Genre: Actie / Komedie
Speelduur: 161 minuten
Oorsprong:
Verenigde Staten
Geregisseerd door: Paul Thomas Anderson
Met onder meer: Leonardo DiCaprio, Sean Penn en Benicio Del Toro
IMDb beoordeling:
7,7 (318.193)
Gesproken taal: Engels en Spaans
Releasedatum: 25 september 2025
Beleef deze film nu bij Pathé! TIPOn Demand:
Bekijk via Pathé Thuis
Bekijk via HBO Max
Niet beschikbaar op Netflix
Niet beschikbaar op Videoland
Niet beschikbaar op Prime Video
Niet beschikbaar op Disney+
Niet beschikbaar op Google Play
Niet beschikbaar op meJane
Te zien in 26 bioscopen
Plot One Battle after Another
"Some search for battle, others are born into it..."
De uitgebluste revolutionair Bob leeft samen met zijn energieke, zelfredzame dochter Willa ondergedoken op een rustige plek en gaat stoned en paranoïde door het leven. Als zijn aartsvijand na zestien jaar weer opduikt en Willa verdwijnt, moet de voormalige rebel zichzelf bij elkaar rapen om haar te vinden, waarbij zowel vader als dochter wordt geconfronteerd met de consequenties van zijn verleden.
Externe links
- Zoek naar deze film op dvd/blu-ray op Amazon
- IMDb (7,7 / 318193)
- Trailer (YouTube, ondertiteld)
- One Battle After Another (MusicMeter)
- Pathé Thuis: vanaf € 10,99 / huur € 4,99
- Kijk op HBO Max
Social Media
Acteurs en actrices
Col. Steven J. Lockjaw
Willa
Sensei Sergio St. Carlos
Deandra
Perfidia
Laredo
Virgil Throckmorton
Bill Desmond
Sommerville
Reviews & comments
Basto
-
- 11990 berichten
- 7422 stemmen
Daar ben ik het toch niet mee eens. Leonardo is niet een karikatuur maar een archetype. Leonardo maakt tegelijk een mens van zijn personage. Penn doet dat niet en dat is wat mij betreft echt dé zwakke plek van de film . Is overigens niet alleen de schuld van Penn. Het is ook op scriptniveau veruit het zwakste personage.
Ik vind dan weer DiCaprio de zwakste schaken omdat het personage gewoon niet bij hem past. Hij is te veel een pretty boy en in zie constant Leo door zijn personage heen. Had liever Joaquim Phoenix in die rol gezien. Die zet het stonertype in Inherent Vice feilloos neer.
Penn kan ik dan weer enorm om lachen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22416 berichten
- 5120 stemmen
Dicaprio is toch al zeker 20 jaar geen pretty boy meer. Dat hield wel op toen hij de dertig passeerde, Is bepaald niet iemand die mooi ouder geworden is. Integendeel zelfs, Phoenix weet ik niet. Daarvoor mist het personage iets duisters. Als Phoenix het had gespeeld was dat erin geslopen en dat had de film geen goed gedaan. Vind Dicaprio ook niet in de eerste plaats een stoner. En zo speelt hij dat ook niet gelukkig. Inherent Vice had weer niet met Dicaprio gemoeten omdat daar het duistere Phoeniix-randje nou net wel heel passend is.
Basto
-
- 11990 berichten
- 7422 stemmen
Dicaprio is toch al zeker 20 jaar geen pretty boy meer. Dat hield wel op toen hij de dertig passeerde, Is bepaald niet iemand die mooi ouder geworden is. Integendeel zelfs, Phoenix weet ik niet. Daarvoor mist het personage iets duisters. Als Phoenix het had gespeeld was dat erin geslopen en dat had de film geen goed gedaan. Vind Dicaprio ook niet in de eerste plaats een stoner. En zo speelt hij dat ook niet gelukkig. Inherent Vice had weer niet met Dicaprio gemoeten omdat daar het duistere Phoeniix-randje nou net wel heel passend is.
Maar de man was terrorist. Juist die donkere kant vind ik niet goed tot zijn recht komen in het personage van DiCaprio
starbright boy (moderator films)
-
- 22416 berichten
- 5120 stemmen
Ik vind dat nou juist wat zijn personage interessanter maakt. Hij heeft dat donkere randje wel in het begin maar is het kwijt als we later zijn en dat voelt DiCaprio fantastisch aan. Hij haalt daar ook humor uit. Phoenix had dat randje niet weg gekregen.
