The Jimmy Timmy Power Hour 2: When Nerds Collide (2006)

Animatie / Familie

geregisseerd door Wincat Alcala, Keith Alcorn, Sarah Frost, Mike Gasaway en Butch Hartman
met de stemmen van Debi Derryberry, Tara Strong en Rob Paulsen

Timmy Turner kan geen date vinden voor het opkomende schoolfeest. Maar dan herinnert hij zich Cindy. Daarom gaat hij met Cosmo en Wanda naar Retroville. Maar hier blijkt dat Jimmy Neutron ook al van plan was Cindy uit te vragen voor een feest op zijn school. Ze gaan tegen elkaar strijden voor Cindy, maar hebben niet door dat de kwaadaardige professor Calamitous achter hen aan zit.

film_kaza
Waarom was het gemiddelde voordat ik stemde een 5? Ik vond dat het maar een voorspelbaar verhaal. Jammer van de weinige humor, dat is nou zo leuk aan Fairly Odd Parents en Jimmy Neutron.
Hier was dan weer wel leuk om de 3D animatie met de 2D tekenstijl te combineren.

Jammer was ook dat de hoofdrollen ruzieën. Zo zou ik ze niet zo willen zien. Ik zie het niet echt als een film maar meer als een 2-delig durende aflevering.

avatar van jumpstylemovie
Super leuke film , raar dat het gemiddelde aardig laag is.
kvind rien erg schattig in timy's wereld
4.0***

avatar van tommykonijn
Een flauwe Film die ik eens op Nickelodeon heb gezien en ik me niet onder verveeld heb want het was erg vermakelijk maar het was ook absoluut geen Topper naar mijn mening.

2.5* (Bijna 3*)

avatar van JDSsmetje
Niet slecht, maar ook niet echt goed. Heb wel enkele keren moeten lachen en over het algemeen was dit best vermakelijk maar daar blijft het ook bij.

avatar van meijer1996
ook beste film ooit

avatar van lars-pixar
goeien cominatsi met timmy en jimmy en de animatsi is ook zo gemaakt als 3-D.
DEEL 1 is het leukst.

avatar van jumpstylemovie
Morgan Freeman is ook grappig geanimeerd