The Jimmy Timmy Power Hour (2004)

Animatie / Avontuur

geregisseerd door Keith Alcorn, Butch Hartman, Wincat Alcala, Sarah Frost en Dave Thomas
met de stemmen van Tara Strong, Debi Derryberry en Rob Paulsen

Timmy Turner heeft een wetenschapsproject te volbrengen waar hij nog niet aan begonnen is. Omdat hij bijna geen tijd meer heeft, wenst hij dat hij de beschikking heeft over het grootste, beste laberatorium aller tijden. Dit blijkt Jimmy Neutron's lab te zijn. Hier beginnen de problemen...

avatar van jumpstylemovie
Wel een beetje kort:

avatar van tommykonijn
Best een aardige film maar inderdaad een beetje kort en dat is een minpuntje, er zijn stukken die erg flauw zijn en niet helemaal geweldig maar voor de kleintjes is het nog wel leuk om naar te kijken maar ik hoef hem niet per se een 2e keer te zien.

*** (Net over de 2.5*)

avatar van moko
een beetje kort

avatar van meijer1996
beste film ooit

avatar van lars-pixar
in het nedderlands is die niet leuk
maar in het engels is die wel de moeiten
waard, 3,5*