War of the Worlds (2005)
Genre: Sciencefiction / Thriller
Speelduur: 116 minuten
Oorsprong:
Verenigde Staten
Geregisseerd door: Steven Spielberg
Met onder meer: Tom Cruise, Justin Chatwin en Dakota Fanning
IMDb beoordeling:
6,6 (503.471)
Gesproken taal: Engels
Releasedatum: 29 juni 2005
On Demand:
Bekijk via Pathé Thuis
Niet beschikbaar op Netflix
Niet beschikbaar op Videoland
Niet beschikbaar op Prime Video
Niet beschikbaar op Disney+
Niet beschikbaar op Google Play
Niet beschikbaar op meJane
Plot War of the Worlds
"They're already here."
Ray Ferrier (Tom Cruise) is een arbeider, wonend in New Jersey. Hij is vervreemd van zijn gezin, zijn leven verloopt niet goed en hij is te veel met zichzelf bezig. Zijn eenvoudige leven wordt echter op een buitengewone en gewelddadige manier verstoord, wanneer allesvernietigende indringers hun opwachting maken. Buitenaardse wezens, die in grote aantallen zijn gekomen om de aarde te vernietigen. Terwijl zij zich een weg banen door het land en een spoor van vernietiging achter zich laten, moet Ray zijn kinderen zien te beschermen.
Externe links
- Zoek naar deze film op dvd/blu-ray op Amazon
- IMDb (6,6 / 503471)
- Trailer (YouTube)
- The War of the Worlds (BoekMeter)
- War of the Worlds (MusicMeter)
- Pathé Thuis: vanaf € 8,99 / huur € 3,99
Social Media
Acteurs en actrices
Ray Ferrier
Rachel Ferrier
Robbie Ferrier
Mary-Ann
Harlan Ogilvy
Vincent
Julio
Manny the Mechanic
Bartender
Grandmother
Video's en trailers
Reviews & comments
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Dat de aliens om het leven komen door bacterien of bacillen of wat dan ook is toch niet zo erg vreemd? Vraag maar aan de indianen.
De GeuS
-
- 2180 berichten
- 2859 stemmen
Het behoort onze plek op de aarde te relativeren. Daar hebben jullie blijkbaar allemaal moeite mee.
En jij bent er 8 uur per dag mee bezig zeker. Zit niet zo dom te lullen man. Ik gok dat je 2 uur na je "relativering" al weer ik je dagelijkse routine zat....
davidov
-
- 3466 berichten
- 2171 stemmen
Als je de film gezien hebt moet je gewoon denken, goh dat zou idd goed kunnen, en niet pffff wat slap en simpel...
Dat kan je dan ook zeggen van ID:4, een gigantisch brilliant ras uitgeschakeld door een computer virus gemaakt door windows 98...
De GeuS
-
- 2180 berichten
- 2859 stemmen
Leg dan maar eens uit wat ik gemist heb....
Een beetje uitleg was wel het minste wat ik kon verwachten. het ligt bij mij ook niet aan het feit waardoor de aliens werden verslagen maar aan het gebrek aan uitleg. Dat jullie semi-intelectuelen maar alles slikken is niet mijn probleem.
davidov
-
- 3466 berichten
- 2171 stemmen
- ik maakte jou opmerking belachelijk door een even belachelijke reactie te posten, dat "Bacillen? bacterieen? hmm, ik begrijp er de ballen van maar het klinkt wel stoer en filosofisch...." slaat namelijk nergens op. Lekker makkelijk argumenteren zo...
Beter een semi-intellectueel dan helemaal geen intellectueel... Het is waar dat de uitleg wel een minuutje langer had gemogen maar ik vond hem niet storend. Ik heb hier ook al tientallen mensen gelezen die het idee erachter debiel vonden, onzin, of gewoon simpel en dom bedacht.
En daar was ik het dus niet mee eens
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3703 stemmen
Tuurlijk blijft het wel vreemd Boordappel. Met all respect voor indianen, maar dat waren toch geen super slimme wezens die grote tripods hebben uitgevonden die super sterk waren tegen alles en iedereen. Deze wezens zijn buitengewoon intelligent, maar zijn niet op het idee gekomen om een proefmonster te sturen naar de bestemming die ze wouden aanvallen. Wij mensen hebben toch ook eerst een aapje de ruimte ingestuurd.
davidov
-
- 3466 berichten
- 2171 stemmen
Hoe voorkom je dat je last krijgt van iets waarvan je niet eens wist dat het bestond?
