When Innocence Is Lost (1997)

geregisseerd door Bethany Rooney
met Keri Russell, Vince Corazza en Jill Clayburgh

Als de zeventienjarige scholiere Erica zwanger van haar vriend Mike blijkt te zijn, kiest ze voor het kind, hoewel Mike het daar helemaal niet mee eens is. De twee gaan dan ook uit elkaar, maar de ouders van Mike willen de zorg voor hun kleinkind graag op zich nemen. Ze eisen tijdens een rechtszaak het voogdijschap en winnen in eerste instantie, omdat Erica een studerende moeder is. Zij geeft het echter niet zomaar op.

Greeneyelady1
Heeft niemand wat over deze film te vertellen, behalve de 6 stemmen die het gekregen heeft?

avatar van matthijs_013
Nouja, er valt gewoon vrij weinig over te vertellen. Doorsnee tv-filmpje van Lifetime die nieteens zo slecht geacteerd is, maar gewoon een sentimenteel script heeft.