The Jimmy Timmy Power Hour 3: The Jerkinators! (2006)

Animatie / Komedie

geregisseerd door Wincat Alcala, Keith Alcorn, Mike Gasaway en Butch Hartman
met de stemmen van Debi Derryberry, Tara Strong en Susan Blakeslee

Het superslimme wonderkind Jimmy Neutron en de ietwat onnozele Timmy Turner vervelen zich flink en komen daarom voor een derde en laatste maal in elkaars universum. Ze besluiten om superheld te spelen en creëren daarom een schurk. Maar als de schurk een lieverdje blijkt te zijn, doen ze alles om hem kwaadaardig te krijgen. Als ze op een gegeven moment zijn gevoelens dan kwetsen, draait hun creatie door en begint met het vernietigen van de stad. Met de technische snufjes van Jimmy en de toverkracht van de toverfeeën van Timmy besluit het tweetal om de schurk te verslaan.

avatar van jimcarrey gek
Hele leuke film combi van twee cartoons is heel leuk 3,5

avatar van jumpstylemovie
Eens met JC gek , Het leukste was als Cas, Rien en Jimmy in timmy's wereld waren. Andersom waren ze nogal nep gemaakt.
3.5***

avatar van tommykonijn
Eens met m'n 2 voorgangers maar ik kan nou ook weer niet echt zeggen dat ik dit een geweldige film vond, soms zitten er saaie stukken bij maar die zijn er gelukkig niet altijd, erg aardige film om één keer te zien.

2.5* (Kans op verhooging naar 3*)

avatar van Metalfist
The Jerkinators

Ik wist helemaal niet dat er een combinatie tekenfilm bestond van Jimmy Neutron en Timmy Turner. Meer nog, dit bleek zelfs deel 3 te zijn! Ik had geen idee wat ik moest verwachtten en dat is misschien wel goed want anders had de film waarschijnlijk nog lager gekregen.

Op zich is het wel leuk om de werelden aan elkaar gelinkt te zien maar het was vooral zeer lelijk getekend. De wereld van Neutron in Dimmsdale viel nog mee (met uitzondering van Jimmy zelf) maar om Turner en de rest in de wereld van Neutron te zien sloeg echt tegen. Dit kwam dan vooral door het 3D gedeelte waardoor Timmy er niet uit zag. Cosmo en Wanda daarentegen vielen dan wel weer goed mee.

Het verhaal duurt gelukkig niet al te lang want het begon nu al op sommige punten te vervelen. Vooral het gezwets van die Super Villain over hoe hij met iedereen vrienden wil zijn begon me op den duur te irriteren.

De 2 series apart zijn leuk maar een combinatie slaagt toch tegen.

avatar van meijer1996
alle die films zijn zo goed

avatar van lars-pixar
ik vindt deze film wel goed een beetje 2,0*