Basto
-
- 11990 berichten
- 7422 stemmen
Ik vind dat nou juist wat zijn personage interessanter maakt. Hij heeft dat donkere randje wel in het begin maar is het kwijt als we later zijn en dat voelt DiCaprio fantastisch aan. Hij haalt daar ook humor uit. Phoenix had dat randje niet weg gekregen.
Agree to disagree
Number23
-
- 8638 berichten
- 5694 stemmen
Een achtbaanrit van 160 minuten, het bestaat dus nog, films die boeiend blijven gedurende zo'n flinke speelduur.
Sean Penn speelt de pannen van het dak, dat wordt sowieso een Oscarnominatie. Leo zal er ook wel eentje krijgen, maar hij heeft het beeldje met betere rollen misgelopen. Benicio is heerlijk als rots in de branding.
Nog verrassend veel humor in zo'n donker en kritisch verhaal, de realiteit is dan ook tragedie en komedie tegelijkertijd.
The Brain
-
- 278 berichten
- 282 stemmen
Het zal een film zijn, die niet iedereen kan waarderen. Doe je dat wel, dan is het grote scherm hierbij echt een meerwaarde, zeker omdat alles zo enorm goed in beeld is gebracht. Wat mij betreft een meesterwerk en de beste film van Anderson tot nu toe en hij heeft al een paar hele goede gemaakt.
5,0*
Spetie gebruikt de afbeelding van Tuco uit "The good the bad and the ugly" en is net als ik gecharmeerd van deze film van Anderson. Na het zien van "One battle after another" gisteren in de bioscoop moest ik eigenlijk gelijk denken aan de oude spaghetti westerns, langsaam voortschrijdende avonturen met uitgerekte scenes die je van begin tot eind in hun greep houden. Films met een duidelijk thema zoals hebzucht of wraak waarbij je niet hoeft na te denken over de politieke correctheid.
Als je nu alle vermeende dubbele bodems buiten beschouwing laat en naar deze film kijkt als naar een oude western dan valt er veel te genieten. Het verhaal begint met een groep radicale linkse actievoerders die heel wat op hun kerfstok hebben en zodoende in aanraking komen met een verknipte militair, een glansrol van Sean Penn die hier gelijk een gooi naar de Oscars doet. We maken een sprong in de tijd naar het hedendaagse waar het eigenlijke verhaal zich ontpopt, of verder ontwikkeld, hoe je het maar bekijkt. Onze verknipte militair is gepromoveerd tot kolonel en wil graag deelnemen aan een ultra rechtse organisatie a la de Ku Kux Klan, het verleden zit hem in de weg.
Alle personages zijn lekker overdreven maar niet al te onrealistisch, er zit zwartgallige humor in de film zonder dat het lachwekkend wordt, er is volop actie en net zoveel drama. Het verhaal blijft boeien door steeds weer nieuwe zijlijntjes en interessante personages die opduiken. We krijgen veel close-up's te zien, prominente koppen in beeld en uitgerekte scènes van achtervolgingen, eigenlijk net als in de oude westerns. De muziek, veelal een dissonant pingelende piano, onderstreept de spanning en houdt zich stil daar waar nodig. Heel functioneel deze soundtrack, mooi is anders ik heb toch liever pakkende muziek. De acteerprestaties zijn van eigenlijke alle acteurs van een ongekend hoog niveau. Dit is een film die je in de toekomst zeker nog eens terug wilt zien misschien wel een klassieker voor de toekomst.
Het is geen film die het grote publiek onmiddellijk zal aanspreken, de afwezigheid van vrouwen in de bioscoop was daar wel tekenend voor, die gingen liever kijken naar een ontblote Jim Bakkum in "onze jongens'.
Als je filmliefhebber bent en je klassiekers kent dan moet je One Battle absoluut gaan kijken, ik heb me er geen minuut mee verveeld.
Partyboooi
-
- 795 berichten
- 1395 stemmen
Leuke, onderhoudende film die toch wel iets te lang duurt. Sean Penn steelt de hoofdrol, enorm leuke acteerprestatie! Vooral dat loopje...
Film is verder interessant, komisch en spannend (zeker op het einde). Goed acteerwerk door de meesten, alhoewel de moeder mij irriteerde (Weet niet waarom). DiCaprio is altijd goed, maar wordt nu wel overtroffen door het excentrieke karakter van Penn.
Zien in de bios? Jazeker!
