• 8.260.524 stemmen

Releasedatum: 17 januari 2002

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot D-Tox

"Survival is a Killer."

FBI-agent Jake Malloy is een voorbeeld voor zijn collega's. Sinds enige tijd is hij een seriemoordenaar op het spoor die het gemunt heeft op politieagenten. In de laatste zes maanden zijn al negen van Jake's collega's op gruwelijke wijze vermoord. Op een dag belt de psychopaat Jake op en vertelt hem hoe hij zijn verloofde heeft vermoord. Malloy wordt depressief en raakt aan de drank, totdat hij na een zelfmoordpoging wordt opgenomen in een ontwenningskliniek speciaal ingericht voor politiemannen.

imageimageimageimageimageimage

avatar van Materny

Materny

Niet een slechte film hoor.

Standaard.

avatar van erkin17

erkin17

erg leuke film duurde wel vond ik dat het een korte film was maarja niet zo erg

en hoe die man op het eind vermoord werd

wat ik vooral cool vond dat veel slachtoffers opgehangen waren

4.0

avatar van Martijnnn

Martijnnn

Gemiddelde actie film, begint best leuk, alleen jammer dat des te langer de film duurt des te minder hij word. 2.5*

avatar van finalman

finalman

Vraag me af vanwaar men die titel 'D-tox' gehaald heeft? Waar slaat dat nu op?

avatar van Mug

Mug

de-toxicatie (ontgiften in een ontwenningskliniek bijv....)

avatar van finalman

finalman

Mug schreef:

de-toxicatie (ontgiften in een ontwenningskliniek bijv....)

niet zo snel n antwoord verwacht

bedankt, Mug

avatar van Usual Suspect

Usual Suspect

Zo'n films hebben we zovaak gezien, totaal niet orgineel en niet bijzonder uitgewerkt.

Maar omdat ik fan ben van Sly is het voor mij toch nog wel een aardige film geworden, en dat komt mede door het harde einde.

3***

avatar van DragQueen

DragQueen

Aardige actie/ thriller, met een prima rol van stallone. naar mijn mening is de film van een gemiddeld niveau. nergens wordt het echt origineel. maar buiten dat is de film wel vrij sfeervol, en soms spannend te noemen. 3,5 sterren.

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

Zoutloze hap met Stallone die enigszins veelbelovend begint maar al snel wegzakt in clichématigheid en andere flauwigheden. Erg gemiddeld allemaal.

teigetje37

Onterecht naar mijn mening dat deze film zo een lage rank krijgt.

Onder gewaardeerde goede aktie film in combinatie met horror elementen.

Verassende spectaculaire aktie - horror film met momenten dat je op het puntje van je stoel zit !

Aanrader voor de liefhebber van dit genre.

Waardering: 4 sterren

avatar van White Trash

White Trash

Vind het wel een aardige film tis niet heel bijzonder. Pluspunt vind ik Stallone doet het niet slecht.

avatar van Max en Joep

Max en Joep

ik snap eigenlijk niet waarom iedereen altijd zo afgeeft op Stallone:

ik vind hem in deze film eigenlijk gewoon harstikke goed acteren.

avatar van White Trash

White Trash

Vind hem ook niet slecht idd vooral zn wat latere films.

korp

Matige film in het geheel. Sylvester Stallone acteert voor zijn doen wel goed.

avatar van fappie

fappie

• 2005 stemmen

Prima filmpje.. hij blijft boeiend tot het einde.. Stallone speelt prima..

avatar van Ninto

Ninto

Redelijke film, die niet verveelt. Maar daar is ook alles mee gezegd. Overigens vond ik Stallone wel lekker spelen.

avatar van Lennert

Lennert

Stallone zet hier een verbazingwekkend sterke rol neer als getraumatiseerde politieagent en bewijst wederom dat de Razzie Award van slechtste acteur van de afgelopen decennia schromelijk overdreven is. De rest van de cast doet het grotendeels ook erg goed, al blijf het een probleem dat het script niemand echt goed uitgediept heeft.

De achtergronden (besneeuwde berglandschappen en kille, betonnen tunnels) zijn goed gekozen en geven een beklemmend en geisoleerd gevoel. Het jammere blijft een beetje het verhaal zelf: voornamelijk de hele therapie lijkt nergens te werken, de motieven van Kris Kristofferson's personage blijven vaag en al die groepsgesprekken zijn een lachertje.

Een leuke avondsnack, die nergens echt diep gaat, maar voor een Stallonefilm behoorlijk origineel is.

avatar van papaEd

papaEd

Prima vermakelijke film.

avatar van Leno

Leno

Deze film is niets minder dan de gemiddelde Hollywood thriller, ook niet meer overigens. Stallone zet een redelijke rol neer en de overige cast speelt met best wat plezier zo lijkt het. De setting is sterk en de spannignsopbouw werkt redelijk. Jammerlijk dat het verhaal erg onlogisch is en het D-Tox gebeuren is onduidelijk en oppervlakkig uitgewerkt.

