The Pajama Game (1957)

Komedie / Drama

geregisseerd door George Abbott en Stanley Donen
met Doris Day, John Raitt en Carol Haney

De werknemers van een pyjama-fabriek eisen loonsverhoging. Katie is hun vertegenwoordigster, maar wordt ondertussen verliefd op Sid, de baas van de fabriek.

Voorspelbaar filmpje, waarin net iets te veel gezongen wordt, maar best wel vermakelijk. 3*

leuke film, maar ik ben er al drie keer aan begonnen en het lukt me niet om hem uit te kijken. Het verhaal is niet zo dat ik er werkelijk in blijf hangen of geconcentreerd naar kan kijken. De kostuums zijn erg leuk en het verhaal ook, een echte feel-good.