Fantastic Four (2005)

Alternatieve titel: Fantastic 4

2,80

Verenigde Staten / Duitsland
Actie / Sciencefiction
106 minuten / 125 minuten (extended edition)

geregisseerd door Tim Story
met Ioan Gruffudd, Jessica Alba en Chris Evans

Wanneer een experimentele ruimtevlucht verkeerd afloopt veranderen Reed Richards, Sue Storms, haar broer Johnny Storms en piloot Ben Grimm van lichaamsstructuur, waardoor zij superkrachten krijgen. Al snel wordt dit bekend aan de buitenwereld, die ze een superhelden status geeft. De elastische Mr. Fantastic, de onzichtbare Invisible Woman, de ontvlambare Human Torch en the Thing, een man van steen met enorme krachten, bundelen als 'the Fantastic Four' hun nieuw verworven kunsten samen om Victor von Doom tegen te houden, die snode plannen heeft met de wereld!

393 BERICHTEN 32 MENINGEN

puckb96
geplaatst: 30 maart 2011, 15:56 uur [permalink]
Gave superhelden film. Ook een goede vertolking van de Marvel stripboeken. Ook vond ik die ene van Nip/Tuck een goede villain vertolken.

avatar van daxclusive
geplaatst: 11 april 2011, 18:45 uur [permalink]
Leuke film met superhelden.
Grappig is dat het totaal iets anders is dan Spider-man, Catwomen, Daredevil enz.

avatar van MovieKnower
geplaatst: 13 april 2011, 19:36 uur [permalink]
Onzettend leuke film, precies wat je mag verwachten van een verfilming van een strip. Ik heb me geen seconde verveeld!

avatar van DVD-T
geplaatst: 15 april 2011, 11:31 uur [permalink]
De Fantastic Four zijn altijd al favorieten van mij geweest. Vooral heel leuk omdat het een keer superhelden zijn die in de spotlight staan en daarnaast geen geheime identiteit hebben. Daarnaast zijn hun krachten gewoon erg leuk. Jammer dat Tim Story een wat kinderlijke aanpak kiest voor het vertellen van dit uitzonderlijke verhaal.

Die kinderlijke aanpak slaat de plank flink mis, want Fantastic Four had zeker potentie gehad om een van de beter superhelden vertellingen te worden. Het scala aan verhalen over dit groepje mensen is zeer breed, en daar kan genoeg over verteld worden. Centraal staat echter nog wel de innerlijke strijd van de 4 om met hun krachten en alle roem om te gaan.

De bad guy is wel goed gekozen. Leuk om eindelijk een keer Dr. Doom in een film te zien opdraven. Jammer dat er met dit interessante personage weinig wordt gedaan. Kenners van het Marvel Universum weten dat Dr. Doom heel anders Dr. Doom is geworden. Dit zie je ook terug in de comics en de tekenfilm serie, die nog het meest de richting van de boeken opgaat. Maar film is een heel ander medium en daarin werken dingen die in de strips wel werken niet in de film en andersom. Deze vertelling kan ik als fan wel waarderen. De vier zijn natuurlijk ook erg leuk, en dat komt dan vooral door hun krachten die allen toch wel erg leuk zijn vormgegeven. Aan het begin kon ik niet wachten om ze in actie te zien. Dat wordt gedaan door een erg leuke actiescène, die goed past in het epische van het Marvel universum. Lekker over the top en groots. De film bevat echter niet veel actie, omdat het natuurlijk weer meer een introductie verhaal moet zijn. Gelukkig wordt dit in het iets sterkere tweede deel goed gemaakt.

Verhaal wordt lekker vlot verteld en staat ook bol van de humor. Dat werkt soms goed en soms niet. Voor kinderen zal het ongetwijfeld leuk zijn, maar vol volwassenen valt er weinig te lachen.