4*
Lavrot
-
- 904 berichten
- 0 stemmen
Alle personages zijn lekker overdreven maar niet al te onrealistisch, er zit zwartgallige humor in de film zonder dat het lachwekkend wordt, er is volop actie en net zoveel drama. ... ... De acteerprestaties zijn van eigenlijke alle acteurs van een ongekend hoog niveau. Dit is een film die je in de toekomst zeker nog eens terug wilt zien misschien wel een klassieker voor de toekomst.
Het is geen film die het grote publiek onmiddellijk zal aanspreken, de afwezigheid van vrouwen in de bioscoop was daar wel tekenend voor, die gingen liever kijken naar een ontblote Jim Bakkum in "onze jongens'.
Als je filmliefhebber bent en je klassiekers kent dan moet je One Battle absoluut gaan kijken, ik heb me er geen minuut mee verveeld.
Om met dat laatste te beginnen als filmliefhebber kan je OBAA beter links laten liggen; niets nieuws onder de zon. Hou je echter van achtervolgingen, explosies, schietpartijen, zinloos geweld, flauwe humor, karikaturen (ja een pregnant kenmerk van het Western-genre) en spektakel dan zit je gebeiteld.
Neem nou dat moment dat Lockjaw ondersteboven hangend in zijn auto voor dood wordt achtergelaten nadat Bob even polshoogte kwam nemen. Even later duikt (poeh hé wat een ge-wel-dig-e plotwending, goh in welke blockbuster komt zoiets nou niet voor?) Lockjaw midden op de weg strompelend weer op, jawel hoor, met een aan flarden geschoten kaak (goed verzonnen zeg, die naam voor het Penn-personage. Ik vind het te kinderachtig voor woorden. In de bioscoopzaal hoorde ik iemand fluisteren "Het lijkt Monty Python wel."
Of neem die achterlijke veel te lange achtervolgingscene over de daken, wat rechtstreeks uit die infantiele video-games is gekopieerd. Niet om aan te zien! Hoe oud denk je dat ik ben, Mr Anderson? 12?
Nee, ik ben diep teleurgesteld in deze PTA-creatie, want Anderson weet dondersgoed de menselijke psyche via een ingenieus verhaal op het witte doek te krijgen (Phantom Thread) en zijn vorige versie gebaseerd op dezelfde roman met Inherent Vine met Phoenix was door het gekozen perspectief ook veel beklijvender. Deze OBAA is gemaakt voor de massa en zal door diezelfde massa hoog scoren. Jammer.
Basto
-
- 11990 berichten
- 7422 stemmen
Om met dat laatste te beginnen als filmliefhebber kan je OBAA beter links laten liggen; niets nieuws onder de zon. Hou je echter van achtervolgingen, explosies, schietpartijen, zinloos geweld, flauwe humor, karikaturen (ja een pregnant kenmerk van het Western-genre) en spektakel dan zit je gebeiteld.
Neem nou dat moment dat Lockjaw ondersteboven hangend in zijn auto voor dood wordt achtergelaten nadat Bob even polshoogte kwam nemen. Even later duikt (poeh hé wat een ge-wel-dig-e plotwending, goh in welke blockbuster komt zoiets nou niet voor?) Lockjaw midden op de weg strompelend weer op, jawel hoor, met een aan flarden geschoten kaak (goed verzonnen zeg, die naam voor het Penn-personage. Ik vind het te kinderachtig voor woorden. In de bioscoopzaal hoorde ik iemand fluisteren "Het lijkt Monty Python wel."
Of neem die achterlijke veel te lange achtervolgingscene over de daken, wat rechtstreeks uit die infantiele video-games is gekopieerd. Niet om aan te zien! Hoe oud denk je dat ik ben, Mr Anderson? 12?
Nee, ik ben diep teleurgesteld in deze PTA-creatie, want Anderson weet dondersgoed de menselijke psyche via een ingenieus verhaal op het witte doek te krijgen (Phantom Thread) en zijn vorige versie gebaseerd op dezelfde roman met Inherent Vine met Phoenix was door het gekozen perspectief ook veel beklijvender. Deze OBAA is gemaakt voor de massa en zal door diezelfde massa hoog scoren. Jammer.
Alle scenes die je benoemt zijn wel op een hele eigen en eigenzinnige wijze vormgegeven. Film is meer dan enkel het verhaal. Het is vooral vorm. En juist door de vorm (De vrije soundtrack, laatste autoachtervolging zjn daar sterke voorbeelden van.) is OBAA een unieke belevenis.
