ik deze film heb gekocht, en fans van haar en mensen die haar gewoon ontzettend lekker vinden zullen ook genoeg aan hun trekken komen.

Kortom een duidelijke low budget film met een absurt tot geen verhaal, goede acteurs en een heerlijk sloom feel good sfeertje 3 sterren

avatar van Filmkriebel

Filmkriebel

Ik heb gehoord dat Angelina Jolie hier van haar meest sexy kant laat zien hier... Alleen daarvoor al zou ik hem eens een kijkbeurt gunnen.