Als ze al hebben gezien dat ze hier prima konden leven, en je hebt van het begrip micro organismen nog nooit gehoord, (en wij kwamen er ook pas achter na 1800 jaar ofzo) omdat ze niet eens bestaan! hoe moet je er dan aan denken? Hoezo zou je dan bang zijn en een sample sturen? Het moet eerst een keer fout gaan voordat je je dat bedenkt...
Is hetzelfde als bang zijn voor een 1 of ander gas op aarde dat 50% van alle mensen gaat uitroeien. Alleen we weten niet dat het er is. Gaan we dan fanatiek er naar op zoek? nee... we gaan pas kijken als er spontaan een aantal duizend mensen dood zijn...
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3703 stemmen
Ze hebben ons toch in de gaten gehouden, hebben ze alleen maar naar de poppetjes gekeken en nooit geprobeerd om deze wezens te begrijpen.
Lijkt mij wel logisch dat als je een alien ziet dat je wilt weten hoe het hun lukt om te leven in een totaal andere leefomgeving.
Wel als het al eens is gebeurd bij andere wezens.
WiLL
-
- 272 berichten
- 668 stemmen
@ will: tjah sommige mensen haten juist films waarbij alles voorgekauwd moet worden alsof je het wil uitleggen aan een kind van 3. Die mensen houden meer van films waarbij het mysterie blijft bestaan, open eindes, vraag tekens die niet opgelost worden omdat het niet nodig is voor het verhaal.
Sorry maar dat vind ik te makkelijk. Trouwens WOTW is zelf zo`n standaard spielberg amerikaans happy family filmpje.
Dat je het verhaal grotendeels zelf moet bedenken doet daar echt niets aan af. Hierdoor kwam ik nooit in het verhaal , vond ik de film nooit spannend (nee zelfs niet toen ze een half uur in de schuilkelder zaten en om de bank heen draaiden om een oog te ontwijken , kom op zeg ....) en smachte ik naar het eind waar gelukkig !! het gezinnetje werd herenigd en na de "i love you`s" de stem van Morgan Freeman het mysterie gelukkig in takt hield !!!
eyes:
De GeuS
-
- 2180 berichten
- 2859 stemmen
De hele film is oppervlakkig spectakel en dan moet er ineens uit één zinnetje van de verteller een diepgang van heb ik jou daar blijken.
Zoals hier boven reeds vermeld is de ontknoping (gezien de uitleg dat zij dit al miljoenen jaren plannen en ons bestuderen) van een dodelijk organisme dat er in 1 minuut doorheen geraced wordt gewoon een zwaktebod....
Kun je wel mysterieus gaan doen, maar het wordt er echt niet minder slecht om hoor...
Film-freaker
-
- 20 berichten
- 0 stemmen
het einde is dan miss wel wat minder. maar de special effects zijn zo fantastisch goed gedaan en vooral het geluid is geweldig. ik vin het over het algemeen een zeer geslaagde film
WiLL
-
- 272 berichten
- 668 stemmen
Dit moest volgens mij ook gewoon een commercieele blockbuster worden en op dit punt heeft de film jammerlijk gefaald.
Lijkt wel of er door het zwakke verhaal/ gebrek aan uitleg en het "mysterieuze" eind meer van wordt gemaakt dan het is.
Als het in een boek goed werkt wil dat nog niet zeggen dat het in een film ook zo is .... wederom lijken de boekliefhebbers (als in lotr) elk punt van kritiek persoonlijk op te vatten.
tyleet11
-
- 212 berichten
- 461 stemmen
WotW een "standaard Spielberg Amerikaans happy familie film "noemen is hetzelfde als Al Pacino een middelmatige soapacteur noemen. Spielberg zag de dubbele bodem in het verhaal van Wells. Hij maakte er een film van die de nietigheid van de mens naar voren brengt. Het verhaal gaat niet over de aliens zelf, maar over ons en onze plek op aarde, wat Davidov al naar voren bracht.