Jammer van de wat te kinderlijke aanpak van dit leuke verhaal, dit wordt enigszins wat goed gemaakt in Rise of the Silver Surfer, hoewel het nooit echt die naam van kinderachtig zal kwijtraken. Toch heb ik mij goed vermaakt met de Fantastic Four, en hebben de Marvel films een goede uitbreiding gehad.

avatar van tristanrc1
geplaatst: 15 augustus 2011, 08:47 uur [permalink]
Rommelig en afgeraffeld overkomende superheldenfilm, met als pluspunten de special effects en de actie. Dat ziet er allemaal gelikt uit, maar het gevoel dat je bij bijvoorbeeld bij spider-man wel krijgt, ontbreekt. Ook het acteerwerk valt tegen, tenminste, de acteurs krijgen niet eens de kans om voldoende te acteren. Het had HET succes van de zomer moeten worden, maar dat is niet gelukt. Het vervolg is iets beter, maar nog steeds niet super.

avatar van N23
N23
geplaatst: 17 augustus 2011, 00:07 uur [permalink]
Hoewel ik zelf meer een Spidy fan ben, kon ik deze film heerlijk rustig bekijken, de effecten zagen er goed uit en het verhaal zelf kan beter, maar als je wilt vertellen hoe ze de F4 zijn geworden dan moet je daar wel de tijd voor nemen. Dat deden ze goed, ik ben benieuwd naar deel 2. Dalijk even opzetten.

avatar van maxroelofs
geplaatst: 1 oktober 2011, 11:01 uur [permalink]
Ze wilde gewoon te veel in deze film.

Het verhaal zelf is wel aardig alleen de uitwerking zeer magertjes. Zoals ik al zei ze wilden gewoon te veel in deze film. Dat kun je niet allemaal in een deel proppen. De oorzaak. Het emotionelere aspect, ik heb het dan over de sterke met steen achtige huid. En dan ook nog eens de superkrachten. De nadruk licht bijna de hele film lang op de man met de stenen huid en de andere personages worden op 1 scène per karakter na nauwelijks uitgediept.

Het acteerwerk was zee zeer matig. Vooral Jessica Alba schoot tekort.

Actiescènes zien er goed uit en ook de fantastic four zijn goed vorm gegeven.

avatar van Dennissssss
geplaatst: 7 oktober 2011, 00:19 uur [permalink]
Leuke film met een aantal grappige momenten. Soms zag het er wat nep uit, soms zag het er goed uit. Niet echt een hele leuke film of zo, maar wel kijkbaar voor een keertje.

avatar van bozzy
geplaatst: 6 november 2011, 19:10 uur [permalink]
de lage score verbaast me wel,vond dit eigenlijk best wel een vermakelijke filmpje.
beetje kinderachtig soms maar over het geheel vond ik hem dik oke!

avatar van PROPAYNE
geplaatst: 4 februari 2012, 14:10 uur [permalink]
Mislukte Marvel flop.
Met een duidelijke rubberen Thing.
Sinds wanneer is Sue Storms een half-bloed, waarom is Johnny dan blank??
Dat is hetzelfde als Catwoman laten spelen door een negerin?!!!
Dit heeft niks met rascisme te maken, ik ben gewoon een mega Marvel fan, en ik vindt gewoon
is het nou zo moeilijk om je aan de karakters te houden??
Verder is de film gewoon megaslap, het is gewoon een kinderfilmpje, iets voor telekids ofzo.
Zelfs DR. Doom weet niet te boeien, en ook zijn masker is duidelijk rubber.
Ze hadden duidelijk een budget voor deze film.
BLEGGGHH
SHAME ON YOU MARVEL!!

avatar van loer
geplaatst: 4 februari 2012, 18:50 uur [permalink]
Ik vinDT het gewoon een onzinreactie

quote="PROPAYNE"]ik ben gewoon een mega Marvel fan, en ik vindt gewoon
is het nou zo moeilijk om je aan de karakters te houden??
Verder is de film gewoon megaslap, het is gewoon een kinderfilmpje,

avatar van RuudC
geplaatst: 5 februari 2012, 00:58 uur [permalink]
Blij dat het weer over is. De eerste keer stond hij na een half uur alweer uit, maar ook vanavond heb ik die neiging meerdere malen moeten onderdrukken. Van alle superheldenfilms is dit toch wel een van de meest waardeloze. Het lag niet aan het uiterlijk van The Thing, maar wel alle andere special effects en het compleet bloedeloze verhaal. Het eerste uur gebeurt er praktisch niets, behalve het ongeluk, waarin de hoofdrolspelers hun krachten vergaren en een stom incident op de brug met agenten die verdacht triggerhappy zijn tegenover een paar helden. Verder vond ik het totaal niet interessant hoe de vier onder elkaar aan het bakkeleien waren. Een saaie, lelijke bende met zeker drie misplaatste wilhelmscreams.

avatar van Spetie
Spetie (moderator)
geplaatst: 5 februari 2012, 09:53 uur [permalink]
Een matige film.

