Postcards from the Edge (1990)

geregisseerd door Mike Nichols (I)
met Meryl Streep, Shirley MacLaine en Dennis Quaid

Suzanne Yale is een Hollywood actrice en ze heeft een groot probleem met haar drugsverslaving. Haar studio staat erop dat ze bij haar moeder Doris, een drankverslaafde, intrekt om te herstellen voor haar werk. Suzanne heeft er problemen mee omdat ze al jaren haar moeder probeert te ontwijken. Langzamerhand krijgt ze weer begrip voor haar moeder.

neo (crew)
aardige komedie met een leuke kijk op hollywood.

Deze film krijgt maar geen diepte.

avatar van Mischa
Gebaseerd op de bio van Carrie 'Princess Leia' Fisher.

avatar van Mescaline
Gemiddelde film met gemiddelde acteer prestaties.
Niet slecht maar erg standaard.. 3 sterren

avatar van jumpstylemovie
Zwakke film die niets speciaals vergt maar toch wel aardig vermaakt. Acteerprestaties waren niet heel goed.

avatar van TragieStar.*
Een niet al te goed film maar kijkt wel lekker weg.
Vooral Meryl Streep doet het weer geweldig zoals ze altijd doet. Voor de rest niet veel aan. En ook het verhaal is een beetje suf.

Leuk voor een keer te kijken op een zondagmiddagje.

avatar van Darbie
Te erg voor woorden !!