The Fountain (2006)

Verenigde Staten / Canada
Mystery / Drama

geregisseerd door Darren Aronofsky
met Hugh Jackman, Rachel Weisz en Ellen Burstyn

In drie verhaallijnen,die zich in verschillende tijden afspelen, worden tegenstrijdige visies op het levenseinde verteld. Een laborant wordt, door de ziekte van zijn vriendin, met zichzelf en zijn onderzoeksdoelen geconfronteerd. De levensbeschouwelijke crisis die de onderzoeker moet doormaken doet hem beseffen dat er meer is dan alleen wetenschappelijke feiten...

Best wel een erg zwakke trailer, kan mij niet boeien. Voorlopig laat ik deze film dus nog even links liggen.

avatar van Goodfella_90
Deze regisseur heeft voor mij al geweldig werk geleverd en het verhaal klinkt nu ook weer interessant, dus dit moet ik juist wel zien.

"Het is niet mogelijk het bestand te openen omdat er een slechte "public movie atom" in de film is gevonden."

Met QuickTime, iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Wil graag de trailer zien.

Nieuwere Quicktime installeren geloof ik. Had het ook eerst.

avatar van sn@ke
Aardige trailer.

Bedankt Onderhond, was inderdaad de oplossing!

Leuke trailer, vrij nietszeggend, dat wel.

avatar van Freud
Ik vond het wel erg cool .

Ik denk trouwens niet dat Aronofsky er aan kan weerstaan om zoveel mogelijk CGI te gebruiken, hij lijkt me niet direct een regisseur die zich goed kan inhouden om zoveel mogelijk effecten te bereiken. Wat zijn vorige films overigens wel ten goede is gekomen, dus dat verdrinken zal wel meevallen. En geef toe, die neppe koelkast uit Requiem for a Dream had ook wel een extra digitaal kleedje mogen hebben .

avatar van cinefil18
Trailer is zó vet, kan haast niet wachten totdat deze uitkomt, denk dat het één van de beste films van 2006 wordt!!!

geen links naar de trailer??

avatar van De GeuS
Interessante teaser....

avatar van D-ark
Science-Fiction / Drama en de acteurs interessant

avatar van Maikeru
RFAD en Pi heb ik allebei 5 sterren gegeven, dus ik heb hoge verwachtingen van deze film... Maar de trailer zag er wat minder uit...

avatar van Montorsi

weinig onthullend, maar ziet er wel interessant uit. Interessant script...
Ben wel benieuwd.

Heeft dit nou eigenlijk op Cannes gedraaid?

avatar van Safri
Niks over gelezen

avatar van Twilight
Is er al een maand bekend waarop deze film uit gaat komen? Ik ga er min of meer toch van uit dat het November/December zal worden, maar toch.

avatar van Chr.s
En waar blijft die poster?

Mojo Pin
De nieuwe van Aronofsky. Ik ben benieuwd, maar ik heb het gevoel dat ie gaat tegenvallen.

avatar van Twilight
Kom van dat gevoel af en ga gewoon kijken. Ik denk niet dat ie tegen gaat vallen maar het is dan ook een andere genre als zijn voorgaande films. Deze film wordt denk ik ook veel anders dan RfaD en Pi.

avatar van Knisper
De film gaat pas in Februari 2007 draaien volgens imdb.

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
Poster en een reclamebord van de film!

avatar van Werwolf
Wel een hele fijne poster.

avatar van Macmanus
De poster is wel mooi idd. Heb hier toch wel heel erg veel zin in. Ik heb uiteraard abnormale hoge verwachtingen, top 10 notering hoog! Dus grote kans dat het gaat tegenvallen. Maar voor nu heb ik nog even de gedachte dat dit fucking great gaat worden.

avatar van jeroentje
klinkt veelbelovend, ben benieuwd...voordat m'n top 10 verdween stond requiem for a dream toch een mooi poosje op 1...kijken of dit overtreft of dat idd de verwachtingen te hoog zijn...

("Verwacht niets en het kan alleen maar meevallen")

avatar van donnie darko
Mooie poster, zeg. Heel veelbevolend.

avatar van Goodfella
Wat een trailer.

Zie ik daar, en ik zeg dit héél voorzichtig, een beetje de voortekenen van een film met 2001-achtige allure?

FisherKing
Ik krijg die trailer niet opgestart. Strange.

Goodfella schreef:
een beetje de voortekenen van een film met 2001-achtige allure?

Nopes. Trailer ziet er gelukkig goed uit . Heb nog steeds een beetje m'n bedenkingen bij het nieuwe werk van Aronosky (z'n stijl lijkt toch een beetje te lijden onder het budget), maar het ziet er op z'n minst een erg boeiende film uit.