Ik ben nooit echt fan geweest van de Fantastic Four en ik had ook niet direct aanstalten om deze film eens te zien, maar kwam hem toevallig gisteravond op televisie tegen.

Het verhaaltje is redelijk en vormt ongetwijfeld een soort van kennismaking met iedereen. De karakters zijn trouwens weinig interessant, alleen the Thing is wel aardig. Verder blijft het allemaal erg oppervlakkig, maar niet al te best acteerwerk, vooral Gruffudd is ontzettend slecht.

De Sfx zijn wisselend. Soms erg goed, soms niet geweldig. De film heeft een lange inleiding om uitiendelijk toch nog aardig los te gaan in het tweede gedeelte. Het was allemaal nog redelijk goed uit te zitten, maar in deel twee heb ik hierdoor niet direct interesse gekregen.

geplaatst: 20 april 2012, 23:45 uur [permalink]
Meh.

Een superhelden film die af en toe de draak lijkt te steken met z'n grote broertjes, maar tegelijktijd gewoon té goedkoop en flauw aanvoelt.

De CG is echt bedroevend slecht, over de gehele lijn. Lelijk(!) pak van die stenen vent, ook het rubberen mannetje (soms net Gert Verhulst) en de doozichtige Alba zien er niet uit. Het verhaaltje gaat verder ook nergens over, maar dat neem ik er bij dit soort films nog wel bij.

De nadruk ligt in deze film meer op de humor, jammer genoeg is het niet zo grappig en komt het vaak nogal slordig en kinderachtig over. Oneliners komen vaak echt niet over en grapjes zijn flauw en ongeïnspireerd.

Hoewel het idee op zich nog wel leuk kan zijn, is het gewoon niet zo geweldig geslaagd.

CJN11
geplaatst: 30 april 2012, 09:25 uur [permalink]
Deze viel mee

rayman
geplaatst: 29 september 2012, 08:50 uur [permalink]
Deze film is nog een stuk beter dan zijn vervolg "the silver surfer"

Joek
geplaatst: 29 september 2012, 12:19 uur [permalink]
Omdat na de nieuwe duistere eerste Batman, ineens elke regisseur een "duistere" superheldenfilm moest maken, is het ook eens een keer leuk om een luchtige film te zien.

Dr Doom had wel een graadje meer badass mogen zijn.

avatar van Metalfist
geplaatst: 24 december 2012, 19:34 uur [permalink]bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
You guys look like an '80s rock band!

De Fantastic Four hebben altijd voor een gemend gevoel gezorgd bij mij. De comics zijn degelijk vermaak (zeker de She-Shulk periode vind ik erg geslaagd) maar het is zeker en vast niet mijn favoriete superheldenteam. Deze film was één van mijn eerste (bewuste) kennismakingen met de verfilmingen van comics maar in mijn herinnering was het niet één van de betere. Het was echter alweer jaren geleden dat ik me nog eens in het filmuniversum van één van de oudste superheldenteams uit de stal van Marvel had gewaagd dus de televisie uitzending een paar dagen geleden kwam mooi uit.

Kon me eerlijk gezegd ook niet meer al te veel herinneren blijkbaar van de film want ik zat continu met het gedacht dat de Silver Surfer nog ging komen opdraven maar dat is blijkbaar in deel 2. Soit, wat vooral opvalt is dat de Fantastic Four vooral bedoeld is als tussendoortje waar je niet al teveel bij moet nadenken. In een jaar waar we kennis maakten met de duistere aanpak van Nolan met betrekking tot Batman, is dit natuurlijk wel heel luchtig vermaak maar dat is helemaal niet zo storend als je zou denken. De transformatie van de vier superhelden met de kosmische storm is vrij getrouw aan de comics (Jack Kirby, effectief de enige echte King of Comics) en de verhaallijn is vermakelijk genoeg om de gehele speelduur te blijven boeien. Alleen zonde dat de uiteindelijke confrontatie met Dr. Doom niet zo geslaagd is als ik had gehoopt, al blijft het einde waar hij naar Latveria wordt gescheept wel erg leuk. De effecten zijn op zich goed genoeg maar het had allemaal toch net wel iets beter gemogen. Zo ziet Ben Grimm er in zijn Thing vorm te vaak te fake uit, al hebben ze zijn gezichtsuitdrukkingen wel geslaagd (lees naar de stijl van de comics) kunnen maken.