Wat overigens opvalt is dat de cast er jong uitziet, de film blijkt echter drie jaar op de plank te hebben gelegen.

avatar van blisteringdude

blisteringdude

Deze film is op het moment dat Stallone's carrière in een grote slop zat tot hij weer terugkwam met Rocky Balboa. Ik als Stallone fan kan deze film wel waarderen, ondanks alle clichés etc. Net een 3* Ben wel blij dat Stallone geen vergane glorie is geworden (zoals Seagal) en een glansrijke comeback maakte.

avatar van Ewing Oil

Ewing Oil

Ik vond het een aardige en vooral spannende film, het was zelf een van de betere films die Stallone heeft gemaakt sinds jaren, jammer dat deze film zo ondergewaarderd wordt.

avatar van hendriks

hendriks

als je de slechte commentaren leest van sommige hier met dat geen verhaal en slecht acteer werk inzit heb ik eerder idee dat je geeneens de film gezien hebt het is gewoon een goede aktie thriller met een leuke cast verhaal begint goed smeris jaagt op politie moordenaar denkt dat die hem heeft maar blijkt nog te leven en speelt spel met stalone niks met deze film en stallone haters kijk dan gewoon niet ze films een 4

avatar van orbit

orbit

• 12092 berichten

Wel leuke combi van een serial killer film en concept van The Thing.. helaas is dat ook exact wat het is, iets extra's hebben ze niet weten te brengen. Amerikaansheid ten troef, incluis villain die uiteindelijk wel een beetje een Brits accent blijkt te hebben

avatar van John Lee Hooker

John Lee Hooker

Tegenvaller. Begon niet gek maar ik vond het echt jammer dat ze naar die ontwenningskliniek gingen. Ik had liever gezien dat Jake achter de seriemoordenaar zat. Nu is het een groepjescliche wat niet boeiend blijft tot het einde. Toestand buiten met de wind oogt niet echt fresh, verder nog wat rare montage-stukjes. Toch leuk om Stallone in deze rol te zien, het is niet alleen pure actie maar er komen ook wat woorden aan te pas.

Beetje zwak over het algemeen.

avatar van Triple G

Triple G

Vrij zwak. Matig acteerwerk, standaard verhaaltje met, zoals reeds vele malen eerder gezegd, een bak cliché situaties/uitspraken... Met, klaarblijkelijk, toch enig behoud van spanning gezien ik de film heb kunnen uitzien....

avatar van Triple G

Triple G

orbit schreef:

en concept van The Thing..

Tja, da's dan ook het enige. De uitwerking van The Thing was aanzienlijk sterker. Daarmee vergeleken is dit niets anders dan een mislukte diefstal...

avatar van killer13

killer13

aardige film. de eerste 20 en de laatste 30 minuten zijn goed maar daartussenin is het best saai. bij vele momenten doet de film denken aan mindhunters (een geweldige thriler trouwens) maar mindhunters film weet de spanning helemaal op te bouwen tot het einde en wordt nergens saai. dat is waar d-tox in faalt. na de eerste 20 minuten die wel spannend en goed zijn verwacht je veel meer van de rest van de film. 40 minuten lang gebeurt er zo goed als niets, dialogen waarin je de personages leert kennen. deze dialogen zijn erg matig net zoals het acteerwerk. hierdoor voelen de personages wat leeg aan, en zal je er geen moer om geven als iemand sterft. kris kristoferson doet het wel goed op het gebied van acteren en sean patrick flannery was ook niet slecht. stallone deed het in mijn ogen prima zoals altijd.

al bij al is dt geen al te sterke film die je lang nablijft. maar toch geef ik deze een 3.

avatar van GuyB

GuyB

Gemiddelde film.

Stallone doet het niet slecht, de sfeer is er op sommige momenten wel wat aanwezig, alles is vrij matig uitgewerkt.

avatar van jipt

jipt

Suffe film, gebeurt weinig. Had geen band met de personages en vond het allemaal maar een slechte The Thing rip off. Was verder ook niet heel spannend.

Veel te haastig filmpje, onvoldoende

avatar van Pete_033

Pete_033

Volgens IMDB is deze film al gefilmd in 1999 en heeft tot 2002 op de plank gelegen

Redelijk standaard film die het basisconcept van The Thing en bijvoorbeeld Seven jat maar nergens echt spannend wordt. De film bevat ook een goede cast dus er had veel meer uit kunnen worden gehaald....

Deze is gemaakt in de tijd dat de filmcarriere van Stallone naar beneden ging (hierna het dieptepunt met Driven) maar toch vangt hij er nog 20mil voor