Amazon Women on the Moon (1987)

Alternatieve titel: Cheeseburger Film Sandwich

Komedie / Sciencefiction

geregisseerd door Joe Dante, Carl Gottlieb, Peter Horton, John Landis en Robert K. Weiss
met Arsenio Hall, Donald F. Muhich en Monique Gabrielle

Vannacht wordt 'Amazon Women on the Moon' uit 1954 uitgezonden, maar vooraf nog wat rotzooi en vooral veel reclame. Maar ook de kijkers hebben zo hun problemen, zoals de man die via zijn afstandsbediening in het programma terecht komt.

avatar van Purmerend
Michelle Pfeiffer speelt er ook in mee in het ziekenhuis.

avatar van Ravenstein
Deze film in hetzelfde genre als "Kentucky Fried Movie" is niet altijd even leuk, maar de parodie op "The Invisible man" mag er zeker zijn.
Zeker eens zien als je de kans hebt.

Ik was larisch over deze fim toen hij in 1988 in de videotheek lag.
Nu ik hem llats had gekocht moet ik helaas in zien dat de humor de tand des tijds niet echt heeft doorstaan.

dat een film dat wel kan bewijst airplane en een mindere mel brooks.

2.5

avatar van BlueJudaskiss
Openingsscene was ronduit geniaal, daarna was het helemaal niets meer. Dit deed the Kentucky Frid Movie veeel beter! Ook nog een aardige scene met de condooms. 1,5*

rens_1993
nog nooit gezien deze film maar het zal wel een redelijke film zijn want arsenio hall speelt erin mee en hij doet het ook perfect in coming to america.

avatar van BlueJudaskiss
Arsenio Hall speelt er in mee dus zal het wel goed zijn...kijk uit...! De film is echt ontzettend suf. De enige leuke scene zat aan het begin met - inderdaad - Arsenio Hall.

avatar van Vinokourov
Aardige film vol met referenties naar andere oudere 'foute' films. Over het algemeen zijn de meeste sketches wel geslaagd en hebben ze een hoop grinnikmomentjes. 3*.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Vermakelijk filmpje! Niet zo goed als Kentucky Fried Movie maar voor liefhebbers van dit soort films is het zeker het bekijken waard.