The Thrill of it All (1963)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Norman Jewison
met Doris Day, James Garner en Arlene Francis

De verrukking van het leven is het krijgen van kinderen. Hij is verloskundige, is getrouwd en heeft twee kinderen. Zijn vrouw krijgt een baan als het gezicht van een zeep-merk. Nu zien ze elkaar bijna nooit meer.

ik moest erg lachen om deze film. Na 'please don't eat the daysies', vond ik dit ook een erg goeie Day film. Garner speelt overtuigend als de echtgenoot die zich op een gegeven moment zorgen gaat maken over het belang van de cariere van zijn vrouw.

Een prachtig duo, Doris Day en James Garner. Net als in Move Over, Darling (dit zijn jammer genoeg de enige twee films die zij samen gemaakt hebben) veel chemistry tussen die twee. Hilarische dialogen met een opperbeste Day en fanastische Garner, die mij hier overigens wel heel erg deed denken op Jim Carrey. Een bijzonder leuke film, die mogelijk wat gedateerd overkomt, maar waar ik echt van heb kunnen genieten.