Ik wilde eerst even reageren op de teksten die ik heb gelezen. Ik ben nog uitgekomen op een aantal sterren en een uitgebreide mening. Maar die komt nog. In ieder geval is WotW weer een bewijs van het meesterschap van Spielberg.
tyleet11
-
- 212 berichten
- 461 stemmen
WotW een "standaard Spielberg Amerikaans happy familie film "noemen is hetzelfde als Al Pacino een middelmatige soapacteur noemen. Spielberg zag de dubbele bodem in het verhaal van Wells. Hij maakte er een film van die de nietigheid van de mens naar voren brengt. Het verhaal gaat niet over de aliens zelf, maar over ons en onze plek op aarde, wat Davidov al naar voren bracht.
Ik wilde eerst even reageren op de teksten die ik heb gelezen. Ik ben nog uitgekomen op een aantal sterren en een uitgebreide mening. Maar die komt nog. In ieder geval is WotW weer een bewijs van het meesterschap van Spielberg.
Stephan
-
- 7893 berichten
- 1387 stemmen
www.goeie.tk
-
- 79 berichten
- 431 stemmen
En de aliens gingen vanzelf dood, het enige wat Tom deed is opmerken dat het schild kapot was...dat was alles
Dat is precies wat ik zo nep vind aan deze film: Het feit dat ze opeens en vanzelf dood gingen. NAdat die ene robot was opgeblazen verwachtte ik een soort heksenjacht op granaten en andere munitie, waarna de overgebleven mensen hiermee aan de gang gingen
davidov
-
- 3466 berichten
- 2171 stemmen
Die aliens hadden ons bestudeerd ja, maar niks geeft toch weg dat er hier micro organismes leven?
Mijn hele punt is dus dat je niet iets kan verwachten als je het niet kent...
in 1900 dacht men ook nog dat ratten ontstonden uit afval, en dat je ziek werd van ratten en niet van micro organismes.... Tot er een gek genaamd pasteur met het idee kwam dat er mini beestjes waren, iedereen lachde hem uit maar pas met de komst van de microscoop geloofden we hem.
Aliens die ons bestuderen zien alleen dingen die ze kennen.
stel je eens voor:
Voor hetzelfde geld sturen wij een sonde naar hun planeet, bestuderen daar de atmosfeer (goed), lucht en water? (check ook aanwezig) andere bekende gevaren? (bacterien? extreme hitte? giftige gassen? radioactieve straling?) nope allemaal niet aanwezig! na miljoenen jaren onderzoek toont niks aan dat het er gevaarlijk kan zijn.
De dag dat we zelf voet op die planeet zetten met een crew van 10 man zijn ze binnen 10 dagen dood (oorzaak? nieuw soort licht met giftige trillingen? een nieuw atoom dat voor ons niet te detecteren is? een nieuwe status van gas? bedenk zelf maar iets, iets wat niet bestaat en nog nooit gezien is iig). Thuis op aarde snappen we geen fck van hoe ze zijn gestorven.
Wie weet komen ze in WOTW na 1.000.000 jaar nog een keer terug?
@goeie.tk, dat doen ze in andere films, in deze film volgen we het gezin, en er is geen seconde in de film dat we NIET het gezin volgen....geen enkele scene bevat geen Ferrier....
Daar geen vrede mee hebben is als zeggen bij de 1e beste actie film, "ja ik had meteen het hele terreur netwerk opgepakt en niet 1 cell..." sjah erg leuk maar daar is de film niet voor...
Lukic
-
- 268 berichten
- 176 stemmen
En nog steeds zitten we hier maar door te zeuren over de oh zo mooie betekenis van het einde van de film. Gaaaaaaaaap.... terwijl het veel meer zou moeten gaan over hoe slechts het einde gewoon is gefilmd!!!!
Voor wie het niet doorheeft.. We begrijpen nu onderhand wel de prachtige symbolische betekenissen die je kan vinden. Laten we verder gaan met de orde van de dag. De film de grond in boren om hoe eht einde gebracht wordt!
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Verstand op 0 en genieten van de special effects.. Als je dat niet doet, kan je niet anders concluderen dan dat het een drama van een film is. De special effects maken veel goed, maar kan niet heel de film redden natuurlijk...
