• 8.671.438 stemmen

Met onder meer: Mekhi Phifer, Angelina Jolie en William Forsythe

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Hell's Kitchen

"The road to redemption is covered in blood."

Bij een overval schiet Patty per ongeluk zijn vriend Hayden dood. Patty laat Johnny er voor opdraaien. Johnny gaat de gevangenis in en als hij na vijf jaar wordt vrijgelaten, is hij vastbesloten iets van zijn leven te gaan maken. Hij probeert het onrecht dat Patty hem heeft aangedaan te vergeten en concentreert zich op zijn bokscarrière. Haydens zus Gloria denkt echter nog steeds dat Johnny geschoten heeft op haar broer. Zij heeft het nog erg moeilijk met het verlies, maar kan niet bij haar aan heroïne verslaafde moeder terecht, zeker niet als blijkt dat zij een relatie heeft met Gloria's vriend Patty. Verscheurd door verdriet zint ze op wraak en gaat ze opzoek naar Johnny, om hem te vermoorden.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van neo

neo

de film is gewoon erg slecht, maar deze

dame maak nog iets goed, al hoewel ze niet zoveel in beeld is als ik gedacht had. 1.5 sterren

avatar van Justice4All

Justice4All

Slechte acteerwerk van Angelina Jolie. Mekhi Phifer is hier beter dan ik gedacht had. 2.5*

avatar van Jorick

Jorick

Het verhaal klinkt opzich wel goed.

Maar zo te merken niet echt een aanrader.

avatar van De Vries

De Vries

Zwak verhaal, te simpel uitgewerkt, geen spanning , 2 verhaallijnen waarvan 1 totaal zinloos, kortom niet de moeite waard 2 sterren

PS.
Wie is er nog meer zo vergevend:

5 jaar in de bak voor niks --- vergeven
broer vermoord --- vergeven
vriendje gaat met moeder --- vergeven
schiet protoge in de schouder --- vergeven

PS is allemaal dezelfde gozer

avatar van 606

vrij simpel maar wel een goede sfeer.

3 sterren

avatar van lins

lins

geen spanning!! en het verhaal was niet boeiend. Helaas, had er meer van verwacht.

avatar van psycholamp

psycholamp

• 1959 berichten

Had hier totaal niks van verwacht, maar viel reuze mee eigenlijk. Het is dan ook geen toppertje, maar wel gewoon een keer leuk om te kijken.

avatar van Mescaline

Mescaline

Aardige film.. had er geen grote verwachtingen van maar het viel nog best mee.

Zoals al eerder gezegt het is geen topper maar ook zeker geen flop best kijkbaar..hier en daar wat langdradig maar gelukkig niet teveel. het verhaal moet je gewoon luchtig nemen.

3,5 sterren voor de best wel redelijke acteurs en een standaard maar best kijkbaare verhaal lijn.

avatar van Torsten

Torsten

Ik had er ook geen grote verwachtingen van.

Indd. is het teveel vergeven en het verhaal is ook vrij zwak, maar om de 1 of andere reden zat er toch nog iets goeds in die film, want ik had zin om door te kijken. Toch vroeg ik me de hele tijd of hoe dit zou eindigen. Nadat die man had toegegeven dat hij haar broer had vermoord, zag ik eigenlijk al een eidne komen. Het einde vond ik tegenvallend. ER was teveel vergeven. Ik had eigenlijk gedacht dat hij zelfmoord zou plegen, dat was een beter eidne geweest.

avatar van Vinokourov

Vinokourov

Mager filmpje met de enige echte Angelina Jolie. Die is wel oke in het algemeen, maar voor de rest is de film niet bijzonder verheffend.

avatar van movie acteurs

movie acteurs

Aardige film.

Zeker niet geweldig en een topper zal dit soort verhalen het nooit worden. Het verhaal is soms onbegrijpelijk met zoveel vergevingsgezindheid en acteerwerk (op Jolie na) is nogal skinny. Voor de rest is het wel aardig. Leuk om eens een keer gezien te hebben. Maar ik ga deze film geen tweede kijk beurt geven. Krijgt een kleine 3,0.

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Komt slecht uit de verf deze, verhaal is ook weinig interessant gebeurt gewoon te weinig, hier had echt zoveel meer ingezeten.

avatar van Joshuakempes

Joshuakempes

Deze film heb ik al gezien in 2004 bij dat televisie zender yorin van rtl hell's kitchen 1998 Angelina Jolie,Rosanna Arquette,Mekhi Phifer,William Forsythe,Johnny Whitworth,en Jade Yorker

avatar van TragieStar.*

TragieStar.*

Zevende film van de Angelina Jolie marathon, maar wat een gedrocht van een film. Wat ik eigenlijk ook wel had verwacht, maar toch wilde ik het een kans geven.

Eigenlijk alles is slecht. Acteerwerk, camerawerk, montage, het script, niet uitgewerkte dialogen. Allemaal bagger. Zelfs Jolie weet het niet te redden. Acteert ook vrij matig hier. Jammer dat ze dit nog heeft moeten doen na het goede 'Gia' van hetzelfde jaar. Daarna komt ze eindelijk in de picture!

Aan het einde van de film had ik nog steeds geen idee welke kant ze nu op wilde met het verhaal. Er komen verschillende thema's aan bod, maar niets is pakkend of met overtuiging gedaan. Het is een rommeltje.

Het begint met een wankel begin. Onduidelijk wat er nu gebeurt en het is te kort door de bocht. Niet emotioneel genoeg om er een film over te vertellen. Als ze dit wel hadden gedaan begreep je het verdriet, de frustratie en de pijn die het met zich meebrengt als er iemand overlijdt. Maar aangezien het heel warrig was gefilmd en binnen 30 seconden klaar was doen alle scenes erna niks met je. Het is ook niet te begrijpen, want hoezo denkt iemand even te weten dat iemand verantwoordelijk is voor iemand zijn dood terwijl diegene er niet eens bij was. Het idee erachter snap je niet waardoor het totaal niet overkomt. Al is deze verhaallijn vrij snel klaar en dan denk je, wat gaan ze nu in godsnaam doen? Een zijlijn naar heel wat opvullingsmateriaal met boksen, drugs, een kind, een koor die zingt, slaapverwekkende soundtrack muziek tussendoor en over en weer gepraat met geen enkel diepgang.

Sla deze film maar over. Dat is mijn advies.