Fortune
-
- 4317 berichten
- 2774 stemmen
Een goed gemaakte misdaadfilm maar kan er niet heel veel meer in ontdekken. Visueel best wel interessant op verschillende momenten. Dat personage van Sean Penn is wel hilarisch. Maar kan er niet veel meer in ontdekken dan enkele goed gemaakte scenes. Vergeleken met Boogie Nights of There Will Be Blood een film dat weinig te vertellen heeft maar ook niet relevant aanvoelt voor het huidige Amerika. Er is een rechtste revolutie gaande en niet een linkse. Hoe dan ook vermakelijk maar misschien wel de meest oppervlakkigste film van P.T.A en ik had er meer van verwacht. Doet veel denken aan Tarantino deze. Vermakelijk is het zeker maar ook niet meer dan dat.
Walter S.
-
- 1717 berichten
- 1373 stemmen
Eens met wat Fortune hierboven zegt, goed mee vermaakt maar geen topfilm als Boogie Nights of Magnolia.
FinkPloyd
-
- 644 berichten
- 1964 stemmen
De film is losjes gebaseerd op Pynchons boek Vineland (1990) dat in 1984 afspeelt en bedoeld was als een waarschuwing tegen het ‘fascisme’ van Reagans politiek: ik neem aan dat de film is bedoeld als een waarschuwing tegen Trumps ‘fascisme’ met impliciet een oproep tot opstand of het verheerlijken van revolutionair geweld (“extreem-links geweld” zeg maar) met die van de jaren ’60 met de Black Panthers als voorbeeld. Of als je het minder extremistisch wilt zien: de film is een ode aan de rebellen van alle tijden die de echte helden van de samenleving (zouden) zijn.
Kan je zeker zo zien. Ik zag er ook wel een ode in aan menselijke solidariteit (met migranten) en veerkracht. Het viel mij met name op hoe goed del Toro zijn zaakjes op orde heeft bij de inval van het leger. De militaire precieze van de tegenpartij wordt op doodkalme wijze gecounterd met even precieze tegenzetten. De ondergrondse beweging lijkt haast even goed georganiseerd als de machtige 'onderdrukker'. Zolang er menselijke noden bestaan die onvervuld zijn, zullen mensen blijven creatieve oplossingen vinden om systemen te omzeilen, waarna het systeem weer reageert, enz. en zo krijgt je 'One battle after another'.
Vandaar dat tempo in de film allicht ook, het blijft maar doorgaan, en de 16 jaar tussen begin van de film en het tweede deel maakt nauwelijks een verschil. Zoiets?
Basto
-
- 11990 berichten
- 7422 stemmen
Het probleem is dat er in OBAA geen normale mensen voorkomen.
Oneens. Z’n dochter en haar vrienden zijn vrij normaal. Net als Sensei. En het DiCaprio personage is toch ook niet zo raar. Het zijn enkel de omstandigheden die m in gekke situaties brengen.
Eigenlijk is enkel Penn over the top.
starbright boy (moderator films)
-
- 22416 berichten
- 5120 stemmen
Eigenlijk is enkel Penn over the top.
Eens, hij is voor mij daarom een dissonant. De rest geloofde ik helemaal.
Basto
-
- 11990 berichten
- 7422 stemmen
Eens, hij is voor mij daarom een dissonant. De rest geloofde ik helemaal.
Ik zag m meer als comic relief. Het leger dat te kakken wordt gezet. Vond het juist leuk, want hij heeft wel een hart
GMember
-
- 115 berichten
- 44 stemmen
Net jij de bios gezien....
Sja..... Blijkbaar moet je er van houden..
Vond hem te lang
Muziek gruwelijk irritant, volume was ook achterlijk hard.
En al met al gewoon weinig aan, eigenlijk een chase van 3 uur.
Nee niet mijn film.
ArnoldusK
-
- 584 berichten
- 2061 stemmen
Inspiratieloze, hooguit vermakelijke, film met een makkelijk te verteren plot voor de massa's. Bizar dat deze film zo'n hoge plek in de top 250 (nu al?) heeft bemachtigd. Qua acteerprestaties, cinematografie, soundtrack en teksten is dit een gemiddeld filmpje en abosluut geen schim van PTA's betere films. Je zou kunnen stellen dat One Battle after Another een blauwdruk legt voor een dystopisch, toekomstig Amerika, maar dat is maar te betwijfelen. En daarbij is het in de categorie 'maatschappijkritische films' óók een schim van films in datzelfde genre.
