Secret Window (2004)

Thriller / Mystery

geregisseerd door David Koepp
met Johnny Depp, Timothy Hutton en John Turturro

Een schrijver, Morton Rainey, heeft zich teruggetrokken in zijn buitenverblijf aan de oevers van Tashmore Lake, nadat zijn vrouw is vreemdgegaan. Op een dag arriveert er een man, John Shooter genaamd, die Morton ervan beschuldigt zijn verhaal te hebben gestolen. Morton tracht de man ervan te overtuigen dat dit echt niet het geval is, en probeert hem het originele verhaal te laten zien, dat twee jaar eerder geschreven is dan Shooter's verhaal. Op de één of andere manier lukt het hem echter niet het origineel te vinden en beginnen er vreemde dingen te gebeuren...

Verhaal van Stephen King.

sydney

avatar van FeZ
FeZ
Na vele slechte verfilmingen van King, lijkt me dit toch wel aardig. Ben benieuwd.

avatar van DaveV
Het verhaal van King leent zich in ieder geval voor een uitstekende psychologische thriller in de stijl van Polanski. Ben benieuwd wat die Koepp ervan bakt. Stir of echoes ging wel.

avatar van Phooze
Trailer op apple.com

Mooie trailer, en een goede Depp zo lijkt het. Nu maar wachten op het einde...

avatar van Sjan
Trailer ziet er fraai uit idd. Ik vond Stir of Echoes van Koepp ook erg goed.

avatar van Goodfella
"But some windows...... should never be opened."

*cliché alert!*

(al vind ik Turturro nu al geweldig!)

En deze is dus naar voren gehaald (i.p.v. Hellboy) in ons landje; ik geloof dat 'ie nu in april komt.

avatar van jassonn
Er staat niet bij hoelang de film duurt,is dat niet bekend?

avatar van jassonn
Net ok de trailer gezien,en hij beloofd veel goeds.

Ik zie dat er al een stem staat,klopt dat wel?

hoe bij god kan het nou dat die stem er van 5 * er al staat?

hmm op zich vind ik Johnny depp een goede acteur die altijd wel iets bijzonders van zijn rol maakt, dus in die zin zla ik hem wel willen bekijken. alleen van stephen king ben ik geen fan en van horror al helemaaaaaal niet. dus ik ben in tweestrijd, iemand nog argumenten om hem wel of niet te zien?

avatar van jassonn
'T zal wel meer thriller dan horror zijn,Angie.
De meeste Stephen King's zijn ook niet echt goor ofzo,het is vaak het verhaal dat 't 'm doet.Denk dat je deze toch wel moet gaan zien.

Diesel
Sinds ik David Koepp's STIR OF ECHOES heb gezien wil ik meer films van hem zien, ben daarom erg benieuwd naar deze.

jassonn schreef:

'T zal wel meer thriller dan horror zijn,Angie.

hmm oke jason, als dat zo is, ga ik dat misschien wel doen, want van thriller hou ik wel!!

thanks for your comment!!

Graag gedaan!!

Graag gedaan!!

GA JIJ HEM BEKIJKEN??

avatar van jassonn
ALS HIJ IN ZWOLLE GAAT DRAAIEN,GA IK ER ZEKER HEEN!!!!!

jassonn schreef:

ALS HIJ IN ZWOLLE GAAT DRAAIEN,GA IK ER ZEKER HEEN!!!!!

hou je me dan op de hoogte hoe ie was?? zou fijn zijn

Zal ik zekers doen.

Zal ik zekers doen.

OKAY, MUCHAS GRACIAS

avatar van Chainsaw
Trailer ziet er goed uit, moet ik zeggen. Met acteurs als Depp en Turturro in een Stephen King verfilming, dat klinkt in ieder geval al zeer de moeite waard!

hmmm...jongens ik weet het niet.
Ben niet echt zon fan van Stephen King en ik vind het er niet echt veel belovend uitzien. Maar omdat Depp erin speelt en hij op plaats 10 bij horrorsite (al lijkt het niet echt een horror) staat ga ik hem toch maar ff kopen

de trailer hiervan is echt geweldig! ik denk dat ik hier wel heen ga zodra de film in ede draait

avatar van Sjoerd
salvatore schreef:
Ben niet echt zon fan van Stephen King...

Zegt iemand met the Shawshank Redemption op nummer 1 in zijn top 10 .

avatar van Phoenix
Hé hé! Hij heeft wel LOTR in zijn top 10 jah! Hij is koosjer man!

Kosjer?

Zo heet dat toch?

avatar van Chainsaw
Geen idee. Wat mag het betekenen?

koo·sjer (bn.)
1 volgens de joodse godsdienstige voorschriften bereid en daarom geschikt voor consumptie of om aan te trekken

Ik bedoelde natuurlijk gewoon cool .