Cruel Intentions 3 (2004)

Drama / Thriller

geregisseerd door Scott Ziehl
met Kerr Smith, Kristina Anapau en Nathan Wetherington

Cassie, Jason en Patrick zijn drie amorele studenten die er een hobby van maken het leven van hun medestudenten te ruineren. Eenmaal verveeld door deze gemakkelijke prooien beslissen Jason en Patrick nog een laatste weddenschap, een spel van verleiding en wraak, aan te gaan. De winnaar krijgt Cassie.

avatar van notorious_kim
deze film kan in de verste verte niet tippen aan de originele. De chemie tussen de personages zit ook helemaal niet goed. Eentje om vlug te vergeten.

Ik vond dit een erg vermakelijke film. Moet deel 1 en 2 nog even kijken, maar heb er hoge verwachtingen van.

Naast het dramagehalte heeft deze film ook een komische kant, naar mijn mening. Er worden rake grappen op tafel gegooid.

Een dikverdiende 3,0!

ik vind hem beter dan de 1ste en 2de. Verhaal was een beetje anders. Ik had ook niet verwacht dat het zo zou lopen.

avatar van TragieStar.*
Aparte film. Hij kan zeker niet tippen aan deel 1.
Maarja, slecht geacteerd. En er vloeit niks tussen de acteurs.
Het verhaal is zwak. En het einde sucks.
En het gaat eigenlijk nergens over.
Maar ik vond het leuk voor 1 keer die ik eigenlijk snel weer vergeet want zo bijzonder was hij niet.
Ik raad zeker deel 1 aan maar deze niet.
En ook vind ik het raar dat in deel 2 en dit deel de namen Katryn en Sebastiaan steeds terug komen.

notorious_kim schreef:

Daarin heb je gelijk, niet te vergelijken met de eerste 2 fils

avatar van Masterchief
Zitten een paar grappige momenten in deze film, verder is de film alles behalve goed en op geen enkele manier vergelijkbaar met deel 1. Zonde dat ze het zo hebben mogen noemen.

avatar van Rianneke_Dan
Hoop dat het een goede film is heb ik niet maar het is wel met Kerr Smith dus ik zal hem toch weleens opzetten denk ik

avatar van TragieStar.*
Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden Ik vond het wel beter als deel 2 maar zeker niet beter dan de originele versie uit 1999.

avatar van Masterchief
Dit verhaal was ook vrij onduidelijk en het eind was gewoonweg belachelijk (lekker gerechtigheid als iemand onterecht gaat vast zitten voor verkrachting) .

avatar van mnrk
Deze film haalt het natuurlijk niet bij het 1e deel....

Het verhaal is wel heel erg simpel, de punten zijn dan ook voor Kristina Anapau en Melissa Yvonne Lewis .

Voor de rest deze film maar snel vergeten en gewoon bij het 1e deel houden !

avatar van m1701
Ik vond dit deel toch eigenlijk best wel heel goed.
Zag het gemiddelde hier, dus had er niet veel van verwacht.
maar zeker aangenaam verrast!
Die trukjes steeds, op een gegeven moment weet je niet
meer wat echt is en wat bij een weddenschap hoort. Goed gedaan!
Vond ook het acteerwerk best wel aardig!.

Ja film heeft me zeker verrast!

avatar van jarno1975
Dit was echt drie keer niks. Ik had het idee dat ik naar een aflevering van the bold and the beautiful zat te kijken.

avatar van missl
Matig, komt zeker niet in de buurt van deel 1. Is allemaal wat opzichtig.