Wat een stomme zinnen werden er toch 9 van de 10 x verkondigd door de personages.. Ik zal 1 voorbeeld noemen: "Hoe gaat het?".... Nou.. Ik denk dat de andere personage zou zeggen - met de helft van de stad verwoest, miljoenen doden, zelf in de val zittend - "Ja, uitstekkend. Biertje?"
Maar goed, zoals gezegd, ik heb af en toe genoten van de SE.
3,5 * (toch wel).
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3703 stemmen
Die aliens hadden ons bestudeerd ja, maar niks geeft toch weg dat er hier micro organismes leven?
Mijn hele punt is dus dat je niet iets kan verwachten als je het niet kent...
Ik zet het voor de zekerheid maar even tussen spoilertags;
Beetje vervelend dat je hele zinnen overslaat die ik aan de orde stel maar goed.
Ze houden ons in de gaten voor honderden jaren misschien wel duizenden jaren daar is de film niet helemaal duidelijk in. Dan zien ze toch wat wij uitvinden en dat er mensen dood gaan aan ziektes die opeens worden genezen. Dus in tegenstelling tot jouw hele verhaal, hebben hun wel al een ezel gehad die tegen de steen is gestoten.
Als het iets was waar wij mensen nooit last van hebben gehad dan klopt je theorie. Maar wij hebben wel last gehad van bacterie en nog steeds. Waardoor als zij ons dus in de gaten hebben gehouden zij deze ontwikkeling hadden gezien.
Zij houden een planeet duizenden jaren in de gaten. Opeens zie je dat mensen minder snel doodgaan en steeds meer mensen langer blijven leven.
Je vraagt je af hoe deze ontwikkeling tot stand komt. Wat is er veranderd dat ze nu opeens veel sterker zijn geworden. Dan kom je al snel tot het antwoord bacteriën etc.
En aangezien de aliens daar kennelijk niets van weten dan zou ik me daar maar eerst eens wat meer in verdiepen voor je hier komt.
Maar deze film geeft maar 2 zinnetjes aan dit theorietje, is dat genoeg om een zogenaamd briljante film te zijn?
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Maar deze film geeft maar 2 zinnetjes aan dit theorietje, is dat genoeg om een zogenaamd briljante film te zijn?
Al besteedt de film er een half uur aan, dat maakt de film niet minder oppervlakkig.
Het hele idee van die bacterieën is een leuke afsluiter uit de wetenschappelijke hoek, zeker voor 1900 een fris en goed doordacht idee...
Maar de diepte in het oorspronkelijke verhaal, en die in deze film mist, zit, zoals altijd in de verhalen van H.G. Wells, in het psychologische aspect.
De verslagenheid van de mensen wordt in deze film totaal niet getoond, mensen vluchten en schreeuwen, anderen proberen zich te verstoppen en zoeken huilend naar vermiste familieleden.
Het gezinnetje had, in hun tocht naar Boston, geconfronteerd moeten worden met *verslagenheid*, met groepen mensen die apathisch hun einde afwachten, met godsdienstwaanzinnigen die de apocalyps kraaiden en de mensen op hun zonden wezen, met mensen die gek van angst de meest idiote reddingsplannen bedenken (zoals het idee van de stad onder de grond, waar in het boek sprake van is), met mensen die zelfmoord plegen, met plunderaars...
En dan, dan als hoogtepunt en afsluiter, een zeer plotseling sterven van de aliens, en opnieuw een totale verwarring onder de mensen.
Niks van dat alles, de reacties van de mensen die het gezinnetje tegenkomt zijn zeer ongeloofwaardig als reacties van mensen die hun wereld zien vernietigd worden door een buitenaardse levensvorm.
argus
-
- 365 berichten
- 1182 stemmen
De verslagenheid van de mensen wordt in deze film totaal niet getoond, mensen vluchten en schreeuwen, anderen proberen zich te verstoppen en zoeken huilend naar vermiste familieleden.
…Allebei een super simpel gegeven waar je nog lang over na kan denken…
Die schilden zijn gewoon dikke onzin in deze film, en alleen noodzakelijk om het ongeloofwaardige feit dat de moderne oorlogstechnologie die wankele rommel niet omver kan schieten te omzeilen.
