Some Girls (1988)

Alternatieve titel: Sisters

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Michael Hoffman
met Patrick Dempsey, Jennifer Connelly en Sheila Kelley

Michael, een student, brengt de Kerst door bij zijn vriendin Gabriella en haar familie, in Canada. Daar aangekomen vertelt zij hem dat ze niet meer van hem houdt. Bovendien zijn de leden van Gabriella's familie stuk voor stuk nogal bizar te noemen...

Tegenvallende film waarin een student wordt uitgenodigd door zijn vriendin om met haar familie de kerst door te brengen. Het geheel wordt al vrij snel nogal langdradig. Dit komt vooral ook omdat je eigenlijk geen hoogte krijgt van de toch ietwat absurde personages. Zeker niet grappig, en ook niet echt romantisch.

avatar van Aapje81
Vervelende film met een hoop vermoeiende personages en een scenario dat geen enkel moment lekker loopt. Verder wordt er niet overtuigend geacteerd met de nietszeggende Patrick Dempsey voorop.

De enige pluspunten zijn de schitterende decors en de verschijning van Jennifer Connelly.

Eigenlijk is de film alleen interessant als je Patrick Dempsey en Jennifer Connelly op jonge leeftijd wilt zien acteren.

Matig

P.s. Nu te zien op AMC.