Erg vreemde cast als je het mij vraagt. Ioan Gruffudd zal eeuwig ten boek staan als Captain Horatio Hornblower maar weet er op zich nog wel iets degelijk van te maken. Hij had misschien wat ouder mogen zijn (volgens mij is hij er nu echt wel geknipt voor) maar voor de rest is hij nog vrij goed gecast. Geldt jammer genoeg niet voor Jessica Alba die hier compleet misplaatst aanvoelt. Sue Storm is gewoonweg geen geblondeerde latino en Alba voldoet werkelijk in geen enkel aspect voor de rol. Had ik toch veel liever Scarlett Johansson in de rol gezien. Langs de andere kant hadden we ook met Renée Zellweger opgescheept kunnen zitten dus het had erger kunnen uitdraaien. Michael Chiklis is trouwens wel geslaagd als de Thing, zowel in gemuteerde vorm als in zijn menselijke vorm maar Chris Evans is dan wederom een ietwat vreemde keuze. De rol van Captain America gaat hem dan ook beter af als je het mij vraagt. Over het algemeen wat een hit & miss qua cast maar gelukkig maakt Julian McMahon nog wel wat goed als Dr. Doom.

Amusante verfilming die gered wordt door mijn voorliefde voor de comics. Heb je daar niet veel mee, dan is Fantastic Four een slechte keuze qua Marvel verfilmingen want er zijn er veel interessantere te vinden. Alba blijft toch wel een miscast van jewelste en dat kan je niet verbergen door haar af en toe in haar ondergoed te laten rondlopen.

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
geplaatst: 15 juni 2013, 18:40 uur [permalink]
Ik hoopte dat een herziening deze film zou opwaarderen, maar het blijft slecht uitgewerkte Marvel-verfilming. Het concept kan wel leuk zijn, kijk maar naar The Incredibles. Daar werkt het wel als je er een sterk verhaal achter hangt. We hebben deze dingen al eens gezien, deze film hangt vol van de clichés. Het begint al met een slechte casting. Ioan Gruffudd is een saai figuur. we kennen de workaholic wetenschapper/teamleider nu al wel. Geen enkele verrassing. Bovendien is zijn elasticiteit niet meteen een boeiend talent. Jessica Alba is wel leuk om zien, maar legt eveneens weinig in haar rol. En wat ben je met een schoonheid als haar talent onzichtbaarheid is. Chris Evans zorgt voor de fun in deze film. Samen met Michael Chiklis zijn hun scènes nog het boeiendste in deze film. Deze Human Tourch is alvast veel leuker dan Captain America. Michael Chiklis is het enige karakter dat wat uitwerking krijgt. Dr. Doom is een onozel figuur en een echte copy van Green Goblin uit Spiderman.

Fantastic Four had leuk kunnen zijn, maar het werkt nergens. Wat meer pit in het script, een andere cast en meer aandacht voor details bij de uitwerking van de personages had een hele andere film kunnen bezorgen. Misschien dat hier ooit een remake van kan werken met de juiste mensen achter het stuur.

avatar van Peterke!
geplaatst: 11 januari 2014, 16:36 uur [permalink]
Wat een leuke film! Ik heb flink gelachen en ik zat ook goed in de spanning. Het zag er hier en daar wel behoorlijk nep uit, maar gewoon je verstand op nul zetten en dan komt het helemaal goed. Het verhaal was ook een beetje makkelijk en voorspelbaar, maar daar heb ik geen last van gehad gedurende de film. Ik was geen moment verveeld.

geplaatst: 25 maart 2014, 22:08 uur [permalink]
Erg mooie film over superhelden, al moet je het niet al te serieus nemen, kijkt lekker weg.

geplaatst: 30 maart 2014, 13:49 uur [permalink]
Tarkus schreef:
Een bijzonder geslaagde verfilming van de comic-strip. Mooi verhaal, sterke actiescenes, goed acteerwerk en verbluffende special effects. Ik kijk al uit naar een vervolg...