…In zijn drang om de film NU te laten spelen…
…en er de angst voor terrorisme met de haren bij te slepen, wat ook al volslagen kul...
Misschien als men iets minder haast had gemaakt, en niet per sé dit jaar al deze film had willen afraffelen, had er iets beters van gemaakt kunnen worden.
Ja, het moet wel een beetje intelligent lijken natuurlijk...
Het verhaal gaat niet over de aliens zelf, maar over ons en onze plek op aarde, wat Davidov al naar voren bracht.
...en ik ga het boek zeker lezen binnenkort...
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Boek inmiddels besteld, die ga ik als ik op vakantie lekker lezen!
Laatste opmerking over de film:
Onvervalste hollywood blockbuster met de nodige makkelijke sentienten, Tom Cruise die zijn rol als arrogante, onsympathieke kerel goed weet te spelen, Dakota Fanning is ook goed als een typisch verwend eigenwijs hysterisch snotjong (misschien omdat ze dat zelf ook is
), mooie special effects, mooi geluid ook (die toeter van die tripods!... brrr) en als klap op de vuurpijl een interessant einde waar het laatste woord nog niet over gesproken is..... 4.5
Xalibertofislak
-
- 14 berichten
- 147 stemmen
Goede film: prachtige special effects, een duistere sfeer, goed acteerwerk en een perfecte anticlimax. 4,5*
Captain Pervert
-
- 4649 berichten
- 2102 stemmen
Ongekend special effects extravaganza die de komende 10 jaar waarschijnlijk niet geëvenaard wordt. Deze film zit zo vol spektakel dat je gewoon afgestompt raakt op een gegeven moment, bij het instorten van het zoveelste huis.
De vuurzee op de heuvel, de boot, het rode dal, de Boeing 747 die fout parkeert, maar het beste vond ik toch wel de brandende trein die langsraast, en de honderden mensen die aan de overgang staan te wachten die een indruk krijgen van wat voor lot hen wacht. Vooral de ijzingwekkende stilte daarbij is goed gedaan, echt huiveringwekkend.
Het gebruik van stiltes in de film is sowieso erg goed gedaan, en als er dan een stukje muziek komt, past dit enorm goed bij de sfeer.
De film is sowieso uiterst sfeervol, naast de treinscène vond ik ook het onweer, de donkere lucht, het wapperende wasgoed en de angstig maar nieuwsgierige mensen ook prachtig gedaan. Alsof je er naast staat.
Ik was voorbereid op een tenenkrommend irritante Dakota Fanning, maar het viel best mee. En het Hollywoodeinde, vooruit. Ik had wel een beetje het gevoel van spektakel naar spektakel gesleept te worden, het verhaal was ongelooflijk vlak. Weinig hoe, weinig waarom.
Het had natuurlijk alles te maken met het feit dat het perspectief van de film totaal anders is dan dat van Indepence Day (dit maal van onderaf, in plaats van bovenaf). Maar dat maakte de film ook indrukwekkender.
Tom Cruise op de vlucht voor Tripods, en een kordon Apaches en F-18s in tegengestelde richting, die wanhopig de aliens aanvallen. Fenomenaal.
Lang geleden dat ik zo lang zo ademloos heb zitten kijken.
Ook leuk dat mr. macho Tom Cruise eigenlijk een antiheld is, met als toppunt het moment dat hij samen met zijn dochtertje onder een tafel schuilt voor het onweer.
Een oppervlakkig spektakel? Ja. Maar WAT voor spektakel.
4.5 sterren
Bravo
davidov
-
- 3466 berichten
- 2171 stemmen
@ macmanus: als ik er niet op in ga ben ik het er OF mee eens, OF heb ik geen tegen argument, OF ben ik te lui 
je snapt het nogsteeds niet, ze kunnen dan wel duizenden jaren toegekeken hebben hoe mensen doodgingen, maarhoe de hell trek je een conclusie dat het micro organismen zijn als je er nog nooit van hebt gehoord? Als die ene mafketel "pasteur" niet in 1900 had geroepen dat het de schuld was van die kleine kutbeestjes hadden we misschien nogsteeds lopen te zoeken naar ratten die aids doorgaven....
je KAN gewoon NIET zoeken naar iets dat je NIET kent. Het is onmogelijk, zoiets moet je per toeval ontdekken, of je moet een compleet gestoorde gek hebben die een 1 of andere bizarre theorie heeft die toevallig nog waar is ook.
