Alvin and the Chipmunks Meet Frankenstein (1999)

Animatie / Komedie

geregisseerd door Kathi Castillo
met de stemmen van Ross Bagdasarian Jr., Janice Karman en Michael Bell

De Chipmunks hebben een baantje gevonden in het bekende pretpark Majestic Movie Studios. Helaas weten ze niet dat de echte Dr. Frankenstein ook een attractie heeft in het park. Per toeval ontdekken de Chipmunks dat de dokter zijn attractie niet spannend genoeg vindt, en dat hij opnieuw een monster maakt om het pretpark van wat extra sensatie te voorzien.

Chipmunks rulessss

avatar van DeCol
Juist! Vooral die kleine, geweldig

avatar van tommykonijn
Oké voor de aller kleinste is dit een geweldige Topfilm maar ik vind deze niet zo geweldig ondanks dat dus dit is eigenlijk het enige wat ik te zeggen heb : Ik vond hem niet zo Goed.