De prent nog eens bekeken na zovele jaren en ik blijf bij mijn eerdere commentaar.
Vind dit nog steeds een mooie en leuke film.

geplaatst: 22 november 2014, 10:01 uur [permalink]
Leuke Marvel film met een goed verhaal.

avatar van Kondoro0614
geplaatst: 21 januari 2015, 13:18 uur [permalink]bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
Fantastic Four

Redelijke actie / sciencefiction film waar ik meer van had verwacht. Het punt van vechten is niet te missen, een prima actie filmpje. Als sommige van jullie mij volgen, weten deze dat ik een groot sciencefiction fan. Echter vond ik die armen die zeg maar veel kunnen uitrekken, lelijk gemaakt. Ook die reus is niet echt van een mooi kwaliteit. Helaas. Maar goed, hij was vorige week op tv. Dus ik wou hem wel even een keer mee pikken. En ik heb me toch redelijk vermaakt hoor.

Echter vond ik de personage van Ben Grimm, gespeeld door Michael Chiklis toch wel 1 van de leukste die er tussen zat. Ik zie hem als een kleine voorbeeld, want ik zelf ben ook groot en aardig sterk (Geen self-wish ) , dus vond hem wel het leukste. Daarna vond ik Sue en Johnny storm leuke personages. Maar de personage van Reed Richards vond ik het minste van de drie. Echt jammer hoor. Maar had hem toch zelf beter in gedachten! Voor de rest deed de schurk van het stel, het ook prima.

Het verhaal van de film vond ik aardig bedacht. Als een soort, ja wat was het, vuur / zand achtige wolk / storm die hun raakte, waardoor hun 'krachten' hebben gekregen. Jawel, toch wel leuk bedacht. Het concept is ook prima, helaas als min punt, zoals ik al eerder zij. De armen zijn lelijk gemaakt, net zoals die grote steen man. Ben Grimm..

avatar van missl
geplaatst: 4 februari 2015, 23:15 uur [permalink]
Ik heb deze in de verkeerde volgorde gekeken want ik ben bij deel 2 begonnen. Maar wat een verademing is deel 1 in vergelijking bij die. De nodige humor en intriges zijn erin verwerkt en in deel 1 komt het beter over. Prima film.

avatar van The_CrY
geplaatst: 9 augustus 2015, 22:15 uur [permalink]
Komende dinsdag naar de nieuwe Fantastic Four. Nu dus maar even de eerdere delen herbekijken. Dit blijft een erg luchtige no nonsense actiefilm met de nodige feelgood elementen: een voorspelbare romance, een knappe Jessica Alba, de nodige humor, een schurk die al vanaf het begin naar 'slechterik' ruikt (wie heet er nou Von Doom, seriously), en kleurvolle CGI. Dit soort films zijn nooit echt geweldig, maar kijkt heerlijk weg en meer verwacht ik ook niet van de nieuwe.

ipman-99
geplaatst: 11 september 2015, 08:59 uur [permalink]
"Prepare For The Fantastic!" ... " !!!

Genoten van deze Heropfrissing !!! Emoji!!! 'Fantastic Four' (2005) is een geweldige
film gebaseerd uiteraard op de Marvel strips.
De cast kent geweldige namen met o.a Ioan Gruffudd, Jessica Alba, Laurie Holden,
Kerry Washington, Michael Chiklis en Chris Evans.
De actie is geweldig aanwezig met nog steeds geweldige effecten.
Jessica Alba steelt natuurlijk mee de show in deze film die op de eerste
plaats entertainment brengt !!!

avatar van thoyouknow1980
geplaatst: 24 juli 2016, 19:14 uur [permalink]
Een sterke cast,goed verhaal,en flitsende acties maken dit een toffe super helden film

avatar van Antonev
geplaatst: 14 november 2016, 17:53 uur [permalink]
Niet al te best, maar toch goed genoeg voor een avondje prima vermaak. De actie en de acteurs (hoewel ik een beetje moeite had met Ioan Gruffudd) zijn prima, het kwam zo nu en dan wat stuntelig over allemaal. Special effects zijn prima voor een film van inmiddels weer 10+ jaar oud.