Die aliens dachten misschien dat het inteelt of weet ik veel wat is, maar het is logisch dat ze niet dachten "weet je wat ik denk dat het is? micro organismes! piep kleine beestjes die we niet kunnen zien en die hier niet bestaan en die we uberhaupt nog nooit gezien hebben, maar daar hebben ze er last van!"
het gaat er dus om dat wij er nog wel last van hebben, maar zij kennen het niet, iets wat je niet kent kan je ook niet zoeken... is hetzelfde als dat ik jou vraag "help me ff met "dat" ding zoeken, bel me op als je het hebt, en verder geen aanwijzingen geven...
ze moeten het hele begrip "micro organismes" nog uitvinden! weten zij veel wat het is! kan net zo goed puur toeval zijn...
@ kijkers: Oh...waren er dan geen mensen die doordraaiden? die spontaan tunnels naar andere steden gingen graven? brak er dan geen hysterie uit bij de boot? wouden mensen niet elkaar vermoorden om 10 meter met een auto te kunnen rijden? Was er geen totale hysterie als de tripods opduikten? Of had Tommie gewoon een leuke dag en had hij het helemaal niet zwaar tijdens de oorlog? En ligt het aan mij of ging hij iemand anders vermoorden puur om te overleven? nah...de wanhopigheid was echt wel duidelijk...
Het slechtste was gewoon dat happy end...
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3703 stemmen
uh.
Ik vind al dat ik veel te veel aandacht geef aan dit middelmatige filmpje maar nog heel even een kleine reactie dan.
Ze kunnen toch ZIEN, of niet. Als ze ZIEN dat mensjes bezig zijn met door microscopen kijken en onderzoek verrichten dan snappen hun het toch ook door middel van ons?
davidov
-
- 3466 berichten
- 2171 stemmen
hoe de hell moeten ze dat zien?
een soort ultra telescoop die door daken kan heen kijken en ieder mens op aarde kan volgen? ik bedoel misschien 1 op de miljoen mensen kijkt continu door een telescoop.
En dan nog, zelfs als ze dat zien, alsof ze dan denken "aha dat is een microscoop, daarmee zien ze bacterien"...
Je zit nogsteeds vast in je paradigma, probeer eens in te beelden dat ze een hele andere wereld hebben en geen fuck snappen van wat wij doen. En veel hebben kunnen opmaken maar lang niet alles kunnen ze zien, weten, en begrijpen. Zeker niet de dingen die je nooit verwacht 
En idd deze discussie gaat nou al heel lang door
Stephan
-
- 7893 berichten
- 1387 stemmen
@ Macmanus
Misschien hebben de koeien het er al jaren over dat ze van die paardebloemen zure schijt krijgen... Weet jij het? We houden die beesten toch in onze eigen weilanden...
Gerelateerd nieuws
Iconische sciencefiction-thriller 'War of the Worlds' van Steven Spielberg vanavond op televisie
Bekijk ook

The Green Mile
Fantasy / Drama, 1999
3.859 reacties

The Sixth Sense
Thriller, 1999
1.125 reacties

Jurassic Park
Avontuur / Sciencefiction, 1993
1.344 reacties

V for Vendetta
Thriller / Actie, 2005
1.155 reacties

Cast Away
Drama, 2000
793 reacties

9/11
Documentaire, 2002
220 reacties
Nieuwsbrief MovieMeter
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Populaire toplijsten
- Top 250 beste films aller tijden
- Top 250 beste sciencefiction films aller tijden
- Top 250 beste thriller films aller tijden
- Top 250 beste familie films aller tijden
- Top 250 beste actie films aller tijden
- Top 100 beste films van de laatste jaren
- Top 100 beste films op Netflix
- Top 100 beste films op Disney+
- Top 100 beste films op Pathé Thuis
- Top 50 beste films uit 2020
- Top 50 beste films uit 2018
- Top 50 beste films uit 2019
- Top 25 beste films in het Nederlands
Corporate & Media
Realtimes Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
Over MovieMeter
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.









