• 10.935 nieuwsartikelen

Met onder meer: Ashley Olsen, Mary-Kate Olsen en Eugene Levy

Gesproken taal: Engels

Releasedatum: 5 augustus 2004

Plot New York Minute

"Anything can change in a New York minute."

Jane en haar zus Roxanne Ryan zijn een dagje in New York. Jane wil proberen een studiebeurs te krijgen, terwijl Rocky Roxanne graag in een rockband wil spelen. Helaas gaat er die dag veel mis, een goede gelegenheid voor de meiden om elkaar beter te leren kennen.

Bennie Bang

Jim, The Bike Messenger

Hudson McGill

Senator Anne Lipton

avatar van &Katrin

&Katrin

De beste film van Mary-Kate & Ashley tot nu toe. Okee , het is geen sterk verhaal , en natuurlijk is dit de zoveelste tweeling film , maar ik vond hem vermakelijker dan de meeste filmen van Hilary Duff of Lindsay Lohan..

2,5 *

avatar van mr_erp

mr_erp

amazingmoi schreef:

kvin mary-kate echt een zeer goede actrice.haar gezichtsuitdrukkingen zijn idd erg goed,persoonlijk vind ik haar een veel betere actrice dan zusje ashley!

Ik vind ze dr allebei wel goed uitzien

avatar van karimadoll

karimadoll

mr_erp schreef:

Ik vind ze dr allebei wel goed uitzien

duh!! daarom kijken de meeste mensen dit ook. de twee zusjes hebben echt geen acteertalent!! ze zijn alleen maar mooi en rijk!!

en oké miss ook slim

avatar van karimadoll

karimadoll

een hele leuke film!! soms grappig en soms komen de grappen niet zo goed over. het einde is wat raar..

avatar van finitio

finitio

Wat een zwakke film, de enige reden dat mensen deze bekijken is omdat de Olsen twins erin zitten

avatar van cinema.

cinema.

Deze ga ik vanavond eens opzetten

avatar van jumpstylemovie

jumpstylemovie

De film is voorspelbaar genoeg aardig zwak , maar hij is best leuk ( De Olsen Twins ook wel )

3.5***

Die twins zien er toch niet echt leuk uit .

avatar van LaCosaNostra

LaCosaNostra

Wel gelachen Olsen Twins zijn natuurlijk altijd leuk

avatar van tommykonijn

tommykonijn

Ging wel, Niet echt wat je noemt een Topfilm als je het mij vraagt, Niet erg Goed geacteerd door sommige mensen en het Verhaal was een beetje gewoontjes maar opzicht niet echt een Film die je Bagger hoeft te noemen naar mij mening dit is een typische Film waarvan je moet houden anders is het niks en ik heb het beiden : Ik haat het niet en ik houd er ook niet van dus wordt m'n Cijfer ook ongeveer gemiddeld.

avatar van Lavigne

Lavigne

Opzich wel een leuke film, af en toe heb ik er echt om kunnen lachen al was het allemaal wel heel erg nep in elkaar gezet natuurlijk.

Maar wel leuk om te zien dat de zussen zo verschillend zijn en uiteindelijk niet zonder elkaar kunnen

Ja, wel leuke film!

avatar van skipy05

skipy05

was een goede film met af en toe wel grappige stukken. ik vind dat de Olsen Twins het wel goed doen.

avatar van selientje

selientje

hele leuke film, veel leuker dan ik had verwacht. met heel ver leuke en grappige momenten ik heb er erg om gelachen

avatar van Michou

Michou

Gewoon een leuke gezellige film om te kijken! De olsen twins vind ik hier wel goed in

avatar van notorious_kim

notorious_kim

Middelmatige film zoals we van de olsen twin gewoon zijn.

avatar van maxo922

maxo922

Mwah, gaat wel. wel een paar grappige stukjes. * 2,5

avatar van brielen

brielen

Hapklaar entertainment waar niet te veel hersenpijniging komt bij kijken. Onderhoudend en leuk filmpje.3.

