Sniper: Assassin's End (2020)

Actie

geregisseerd door Kaare Andrews
met Chad Michael Collins, Tom Berenger en Sayaka Akimoto

Sluipschutter Brandon Beckett van de speciale eenheden wordt erin geluisd als de verdachte voor een moord op een buitenlandse diplomaat, op de vooravond van een belangrijke handelsovereenkomst met de Verenigde Staten. Na ternauwernood aan de dood te zijn ontsnapt, ziet Beckett in dat er een mol in de overheid is en werkt hij samen met de enige die hij kan vertrouwen, zijn vader, de legendarische sluipschutter sergeant Thomas Beckett. Beide Becketts zijn nu op de vlucht voor de CIA, Russische huurlingen en een huurmoordenaar getraind door de yakuza die net zo’n goede sluipschutter is als beide legendes.