Frostbite (2005)

geregisseerd door Jonathan Schwartz
met Adam Grimes, Traci Lords en Carmen Nicole

Billy, die er alles doet om de realiteit te vermijden, gaat naar een snowboard academy om zo zijn vaardigheden te perfectioneren. Echter, het wordt voor Billy moeilijk om zich louter op snowboarden te concentreren als hij verliefd wordt op de dochter van de instructeur.

avatar van mrdig
Onderbroekenlol en een paar aardige snowboardscenes. Oh ja en af en toe een tiet om het toch nog enigszins interessant te houden. 2* en dat is misschien nog wel wat te veel.

zeer slechte film, bijna nooit grappig ofzo.
De blonde mooie meisjes in de film vergoeden nog 1 ster. Snowboarden vond ik ook nie eens zo bijzonder goed ofzo. Standaard moves, slechte film dus.

TukkerBart schreef:

zeer slechte film, bijna nooit grappig ofzo.

PS je kan ook posten hier zonder sterren toe te wijzen,. zal jammer wezen dat iedereen denkt mooie film heeft veel sterren terwijl film niks aan is zoals jullie zeggen,.

mrdig schreef:

had je 1* moeten geven nu staat film wat niks aan is op 2 1/2 *

Ik vond het helemaal niks , Amerikaanse variant op Snowfever.

avatar van mrdig
fritsy schreef:

had je 1* moeten geven nu staat film wat niks aan is op 2 1/2 *

Ja heb je gelijk in, veel te hoog gemiddelde en ik heb al een tijdje spijt van mijn te hoge waardering bij deze film (ja eigen toevoeging overwaardeer je blijkbaar nog wel eens) . 1* nu, mede omdat je het zo lief vraagt.
Vraag je ook even aan Apegape, Miekie en spargo om hun stemmen te herzien, dat zijn pas absurde hoge waarderingen.

goede film

avatar van _Daan_
Leuke Film!

Als je van komedie houd is dit wel een grappige film..

avatar van maxcomthrilla
Af en toe, was de film wel lachen, vooral de strijd tussen de rijke en de arme is leuk uitgebeeld.
Maar alhoewel ik veel van komedies houd vond ik dit wel een erge herkauwersfilm, dat is niet erg zolang er maar genoeg lachscenes overblijven. 2*

mrdig schreef:

Sorrie: Zo was het ook niet bedoeld maar ik doe wel is gewoon posten zonder sterren toe te wijzen zo dat de film iedergeval mijn waardering niet exra krijgt.. sorrie dat ik zo heftig reageerde op jou ik was eigenlijk pissig op deze B film met stuk of wat porno actrices er in.

avatar van Nixon17
Ik vond het wel een leuke film een film met wat vermaak. Wel een beetje flauwe grappen maar wel lache soms zjin ze gewoon zo dom dat je ff 5sec stil bent wenkbrauw omhoog trekt en vervolgens heel hard moet lachen. Het gaat idd hellemaal nergens over. Als je zo rekend is de film een 1 waard. Maar goed wie hier een leuke spannende intersesante film had verwacht als je naar de cover kijkt is niet hellemaal goed snik natuurlijk. *3.0

echt een verschrikkelijk drama deze film.
een van de slechtste die ik heb gezien.
saaie dommige humor. verhaal slaat eigenlijk helemaal nergens op en deze film is zo saai
0.5

traci lords....lang mijn favoriete actrice geweest...

Op sommige momenten wel grappig. Niet heel bijzonder maar veel snowboardbeelden maken veel goed. Mooi in beeld gebracht en geeft je echt het sneeuw gevoel, i.t.t. snowfever.

avatar van harm1985
Wat een enorme bout film, 2,7 imdb en dat is nog te veel. Gisteren met een stel vrienden en een krat bier bekeken, maar zelfs dan valt er weinig te genieten, de grappen liggen ver uiteen en zijn lang niet allemaal geslaagd. De blote nep tieten zijn dan ook een beetje te makkelijk, maar wat ik helemaal gaar vond waren die talloze mislukte snowboard stunts. Geen idee wat de regisseur daar nou mee wilde...

avatar van Marvinleeaday
Paar leuke momenten, maar die konden het niveau van de film ook niet omhoog tillen. De vele snowboard beelden deden de film ook geen goed. De blote tieten waren ook meestal misplaatst, maar hiervoor toch een halfje extra.