Blue Streak (1999)

Verenigde Staten / Duitsland
Actie / Komedie

geregisseerd door Les Mayfield
met Martin Lawrence, Luke Wilson en Peter Greene

Miles Logan is een juwelendief die net zijn grote slag geslagen heeft met het stelen van een gigantische diamant. Hij wordt echter gepakt, en verstopt zijn buit in een gebouw. Wanneer hij na twee jaar vrij komt, en zijn buit op wil gaan halen, komt hij erachter dat het gebouw veranderd is in een politiegebouw. Hij vermomt zich als agent om in de buurt van de diamant te komen.

film_kaza
grappig verhaal. ook een leuke film. vooral omdat martin lawrence erin speelt.

3 sterren

Martin Lawrence blijft grappig !
Heb met veel plezier naar de film gekeken , maar zal hem niet gauw opniew zien .

Voor mij was dit echt een film om te ontspannen. Het leuke komische verhaal en dan soms de geslaagde moppen van Lawrence, dit is voor mij echt topvermaak!!!!

wesbrina schreef:
Martin Lawrence blijft grappig !

Ik kijk deze film toch wel 4x per jaar

kArIzMa_TuRk
erg leuke Martin Film. echt erg vermakelijk. hij blijft leuk ook naar meerdere keren zien.

Ik ga hem nu even opzetten.

Hij blijft idd leuk, hoe vaak je hem ook ziet.
Martin Lawrence is gewoon erg grappig en het verhaal is ook leuk. ik geef hem daarom 4.5 ster

avatar van jackie chan
leuk filmpje.

van die goeie grappen maar 't is net rush hour zonder actie

avatar van D-ark
Zeer aardige film. Goede acteurs en een leuk verhaaltje en goede grappen.
een 3,0

weer een grappige film met martin lawrence/
een topfilm!!! 4 *

avatar van daanos;
vond dit eigelijk wel een echt leuke film, heb me goed vermaakt, grappige momenten, maar dat waren wel echte komedie-film momenten maar ja... daar hou ik ook wel van.

de flim krijg van mij 3,5 ster!

jayytjee
ja deze film was erg leuk met lawrence.. ik blijf om hem lachen.. 3 *

_48_MX_
Hilarische film en alweer het geweldige acteerwerk van Martin Lawrence. Deze film is echt goed, zeg ik je.

Mits je van Komedie en Actie gecombineerd houd naturlijk.
5.0

_48_MX_
jackie chan schreef:
leuk filmpje.

van die goeie grappen maar 't is net rush hour zonder actie

Ik vind niet dat je Martin Lawrence kunt vergelijken met een Chinees

Morgen maar weer eens gaan kijken 1e keer dit jaar.

avatar van %%%%%%
Wel een leuke film. Met een leuk verhaaltje.Martin Lawrence acteerd grappig (goed). Een grappige film 3 sterren

rensiboy
ik vind het allemaal een beetje saai worden, heel vaak is het met diamentenroof en zo.
niet slecht acteerwerk van martin lawrence hoor maar over het algemeen had ik meer verwacht van deze film.
maar martin lawrence is wel super

Hop
Gewoon verstand op nul en lachen!

3.5

avatar van PaulieWalnuts
Toch wel erg vermakelijk, wanneer Lawrence ook door het verkeer heen wil met "politie-taal".

avatar van Tun-89
Zéker een goeie Actie-Komedie!!
Martin Lawrence en David Chappelle waren goed, maar vooral super grappig. Ik vind het best een originele film, en heb me zeer vermaakt. dikke 3

Martin Lawrence blijft gewoon grappigg...en als het nu weer op tv zal komen ga ik het tog weer kijke...het blijft leuk en grappig..

Overdreve grappi

Jorge-E
Hillarisch gewoon. 5 sterren.

avatar van Minority_Check
martin blijft 1 van de beste komieken
de verhaal was wel ietsje saai hier
de grappen waren het enige leuke hieraan

avatar van superbassie
Martin Lawrence is en blijft meesterlijk! Alleen die kop van die gast al!
Hele grappige film met ook leuke stukjes van Dave Chappelle.

avatar van HarmJanStegenga
superbassie schreef:
Martin Lawrence is en blijft meesterlijk! Alleen die kop van die gast al!
Hele grappige film met ook leuke stukjes van Dave Chappelle.

Lawrence is zeker erg grappig! Maar de scenes met Dave Chappelle zijn toch echt geweldig! Ik heb me rot gelachen...!

avatar van tn2543
Deze film is echt grappig !!!

Ik vind Martin Lawrence één van de beste 'zwarte' comedians naast Eddie Murphy en Dave Chapelle. Ik ben ook een grote fan van de show; Martin, de eigen show van Martin Lawrence.

Ik heb toch het gevoel tijdens deze film, dat Martin zich op bepaalde momenten wat inhoudt. Ik had wat meer van Dave Chapelle willen zien en scenes waarin Martin meer typetjes na doet, zoals die pizzaboy. Al met al een leuke komedie om te kijken.

Ik gaf een 3.0.

Erg leuke actie komedie die je iedere keer als hij op tv langskomt toch kijkt! Vergelijkbaar met Bad Boys en Beverly Hills Cop.

avatar van Shinobi
Leuke comedy om te zien, vooral door Lawrence. Ik heb ergens gelezen dat het overgrote deel van deze film is geïmproviseerd door Lawrence, zoals die ene scène dat hij een pizza komt bezorgen. Verder blijft deze film gewoon leuk om te zien.

Ik geef 'm 3, 5 sterren.

avatar van arne66
Die scène met die pizza heeft hij niet geïmproviseerd lijkt mij. Aangezien hij dan een heel kostuum en kapsel daar voor moest regelen. Hij zal waarschijnlijk zijn teksten iets hebben aangepast. Maar die pizza niet, aangezien improviseren komt op het moment dat je bezig bent met acteren, en dat met die pizza moet je voorbereiden.