avatar van Roger Thornhill
geplaatst: 23 december 2016, 10:11 uur [permalink]bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
“Ladies, I need to borrow your car.” “The transmission sticks!” “Not gonna be a problem.” Ongeveer zoals een superheldenfilm moet zijn: larger than life maar met een knipoog die zo mogelijk nòg larger groter is, niet te veel psychologisch gelul, acteurs die begrijpen dat het plezier in dit soort films voorop moet staan, niet te lang qua speelduur, scherp getekende personages, en vooral heel veel humor in de vorm van kleine grapjes (en niet noodzakelijk door het belachelijk maken van personages die toch al niet helemaal serieus te nemen zijn). Ioan Gruffuds oprecht geïnteresseerde gezicht is adequaat, Jessica Alba blijft ondanks al haar prachtige pakjes met soms oogverblindende décolleté's toch gewoon het onschuldige nichtje van Scarlett Johansson, en de botsingen tussen Johnny en Ben (“I cannot take orders from the underwear model!") blijven amusant.
        Voornaamste minpunten zijn dat Victor von Doom ondanks de dappere pogingen van Julian McMahon niet zo'n interessante schurk is en dat het climactische gevecht enigszins underwhelming is, maar dat wordt voor mij allemaal ruimschoots goedgemaakt door bijvoorbeeld de manier waarop de film elke vorm van sentimentaliteit ondergraaft: vlak na de trieste scène waarin Ben met zijn worstevingers niet in staat is gebleken om zijn verlovingsring van de grond op te rapen en Reed hem te hulp is geschoten, zien we hoe Johnny Ben observeert en vervolgens heel meelevend vraagt: "Where are your ears?" Een zeer grappige en smakelijke superheldenfilm uit de tijd dat zulke Marvel-produkties nog niet onder hun eigen gewicht bezweken, met FX die het belangrijker vinden om plezier uit te stralen dan om realistisch of imposant te zijn, en toch alleszins voldoen.
        Wie heeft er niet ooit meegemaakt dat (of kan zich niet op z'n minst vóórstellen hoe het moet zijn wanneer) het wc-papier op is en er geen nieuwe rol klaar staat – zelfs bij het bevechten van een aartsvijand die het universum bedreigt komt je uitrekbare arm niet beter tot z'n recht dan bij het verhelpen van zo'n ongemak. Toen ik die grap voor het eerst zag begon ik in m'n eentje voor m'n televisiescherm hardop te lachen, en dat overkomt me toch niet vaak. (Maar ook geweldig is hoe Reeds gezicht eruitziet wanneer hij op z'n toetsenbord in slaap is gevallen.)

avatar van soom
geplaatst: 19 februari, 19:06 uur [permalink]
* Four little words that can change our lives forever.*
- The cloud is accelerating.

Ik weet niet waarom, maar ik vind bij benadering de latere Fantastic Four toch niet zo goed als ik eerst gedacht had. Tja, waarom? Ouder, andere kijk op zaken wellicht. Het is dan ook wel al weer zo'n anderhalf jaar geleden dat ik die film zag. Het kijken van deze film stelde ik, tot nu dan, wel uit.
Geen idee waarom. Ik heb gewoon geen flauw idee waarom. Hah. Nou.
Het is niet zo sprankelend als de versie met Miles. Dat is het hele euvel. Hoewel ik dan wel een halfje eraf getrokken heb (waarom 4,5*? Geen idee, alweer niet..)
Het ligt aan Ioan. Zijn uitstraling, hoe goed de beste jongeman ook mag spelen, is gewoon van een bepaald kaliber. Hij is wat kleurloos, enigszins saai te noemen, ja.
Niet echt de beste keus. De rest van de cast glittert wat dat betreft om hem heen, en zij redden de boel. Terwijl hij daar maar een beetje staat te stuntelen. Meh.

Julian McMahon als Victor von Doom is ook niet meteen de beste man voor de klus. Dat is al min twee. Maar gelukkig vangen zoals gezegd de overige leden van het gezelschap de boel. Jessica Alba schuifelt op haar gemakkie door het beeld heen. Michael Chiklis is het leukste hier ja, en Chris Evans danst ook nog even op z'n tenen door de rotzooi heen, op weg naar de uitgang.

Kleine teleurstelling eigenlijk. Ik kan er wel een vraagteken bij zetten dat ik de versie met Miles zoveel beter vind. Ik weet niet wat er aan de hand is. Ik val graag in herhaling en ik heb geen idee waarom. Zo. Nou.

geplaatst: 15 maart, 13:01 uur [permalink]
een erg leuke film.heb me prima vermaakt.en een goeie cast.