Mij bekruipt hetzelfde gevoel als bij Once Upon A Time in Hollywood. Geniale regisseur, sterrencast, oneindige miljoenen in de portemonnee en dan na maanden van opnames met een inspiratieloze LANGE film komen aankakken die vooral geld moet opleveren. Wat een creatieve leegte. Snel op zoek naar makers die wél nog iets durven.
yoda1992
-
- 65 berichten
- 1825 stemmen
Onderhoudende film, met vlagen spannend. Het zou te verwachten zijn dat je een gelikte, strak gemonteerde thriller te zien krijgt, zoals Zero Dark Thirty. In plaats daarvan koos Anderson voor een 'losse' benadering van de scenes. De personages stuntelen wat in de grote landschappen, alsof ze zich weinig raad weten met de wapens en macht die ze in handen hebben. Dit werkte deels goed, omdat 'het kwaad' - een wereld van technocratie/fascisme- veel ambivalenter wordt. Je voelt het menselijke erdoorheen. Personages doen soms maar wat en hebben persoonlijke motieven die contrasteren met grote idealen (seksuele lust, het vinden van een geliefde t.o.v. witte suprematie, het volk aan de macht etc.). Het is daarom ook begrijpelijk dat er veel humor in de film zit, het maakt het geweld extra wrang. Tegelijkertijd voelt het daarmee alledaags: ja, dit zou best een wereld kunnen zijn die weinig van ons afstaat.
Toch gaat die vrije benadering na een tijdje wat slepen en voelt het onlogisch aan dat er in deze strak georganiseerde werelden - terroristen enerzijds, leger/regering en grote bedrijven anderzijds zoveel ruimte is voor het navolgen van die persoonlijke motieven. De schrijver liet zich hier te veel ruimte. Want waarom wordt Bob nog zo beschermd terwijl hij allang buitenspel staat? Hoezo kijken zo weinig mensen over de schouder van Lockjaw mee? Waarom is Lockjaw zo naïef t.o.v. van de Christmas Adventurerers? En is het einde van de film niet heel vreemd gezien de inval die eerder plaatsvond?
De film biedt een interessante spiegel voor het nu maar heeft te veel losse eindjes om als kunstwerk boven andere films uit te stijgen.
M013
-
- 44 berichten
- 305 stemmen
Overrated film. Goede acteurs, leuke sfeer maar mager verhaal. Domme actiefilm die heel lang is uitgerekt
ArnoldusK
-
- 584 berichten
- 2061 stemmen
Overrated film. Goede acteurs, leuke sfeer maar mager verhaal. Domme actiefilm die heel lang is uitgerekt
Dan is een voldoende wel erg riant. Dit is inderdaad de reinste zakkenvullerij door PTA.
Jazzforever1989
-
- 66 berichten
- 152 stemmen
Inspiratieloze, hooguit vermakelijke, film met een makkelijk te verteren plot voor de massa's. Bizar dat deze film zo'n hoge plek in de top 250 (nu al?) heeft bemachtigd. Qua acteerprestaties, cinematografie, soundtrack en teksten is dit een gemiddeld filmpje en abosluut geen schim van PTA's betere films. Je zou kunnen stellen dat One Battle after Another een blauwdruk legt voor een dystopisch, toekomstig Amerika, maar dat is maar te betwijfelen. En daarbij is het in de categorie 'maatschappijkritische films' óók een schim van films in datzelfde genre.
Mij bekruipt hetzelfde gevoel als bij Once Upon A Time in Hollywood. Geniale regisseur, sterrencast, oneindige miljoenen in de portemonnee en dan na maanden van opnames met een inspiratieloze LANGE film komen aankakken die vooral geld moet opleveren. Wat een creatieve leegte. Snel op zoek naar makers die wél nog iets durven.
Helemaal mee eens. Absoluut niet top 250 waardig vind ik persoonlijk. Vaak zijn films met Leonardo Dicaprio kwalitatief, maar hij lijkt mee te gaan in commerciële
films voor het grote publiek.
Na afloop vroeg ik mij tevens af, waar ik naar ik het kijken was. Inderdaad één en al chaos.
2*
exper
-
- 45 berichten
- 1 stemmen
heb de film gisteren gezien en vondt de film best goed tot dat die verschrikkelijke muziek er tussen kwam ruim 1,5 uur eerst een verschrikkelijke piano een half uur lang met het zelfde deuntje(hard en zacht) en dat terwijl er gewoon gepraat en geacteerd werdt gelijk er na een gitaar, toen werdt er gezongen, toen weer een piano echt ik ergerde er mijn eigen kapot aan snap ook niet wat voor waarde dat toevoegd aan een film, als ik dit van tevoren geweten had
had ik de film niet gekeken VERSCHRIKKELIJK
hankdigger
-
- 185 berichten
- 265 stemmen
Heel erg tegen gevallen.
