Hell's Kitchen (1998)

Thriller / Drama

geregisseerd door Tony Cinciripini
met Mekhi Phifer, Angelina Jolie en William Forsythe

Bij een overval schiet Patty per ongeluk zijn vriend Hayden dood. Patty laat Johnny er voor opdraaien. Johnny gaat de gevangenis in en als hij na vijf jaar wordt vrijgelaten, is hij vastbesloten iets van zijn leven te gaan maken. Hij probeert het onrecht dat Patty hem heeft aangedaan te vergeten en concentreert zich op zijn bokscarrière. Haydens zus Gloria denkt echter nog steeds dat Johnny geschoten heeft op haar broer. Zij heeft het nog erg moeilijk met het verlies, maar kan niet bij haar aan heroïne verslaafde moeder terecht, zeker niet als blijkt dat zij een relatie heeft met Gloria's vriend Patty. Verscheurd door verdriet zint ze op wraak en gaat ze opzoek naar Johnny, om hem te vermoorden.

neo (crew)
de film is gewoon erg slecht, maar deze
dame maak nog iets goed, al hoewel ze niet zoveel in beeld is als ik gedacht had. 1.5 sterren

Justice4All
Slechte acteerwerk van Angelina Jolie. Mekhi Phifer is hier beter dan ik gedacht had. 2.5*

avatar van Jorick
Het verhaal klinkt opzich wel goed.
Maar zo te merken niet echt een aanrader.

Zwak verhaal, te simpel uitgewerkt, geen spanning , 2 verhaallijnen waarvan 1 totaal zinloos, kortom niet de moeite waard 2 sterren

PS.
Wie is er nog meer zo vergevend:

5 jaar in de bak voor niks --- vergeven
broer vermoord --- vergeven
vriendje gaat met moeder --- vergeven
schiet protoge in de schouder --- vergeven

PS is allemaal dezelfde gozer

avatar van 606
vrij simpel maar wel een goede sfeer.

3 sterren

geen spanning!! en het verhaal was niet boeiend. Helaas, had er meer van verwacht.

avatar van psycholamp
Had hier totaal niks van verwacht, maar viel reuze mee eigenlijk. Het is dan ook geen toppertje, maar wel gewoon een keer leuk om te kijken.

avatar van Mescaline
Aardige film.. had er geen grote verwachtingen van maar het viel nog best mee.
Zoals al eerder gezegt het is geen topper maar ook zeker geen flop best kijkbaar..hier en daar wat langdradig maar gelukkig niet teveel. het verhaal moet je gewoon luchtig nemen.
3,5 sterren voor de best wel redelijke acteurs en een standaard maar best kijkbaare verhaal lijn.

Ik had er ook geen grote verwachtingen van.

Indd. is het teveel vergeven en het verhaal is ook vrij zwak, maar om de 1 of andere reden zat er toch nog iets goeds in die film, want ik had zin om door te kijken. Toch vroeg ik me de hele tijd of hoe dit zou eindigen. Nadat die man had toegegeven dat hij haar broer had vermoord, zag ik eigenlijk al een eidne komen. Het einde vond ik tegenvallend. ER was teveel vergeven. Ik had eigenlijk gedacht dat hij zelfmoord zou plegen, dat was een beter eidne geweest.

avatar van Vinokourov
Mager filmpje met de enige echte Angelina Jolie. Die is wel oke in het algemeen, maar voor de rest is de film niet bijzonder verheffend.

avatar van movie acteurs
Aardige film.
Zeker niet geweldig en een topper zal dit soort verhalen het nooit worden. Het verhaal is soms onbegrijpelijk met zoveel vergevingsgezindheid en acteerwerk (op Jolie na) is nogal skinny. Voor de rest is het wel aardig. Leuk om eens een keer gezien te hebben. Maar ik ga deze film geen tweede kijk beurt geven. Krijgt een kleine 3,0.

avatar van DjFrankie
Komt slecht uit de verf deze, verhaal is ook weinig interessant gebeurt gewoon te weinig, hier had echt zoveel meer ingezeten.

Deze film heb ik al gezien in 2004 bij dat televisie zender yorin van rtl hell's kitchen 1998 Angelina Jolie,Rosanna Arquette,Mekhi Phifer,William Forsythe,Johnny Whitworth,en Jade Yorker