ad
  • 8.082.372 stemmen

The Thrill of it All (1963)

Komedie / Romantiek | 108 minuten

Genre: Komedie / Romantiek

Geregisseerd door: Norman Jewison

Met onder meer: Doris Day, James Garner en Arlene Francis

Oorspronkelijke titel: The Thrill of It All

Releasedatum: 17 juli 1963

Over The Thrill of it All

"She's hoping he's ready. He's wishing she's willing."

De verrukking van het leven is het krijgen van kinderen. Hij is verloskundige, is getrouwd en heeft twee kinderen. Zijn vrouw krijgt een baan als het gezicht van een zeep-merk. Nu zien ze elkaar bijna nooit meer.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Maggie Boyer

Andy Boyer

avatar van mariekjuh1982

mariekjuh1982

ik moest erg lachen om deze film. Na 'please don't eat the daysies', vond ik dit ook een erg goeie Day film. Garner speelt overtuigend als de echtgenoot die zich op een gegeven moment zorgen gaat maken over het belang van de cariere van zijn vrouw.

avatar van tsjidde

tsjidde

Een prachtig duo, Doris Day en James Garner. Net als in Move Over, Darling (dit zijn jammer genoeg de enige twee films die zij samen gemaakt hebben) veel chemistry tussen die twee. Hilarische dialogen met een opperbeste Day en fanastische Garner, die mij hier overigens wel heel erg deed denken op Jim Carrey. Een bijzonder leuke film, die mogelijk wat gedateerd overkomt, maar waar ik echt van heb kunnen genieten.

scorsese

Goeie film over een vrouw van een dokter die onverwacht succes oogst als ze te zien is in een tv-reclame. Een leuk uitgewerkte screwball-achtige komedie die gaandeweg steeds beter wordt. Grappige situaties en vermakelijke dialogen. Tegenwoordig ook wel leuk als tijdsdocument over de verhouding tussen man en vrouw. Doris Day en James Garner vormen een prima koppel hier.

avatar van hannes64

hannes64

Een leuke, en goeie feelgood.

Doris is weer op haar best......Garner=Garner, zoals altijd.

Echt een verassend leuke (zoals scorsese al schreef...) screwball-comedy.