Fack Ju Göhte 2 (2015)

Duitsland

geregisseerd door Bora Dagtekin
met Karoline Herfurth, Jana Pallaske en Elyas M'Barek

De koele ex-oplichter en nieuwbakken leraar Zeki Müller is door zijn enigszins andere manier van lesgeven zeer populair geworden bij zijn studenten. Maar toch ergert hij zich aan zijn nieuwe baan: het vroege opstaan, voortdurend huiswerk verbeteren en vervelende kinderen. Daarnaast is er de energieke directeur Gerster, die zich altijd druk maakt omdat ze het imago van de school koste wat kost wil verbeteren. Ze wil haar prestigieuze Schillergymnasium ook laten verbroederen met een Thaise school. Daarom reizen Zeki en collega Lisa Schnabelstedt af naar Thailand.

TEASER