Sniper 3 (2004)

Actie

geregisseerd door P.J. Pesce
met Tom Berenger, Denis Arndt en John Doman

Scherpschutter Thomas Beckett wordt ingehuurd door de NSA om een geheime missie uit te voeren, waarbij hij een vermoedelijke terrorist moet elimineren. De terrorist blijkt een vriend van Beckett te zijn, en de missie blijkt ook een ander doel te hebben dan hij aanvankelijk dacht...

ipman-99
"Best damn sniper rifle ever made, if you ask me." ... " !!!

Genoten van dit 3-de deel (Heropfrissing) !!! 'Sniper 3' is een Actiefilm
die niks nieuws onder de zon weet te brengen.
Thomas Beckett wordt ingehuurd om een geheime missie
uit te voeren ..., maar al gauw blijkt dat de zaak niet koosjer is voor Beckett zelf.
Een gewenste recept is dan voorgekauwd, maar ondanks alles blijft dit aangenaam
vertier in zijn genre.
Het 'verhaal' neemt een groot aandeel in deze film, maar op tijd
en stond worden we getrakteerd op een mooi actie-moment !!!
Voor de liefhebber die weet wat hij op 'voorhand' kan verwachten !!!

avatar van Alexander1900
Deel 1 en 2 waren goed te pruimen, maar deze hadden ze beter niet kunnen maken. Saaie film en slecht verhaal.

avatar van Phantasm
Goede aktiefilm met een prima verhaal.

avatar van ChrisM
Opvallend genoeg de beste uit de gehele reeks

Vroeger vhs tijdperk had ik deel 1 meerdere keren bij videotheek gehuurd maar bij herziening .... grote twijfels over het script en screenplay.

avatar van lars-pixar
Aangezien ik het eerste deel van Sniper al eens eerder had gezien was het nu leuk om deze te herzien met de daarbij twee vervolgen.
Het tweede deel van Sniper stelde wel een beetje teleur maar wist het vermakelijk te houden, deel drie wist het niet vermakelijk te houden en zakte in als een slecht gemaakte taart.

Waarschijnlijk is P.J. Pesce geen goede taartenbakker of moet ik zeggen…. regisseur.
Het lijkt er op dat Pesce maar al te graag grote filmtitels een vervolg wilt geven en inmiddels is dat al gelukt, maar met zijn kwaliteiten en waarschijnlijk ook zijn budget werden dit alleen maar misbaksels van matige tot slechte films.

Zo ook bij Sniper 3 waar Tom Berenger nog met volle moet door de film heen loop (met zijn sniper in zijn hand) lijkt er volgens hem nog wel veel potentie in de filmreeks te zitten.
Maar ondertussen heeft de kijker het wel gezien en zakt deze langzaam weg van zijn bank af, de film valt gewoon niet meer te reden....
Tenzij jouw bank je heeft gegrepen in zijn zit en je het laat uit zitten tot het einde op de hoop dat er nog wat komen gaat.
Helaas heb ik zo’n soort bank/stoel en wist ik de film uit te zitten tot het einde, waar ik (zoals voorspelt) geen verbetering in zag.