Theunissen

Ik verwachte een zeer trieste film maar achteraf gezien viel het wel mee. Ashley Olsen en Mary-Kate Olsen waren niet zo irritant zoals ik had verwacht, ze waren soms zelfs grappig. Dankzij Eugene Levy steeg de film net boven het flop niveau. Verhaal is zeer luchtig.

avatar van L0sT_R3B3L

verwende trutjes bah

Jaloers?

avatar van benthe

benthe

Wat een heerlijke verstand op 0 film. Grappig, leuk verhaal! Af en toe wel voorspelbaar, maar dat zijn de meeste films in deze genre!

avatar van DonOswaldo

DonOswaldo

• 1931 stemmen

De beste mary-kate en ashley film die ik gezien heb.

Vermaakt en kijkt lekker weg en heeft zelfs een enkel grappig momentje.

Verders ook leuk dat Eugene Levy erin speelt, hij is altijd wel grappig

Verder niks super-bijzonders, maar wel leuk. En ja idd ook voorspelbaar, maar als je daarover gaat klagen ben je niet helemaal bekend met het genre..

avatar van skullcandygirl94

skullcandygirl94

wie is ook alweer mary-kate? zij speelt toch de stoere personage in de film? maar verder de film heeft ook leuke stukjes alleen die politie agent komt een beetje raar en vreemd over.

avatar van Veruca

Veruca

Je kan zeggen wat je wilt, maar met al die loserfilmpjes hebben zij 800 miljoen op de bank gekregen, voor hun 25e.

Zou ik ook geen nee tegen zeggen!

avatar van MoFeDu

MoFeDu

Een uitblinker naar beneden in zijn genre. Ik hou sowieso niet van dit soort films, maar dit was wel heel erg slecht. Alleen die 'bad guy' al, dat is toch niet serieus te nemen. En al die verschrikkelijke toevalligheden die in beeld komen, zoals die fietser die zo de armen van een van die zussen in valt, kom op zeg normaal kan ik daar nog wel om lachen maar dit ging wel heel ver.1*

avatar van mikey

mikey

Best nog wel een vlotte film van die 2 miepen die nu al 20 jaar op tv zijn te zien. Hun tv vader van die serie (?) van toen had een grappige cameo. Het was ook best een maffe scene: de twins die in handdoekjes door manhattan heenrennen. In die zin verrast de film je wel. verder vele makkelijke grappen, en dramaatjes .. ach een kiddo film he

avatar van juliegirlxoxo

juliegirlxoxo

Leuke film,heb wel hoed gelachen,ook is het leuk dat ze niet van het ene moment vijanden zijn en in een seconde beste vriendinnen maar dat het geleidelijk gebeurt,want is veel films makes ze die fout en in deze niet

avatar van dave

dave

Het gebeurt niet vaak dat ik tijdens een film meermaals opzichtig nee zit te knikken. Deze graatmagere, vuurspuwende draak cremeert alles waar meeslepende, komische of kortweg entertainende cinema voor staat. De brandweer staat erbij en kijkt ernaar, om vrij snel tot het besef te komen dat niets verholpen had kunnen worden. Dit wanproduct is hopeloos tot op het bot en het enige dat de pijn min of meer verzacht is een tube brandzalf achteraf.

De drie sterren die ik hier eerder aan toekende hadden gelukkig net hun vierde verjaardag gevierd, doch niettemin een waar raadsel dat ik zelfs op zestienjarige leeftijd niet in staat was een onderscheid te maken tussen goed en kwaad. Ik zag Satan aan voor God, terwijl God in feite morsdood was.