Er zitten zeker goede zaken in, maar alles werd veel te lang uitgerekt. Uiteindelijk is het hierbij een lange achtervolging, die op het einde ook nog ontspoort door veel te veel toevalligheden.
Ik vond het begin er sterk, als dat was vol gehouden was het beter geweest.
Sean penn was een grappig personage, maar of dat de film hielp? Het viel erg uit de toon.
Anyway, zeker geen topfilm
schumacher
-
- 4597 berichten
- 4298 stemmen
Kan me voorstellen wie deze film goed vindt. Oh boy.
Meer zeg ik niet.
Snel afgezet.
Basto
-
- 11990 berichten
- 7422 stemmen
Kan me voorstellen wie deze film goed vindt. Oh boy.
Meer zeg ik niet.
Snel afgezet.
Tja, is echt iets voor filmliefhebbers. Wel een select gezelschap natuurlijk.
bounze
-
- 159 berichten
- 165 stemmen
De film begon goed totdat de music score het geheel verpestte. Na 70 minuten tijdens de vlucht mag je 20 minuten naar piano gepingel luisteren. Rete irritant en onnodig. De directie was hoogstwaarschijnlijk in slaap gesukkeld. Elk ander muziekstuk op de achtergrond dat na de 90 minuten komt slaat als een tang op een varken en is hoogst irritant. Nooit meer doen! Dat maakt de film niet beter. 2 sterren voor het verhaal.
james_cameron
-
- 7028 berichten
- 9803 stemmen
De film komt wat moeizaam op gang en kent een nogal overdreven en te dik aangezet eerste half uur, maar daarna wordt het gelukkig allemaal een stuk beter. Vooral de nerveuze, overspannen rol van DiCaprio en het knap gedoseerde tempo zijn dan zeer genietbaar. Qua stijl ligt de film zwaar verankerd in de jaren '70, met fraaie, overzichtelijk in beeld gebrachte aktiescenes en zelfs een aantal eersteklas autoachtervolgingen. Wie had ooit gedacht dat regisseur Paul Thomas Anderson nog eens een aktiefilm zou maken. Het gaat hem verrassend goed af. Niet alle elementen werken even goed en de rol van Sean Penn zit tegen het karikaturale aan, maar al met al een indrukwekkend staaltje cinema.
Gerelateerd nieuws

'One Battle After Another' en 'Sinners': de grootste Critics Choice Awards-winnaars op een rij

'One Battle After Another' met Leonardo DiCaprio nu al beschikbaar om te streamen

'One Battle After Another' gooit hoge ogen bij Golden Globe-nominaties

DiCaprio palmt met 'One Battle After Another' ook gewone kijker in: 'Generatiebepalende film'
Bekijk ook

Den Sidste Viking
Komedie / Drama, 2025
30 reacties

Frankenstein
Horror / Fantasy, 2025
84 reacties

Roofman
Misdaad / Komedie, 2025
28 reacties

The Nanny
Drama / Thriller, 1965
18 reacties

Caught Stealing
Komedie / Misdaad, 2025
61 reacties

Eojjeolsuga Eobsda
Drama / Thriller, 2025
17 reacties
Gerelateerde tags
californiëgebaseerd op boekweerstandriotusa–mexico bordersensei interraciale relatieop de vluchtopstandpregnant womanbombingxenophobiapost-credits scenebotched robberymissing daughterwhite supremacyjaren 90anti-fascism vader dochter relatierevolutionaries african americananti-racism playfuldramaticaudaciousenthusiastichopeful2020simmigration detention center black comedycar chase
Nieuwsbrief MovieMeter
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Populaire toplijsten
- Top 250 beste films aller tijden
- Top 250 beste sciencefiction films aller tijden
- Top 250 beste thriller films aller tijden
- Top 250 beste familie films aller tijden
- Top 250 beste actie films aller tijden
- Top 100 beste films van de laatste jaren
- Top 100 beste films op Netflix
- Top 100 beste films op Disney+
- Top 100 beste films op Pathé Thuis
- Top 50 beste films uit 2020
- Top 50 beste films uit 2018
- Top 50 beste films uit 2019
- Top 25 beste films in het Nederlands
Corporate & Media
Realtimes Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
Over MovieMeter
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.








