• 8.484.963 stemmen

Met onder meer: Daniel Kaluuya, Keke Palmer en Steven Yeun

Releasedatum: 11 augustus 2022

Plot Nope

"What’s a bad miracle?"

'Nope' volgt enkele inwoners aan de eenzame kloof van het binnenland in Californië. Ze zijn als paardentrainers betrokken bij het maken van een nieuw filmproject. Ze worden vervolgens getuige van een griezelige en huiveringwekkende ontdekking.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

Alle Media

avatar van John Milton

John Milton

Niet zo’n sterke trailer als Get Out of Us wat mij betreft en misschien iets meer straight up dan die films, maar ik ben alsnog benieuwd. Zaten wel een paar intrigerende beelden in, en na zijn twee vorige films wil ik dit sowieso zien.

avatar van mikey

mikey

als fan moet ik toch zeggen (en gemeend) trailer ziet er superlekker uit. kan niet wachten.

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Dat is weer een film waar ik echt naar uit kijk. Ik hou wel van de Jordan Peele films.

avatar van Shinobi

Shinobi

Net zoals bij de vorige films van Jordan Peele ga ik hier weer lekker blanco in. Wel leuk om te zien dat Daniel Kaluuya wederom van de partij is.

avatar van Jotil

Jotil (crew bioscoopreleases)

Vanaf 21 juli 2022 in de bioscoop (Universal Pictures International Netherlands)

avatar van Mr-Mcmovie

Mr-Mcmovie

Kijk hier naar uit!!

avatar van Kondoro

Kondoro

Vet!

avatar van Cinefiel 1

Cinefiel 1

Beetje vage en onduidelijke trailer. Maar ziet er spannend uit. Ik ben benieuwd.

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Ik kon het niet laten om de trailer te bekijken, en nu ik die gezien heb krijg ik nog meer zin in deze nieuwe Jordan Peele. Een SF/horror is wel iets waar ik zin in heb.

avatar van Cinefiel 1

Cinefiel 1

Jordan Peele heeft een intervieuw gezegd, dat de film gaat over aliens. En dit een rare aantrekkingskracht heeft op mens en dier. Waar dus iedereen "Nope" tegen zegt.

Ook binnenkort een nieuwe trailer.

Met hopelijk meer details. Ik ben benieuwd.

avatar van Jotil

Jotil (crew bioscoopreleases)