Een simpele onderbouwing is gelukkig makkelijk samen te vatten. Het acteerwerk is uitermate ergerlijk. Enkel Levy mocht een tweetal grijnzen boetseren op mijn doorgaans amorfe gelaat. De tweeling, de onnozele slechterik en vooral de werkelijk afgrijselijke vriendjes, die steeds op de meest ongeloofwaardige manieren het verhaal binnenvallen, doen huiveren. Ik kreeg er zowaar rode wangetjes van. 'New York Minute' is er tevens in geslaagd pure irritatie om te zetten in een soort fysisch omhulsel, dat na afloop met een schuurborstel verwijderd moet worden. Helaas niet zo makkelijk te doorprikken als de luchtbel die het misbaksel in wezen voorstelt.

Daarnaast zijn de dwaze zijplotjes en niet te vergeten de rode draad allesbehalve boeiend, eens temeer omdat randactiviteiten er veelal bij de Chinese vlechten bijgesleept worden. Onnodige split screens en martelende achtergrondmuziek die in een oneindige lus wordt afgespeeld doen er enkel een schepje bovenop.

Verder wel een aardig filmpje.

1,00 (0,75)

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss (moderator films)

Niet echt grappig, maar de Olsen-tweeling hebben een flair en charisma en dat doet heel veel. Het heeft allemaal weinig om het lijf maar het is in een vloek en een zucht voorbij en is vooral heel erg pretentieloos. Geen hoogstaande film maar accuraat vermaak uit de lagere regionen van de Noord-Amerikaanse commerciële cinema.

avatar van Shadowed

Shadowed

Mwa.

Niet heel slecht, niet heel goed. Het is duidelijk dat dit een jeugdfilm is, maar het is altijd jammer dat de regisseurs daarmee lijken te denken dat de films niet veel inspanning nodig hebben in het schrijfwerk en regie. Ook deze film kent vaak niet al te best schrijfwerk/regie.

Tevens mijn eerste aanraking met de Olson-sisters. Als duo dan, ik heb ze weleens voorbij zien komen in andere films, maar meestal in bijrollen of apart. Als jeugd-duo is dit mijn eerste aanraking. Ze lijken in ieder geval wel hun draai te hebben gevonden in het genre.

De zusjes doen het uiteindelijk ook wel leuk, maar bij vlagen spat er wat amateurisme vanaf. Alsof ze toch niet helemaal durfde hier en daar. Uitstraling hebben ze zeker, maar ontlopen hun terughoudende houding helaas niet, dat is soms merkbaar.

Plot is nogal standaard en voorspelbaar. Behalve dat het schrijfwerk nog iets simpeler en luier is. Het lijkt alsof Gordon zijn eigen ding deed achter het roer en toen onder druk werd gezet nog wat boodschapjes en moralisme in de film te gooien. Wanneer de film de serieuze klank laat klinken voelt dit zo plots en geforceerd aan dat het niet wil werken.

Voor de rest ontbreekt het de film aan tempo. De regie laat af en toe vlotte dingetjes zien, maar Gordon focust zich te weinig op de vaart waardoor de film af en toe niet al te interessant is. De humor werkt denk ik ook alleen voor de jeugd het best. Levy raakt af en toe de juiste klank. Richter was af en toe ook wel leuk als die taxichauffeur.

Het is een standaard productie geworden die helaas niet verder wil kijken dan de standaardlijn. Gordon houdt het allemaal erg veilig na een best opmerkelijk geschoten opening. De vaart die de film had kunnen redden zit er helaas ook niet in.

avatar van Mysterie-schrijver

Mysterie-schrijver

Zelden zo’n slechte film gezien. Gaat werkelijk nergens over.
De enige scène die ik nog vermakelijk vond is de scène waarin de moeder van Trey binnenkomt en aan Trey vraagt waar Reynaldo is.

Jared Padalecki (Trey) maakt de film nog wel een beetje de moeite waard. Ik vraag me af waarom hij zich heeft gecast voor die film, vind hem daar veel te goed voor.

Ook de cameo van Bob Saget vond ik leuk. Maar verder… nee.

Muziek is helemaal niks, dus een halve ster is wat mij betreft genoeg.

avatar van MOVIEMAZZTER

MOVIEMAZZTER